יום רביעי, 22 בנובמבר 2017

נעליים רבותי נעליים



האחיינית המתוקית שלי אוהבת נעליים, כן היא כבר החלה את שלב כמיהתה ואהבתה העזה לנעליים בדיוק כמו שיש לאמה (לאחותי למעלה מ-150 זוגות נעליים והיד עוד נטויה), כשאני רוצה להפתיע ולפנק אותה אני רוכשת לה נעליים, הפעם הגעתי די במקרה יש לומר לאתר מיוחד ומקסים שמציע נעליים איכותיות, מהממות , במגוון רחב ובמחירים נוחים.


האתר הוקם בשנת 2016 על ידי שתי אמהות יצירתיות (וכן גם להן יש אובססיה לנעליים), כאן ניתן למצוא מגוון רחב של נעליים לנשים ולילדים- הסגנון הבולט באתר הוא צבעוני, ססגוני, שובב ונוח במיוחד, רוב הנעליים יכילו מספר אלמנטים, הדפסים , מרקמים, צבעים ודפוסים שונים.



את הנעליים ניתן לרכוש באתר ולקבלם במשלוח לכל רחבי העולם.



מי שאוהב שילובי צבעים יכול למצוא כאן נעליים מדהימות, כל נעל שונה מהאחרת ובהחלט שונה ממה שאנו רואים בנוף הרגיל שלנו- ערבוב והדפסים תואמים זה הלהיט התורן באתר.



באתר כאמור ניתן לרכוש נעלי ילדים, נשים וגרביים מדליקות במיוחד, המחירים נוחים מאוד , במשלוח עד הבית – כיף אמיתי.



כשהבאתי לנסיכה את נעלי הבובה אשר הזמנתי מהאתר לא הייתה מאושרת ממנה, היא נעלה אותם ומלבד הרחצה באמבטיה היא לא הסכימה להפרד מהן (ומדובר בנסיכה בת 6), דיווחה כי הן ממש נוחות וכי היא מרגישה שהולכת יחפה, הנעליים קלות מאוד , גמישות ויפיפיות- אז היא מאושרת ואני מאושרת שפינקתי במוצר איכותי ומיוחד.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה