יום רביעי, 8 במרץ 2017

שעת סיפור עם ניר ספיר

ממש לאחרונה חגגנו את יום המשפחה, מאחר ואני בוועד ההורים חיפשתי רעיון להפעלה, אולם הפעם לא התחשק לי להזמין מפעיל שירקיד ויפעיל את הילדים אלא חיפשתי מישהו שיעביר תוכן ענייני ומעשיר.

את ניר ספיר הכרתי לפני למעלה משנה עת שסיקרתי את ספרו "למה יש לי כזה מקור", הפעם בחרתי להזמינו לשעת סיפור מהנה הן להורים והן לילדים.


הפעילות נמשכת כ-45 דקות, בתחילה ניר ספיר מספר על עצמו, על תהליך הכתיבה ועל הספר, מלמד את הילדים על הספר, על הדמויות. הפעילות כוללת המון כיף ושיתוף ההורים והילדים, הילדים מוזמנים להתחפש לדמויות הספר וכמות הצחקוקים וההנאה הרקיעה שחקים.




מי שלא מכיר את הספר מדובר בספר מקסים הממחיש את מסעו של צופי במסע מרתק רצוף חוויות, הרפתקאות ומכשולים אחר התשובה לשאלה "מדוע יש לו מקור" , "לשם מה הוא נועד".

במהלך הספר צופי יעבור תלהות ומהמורות בדרך, ייפגש עם חיות היער ויגלה כי אין מדובר רק במראהו החיצוני אלא בייעודו ולקראת סוף הסיפור יבין לשם מה נועד מקורו , מאושר ושמח לבב.


אז אם להודות באמת אין לי באמת מושג מי נהנה יותר הילדים או ההורים, אבל בהחלט יכולה להמליץ לכם בחום על הפעילות, ניר מעביר את שעת הסיפור באופן הומורסטי, כיפי ומהנה.


במסגרת שעת הסיפור ניתן לבצע רכישה מרוכזת לספר במחיר נמוך וכולל הקדשה אישית.

להזמנות מוזמנים להכנס לדף הפייסבוק של ניר ו/או להתקשר: 052-8459077.

תגובה 1:



  1. אנחנו עושות שיחות סקס חמות ולוהטות עם תמונות שלנו, ומוכרות סרטונים פרטיים שלנו שצילמנו בבית, שלחו וואצפ לאחת מאיתנו לפרטים:

    052-5320638 ספיר

    051-5500178 מעיין

    השבמחק