יום שבת, 18 במרץ 2017

נשיקות ממותגות - מתנות מיוחדות לאנשים מיוחדים

אני ידועה כאמא משקיענית, אחת שבכל חגיגה מקפידה על כל הפרטים החל מהקטנים ביותר ועד לגדולים ביותר, על כן תמיד חושבת ומחפשת את הרעיונות החדישים והמגניבים ביותר, כאלו שלא רואים בכל מקום.


לאחרונה חגגנו לנסיכה יום הולדת 16, כבר בתחילת ההכנות ידעתי כי גם הפעם אפנה למורן המקסימה ממתנות מיוחדות לאנשים מיוחדים- מורן מציעה מבחר אין סופי של נשיקות ממותגות- היא תגשים את כל מבוקשכם ושגעונכם.



קונספט המסיבה היה בובת ה"אולף"- בובת השלג מ"לשבור את הקרח" ומנגד יום הולדת 16- חגיגות SWEET 16, רציתי מארזים אישיים אשר יחולקו לכל משתתפת וקערת נשיקות שתוצב בשולחן המתוקים.

מורן לא התמהמה ומיד יצאה לדרך עם מארז קסום שבו היו מבחר נשיקות : דניאל, SWEET 16 , נשיקה בצבע תכלת ונשיקה ממותגת בדמותו של "אולף".


מורן משקיעה בכל מארז ומארז, עוטפת אותם כל כך יפה ואלגנטי.


ניתן לרכוש אצל מורן דפי טרנספר, מארזי מתנות ייחודיים ומיוחדים וכמובן את הנשיקות לכל אירוע/חגיגה/יום הולדת/אבא או אמא שבת ועוד והכל באיכות גבוהה, במחירים נוחים ובשירות ללא תחרות.


אז אם גם אתם חוגגים בקרוב התקשרו למורן עוד היום והפתיעו את יקירכם עם נשיקות ממותגות מיוחדות-
 050-6795508- נפגש בשמחות!!



תגובה 1:


  1. דרושים לעבודה מהבית בהזנת תוכן העתק הדבק ללא ניסיון, העבודה מאוד קלה, המטרה שלכם זה לפרסם מודעות דרושים באתרי דרושים שניתן לכם ממש עבודת העתק הדבק, העבודה מתאימה לכולם, והיא בשעות הפנאי, לפניות שלחו לי הודעה בוואצפ 055-2814382 ניצן

    השבמחק