יום שבת, 25 בנובמבר 2017

רשת קמפאי סטריט ווק והפעם במתחם שרונה


את מתחם שרונה אני והזוגי מאוד אוהבים, לטעמנו מדובר במתחם רומנטי ויפיפה, העיצוב מהמם ונוסטלגי, שימור הבתים מעניקים המון חן למקום ועל כן זה אחד המקומות האהובים עלינו, שיטוט בין רחובות המתחם גרם לנו חיש מהר לחוש ברעב המתקדם, הפעם בחרנו לסעוד את נפשנו במסעדת קמפאי- מסעדה אסייתית שמגישה סושי בר ואוכל רחוב אסייתי ברמה הגבוהה ביותר.

הגענו בערב סגרירי וקריר, האווירה במקום נעימה וחמימה, השירות מוקפד ואדיב מאוד, האוכל טעים במיוחד והמחירים נוחים מאוד (ביתי משרתת בקריה ועל כן נוהגת לאכול שם לפחות אחת לשבוע ארוחה עיסקית במחיר משתלם במיוחד).



סניף קמפאי תל אביב שואף לעמוד באתגר כפול. גם לייצר איזון וחיבור בין שתי תרבויות ותקופות, וגם להתאים את הקצב האסייתי המיוחד של קמפאי מבאר שבע לעולם הקולינאריה התל אביבי. המשימה הוגשמה בהצלחה בזכות קו מקשר. שמירה על החומריות שמאפיינת את התקופה תוך התכתבות עם היופי והפשטות של הסגנון הטמפלרי. התוצאה בשטח היא מסעדה בעיצוב אורבאני מינימליסטי באופן שמשקף היטב את המותג האסייתי "קמפאי".



הרשת הוקמה כבר אי שם בשנת 2008 כשהסניף הראשון הוקם בבאר שבע- בירת הנגב, התפריט של קמפאי סטריט ווק משלב אוכל רחוב אותנטי עם פיוז'ן קולינארי תוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים. ללא מחזקי טעם או חומרים משמרים. 

המסעדה הפכה להצלחה מסחררת וכעת פועלת בפריסה ארצית בזכות קמפאי סטריט ווק, רשת מסעדות אסייתיות בקצב מהיר. 

קמפאי סטריט ווק מפיצה את בשורת המטבח האסייתי עם חיבור מדויק של טעמים, צבעים ואוכל בריא. 

המנות מוכנות לפני הלקוח במטבח פתוח וצוות הטבחים מקפיד על בישול קצר בחום גבוה שמאפשר לשמור על הערכים התזונתיים וסגולות חומרי הגלם. את המנות ניתן להזמין על בסיס אטריות אורז או אורז, וכן להחליף את העוף או הבשר בטופו. בכל מסעדות קמפאי סטריט ווק תיהנו משירות אדיב וממנות גדולות ומפנקות במחירים טעימים. 

שף: דרור שושן, מהשפים הבולטים של המטבח האסייתי בישראל אשר עומד מאחורי שורה של מסעדות מצליחות ברחבי הארץ, הרכיב בקמפאי סטריט ווק תפריט מדויק ומגוון. קמפאי סטריט ווק היא מסעדה לכל שעה ולכל הרכב סועדים, וסניפיה עורכים גם משלוחים מהירים.

את הארוחה התחלנו עם מרק טום יאם - מרק תאילנדי חמוץ חריף עם קרם קוקוס, צ׳ילי, ליים, עגבניות שרי, אטריות, בצלים, פטריות וכוסברה. בתוספת עוף צלוי/פירות ים. חריף אש! אחד המרקים הטובים שיצא לנו לאכול, מדובר במרק באיכות גבוהה מאוד, מנה שמתאימה בהחלט ל-2 סועדים- ארוחה שלמה בצלחת אחת:




למנות ראשונות הזמנו סלט נם נם - שלל חסות, מלפפונים, בצל ירוק וסגל עשבי תיבול רעננים, צ'יפס בטטה קריספי ושברי פקאן מתובל ברוטב ויניגרט נענע לימון - אנו בחרנו בתוספת נתחי עוף בקרמל פלפלים ויאטנמי- טוב, זה בהחלט הוכתר כסלט הטוב ביותר שאכלתי עד היום!!! שילוב של עלי חסה מרעננים, קרנציים וטריים עם רוטב חלומי כזה שחייבת לשחזר, ציפס בטטה, שברי הפקאן ותוספת נתחוני העוף בקרמל - שילוב שיצר לונה פארק שלם בחיך:


קרפצ׳יו סלמון אטלנטי - ברוטב דאשי - פונזו, שמן זית, ג׳ינג׳ר, צ׳ילי, עירית, דייקון ושומשום קלוי- סלמון טרי מאוד, מנה מרעננת ופרשית- פשוטה, לא מתיימרת אך כל כך טעימה, כזו שתגרום לכם לנקות את הצלחת עד תום ברגע:



בגזרת המוקפצים בחרנו בטוקיו נודלס - אטריות עם נתחי בקר, עוף, אווז מעושן וירקות ברוטב טריאקי, ג‘ינג‘ר ושומשום קלוי- מנה מצויינת, משביעה מאוד, שילוב הבקר, עוף והאווז המעושן יצרו מנה מדהימה אשר בקלות ניתן להתמכר לה:


ו.... כמובן שאין ביקור בקמפאי שלא יכלול סושי, כאן הסושי איכותי מאוד, האורז דביק בדיוק במידה הנכונה, התוספות טריות מאוד ונדיבות, בכל ביקור שלנו באחד מסניפי הרשת אני מבינה למה בנותי מעדיפות את הרשת הזו.

הפעם בחרנו בצ'ילי וולקנו - במילוי טאמגו, אבוקדו ומלפפון. עטוף בסלמון צרוב, צ'ילי אדום, רוטב צ'ילי יוזו, שבבי טמפורה ובצל ירוק:




הרול הנוסף הנבחר היה פאנקי רול פריך ולוהט!!! אינסייד אאוט מטוגן בציפוי טמפורה ופנקו מוגש ברוטב טריאקי- ניתן לבחור בסוג הדג המבוקש+ 2 תוספות נבחרות- אנו בחרנו בסלמון, אבוקדו ובטטה:




קינחנו בעוגת שוקולד וטופי- קינוח מושלם לארוחה מושלמת, העוגה מתקתקה במינון הנכון- בכל ביס שמעו את צקצוקי הלשון שלנו:





כתובת: רח' אוסוולדו ארניה 9, תל אביב
טלפון:  6288*
שעות פעילות:
ימים א'-ד' 12:00-23:00
ימים ה'-ש' 12:00-24:00

handi **נגישות לנכים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה