יום שבת, 18 במרץ 2017

לה פרינה- רשת מאפיות מעולם אחר

השבוע יצאנו עם הילדודס לטייל במתחם הסינמה סיטי בראשון לציון, בין המשחקיה לבין הסרט צד את עיני השלט הגדול של רשת המאפיות "לה פרינה" עליה שמעתי רבות, מיד ידעתי את הפסקת הקפה שלנו אנו עושים רק שם, סיימנו את ארוחת הצהריים וישבנו לסיאסטה קצרה ומהנה במיוחד.



לפני שאמשיך אני חייבת לספר לכם כי מדובר ברשת המונה כ-13 סניפים ברחבי הארץ -למעשה מדובר במאפיית בוטיק של ממש אשר מגישה מבחר רחב של מאפים איכותיים שטרם טעמתם.

האמת כבר בכניסתי לסניף הרגשתי כאילו וחזרתי חודש אחורנית לביקורנו בוורשה- הכל כאן מסודר ומדוגם , מצוחצח ונקי, כל המאפים נראים איכותיים כל כך, היוקרה ניכרת מכל פינה ופינה - לא מותאם כל כך לאופי הישראלי- אבל היי, מאפיית בוטיק אמרתי לא?!

לחמים איכותיים כגון: לחמי שיפון בטעמים שונים, לחמי רוסטיק, לחמים כפריים, לחמים איטלקיים, בגטים שונים.


מבחר פוקאצות במבחר טעמים:




מבחר עוגות בחושות מדהימות כגון: תפוזים, פרג, לימון ועוד, עוגות שמרים מדהימותתת, עוגות פירות, מבחר גדול של עוגיות מיוחדות, מאפים מתוקים , מלוחים ועוד- בקיצור גן עדן לחובבי הפחמימות.




במקום מקרר גדוש בכריכים איכותיים עם מרכיבים העשויים מחומרי גלם באיכות גבוהה ביותר (לצערי היינו לאחר ארוחת הצהרים כך שלא נהננו מההיצע הרחב שיש כאן אך אין לי כלל ספק כי נחזור לכן עוד רבות אז ברור שנדגום):





מי שלא יודע לה פרינה הוא הקמח - מוצר הגלם הבסיסי ביותר, ממנו מתחיל סיפורו של כל מאפה.

אני לא אוכלת גלוטן כבר מספר חודשים אך בהגיעי לסניף כאילו ושכחתי מהחוק שהצבתי בפניי ולא עמדתי כלל בפיתוי, המאפים קרצו לי מכל פינה ופינה והייתי חייבת לטעום- הכל איכותי וטעים כל כך, גן עדן כבר אמרתי נכון? 

הזמנו קפה הפוך ועוגת גבינה, לצד מאפה שמרים ועוגיות חלבה- עונג אמיתי!!

אין לי כלל ספק כי מצאתי את המאפייה האהובה עלי, עלינו!! וכי נחזור לכאן עוד רבות.

מוזמנים להציץ ברשימת הסניפים הפרוסים ברחבי הארץ כאן.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה