יום שני, 6 בנובמבר 2017

שגרת הטיפוח שלי מתחילה עם "GIGI מעבדות קוסמטיקה"



מי שמכיר אותי יודע שחיידק טיפוח הפנים דבק בי מאוד באמצע העשור הרביעי לחיי, אם להודות באמת היה לי מודל חיקוי מעולה - אימי אשה מטופחת עד מאוד אשר בילתה שעות רבות הן אצל הקוסמטיקאיות, הן בטיפוח היומיומי והן באיפור אולם אני בחרתי להמנע מכך עד כאמור אמצע העשור הרביעי לחיי.

אז הבנתי כי גנטיקה טובה יש לי אולם צריך לדעת לשמר אותה ועל כן דואגת לשמור על שגרת טיפוח עור הפנים פעמים ביום, מתחילה את הבוקר עם שטיפת הפנים ביסודיות, מריחת קרם לחות עם הגנה, מייק אפ, איפור קליל ויוצאת לעבודה, בערב מקפידה להסיר היטב את האיפור, קרם לילה, קרם עניים ופעמים בשבוע פילינג פנים.

לאחרונה התחלתי טיפול עם קרם לילה משקם מסדרת ESTER C- מוצר מעולה אשר עושה לעור הפנים נפלאות , למעשה מדובר בקרם לחות משקם לשימוש בשעות הלילה, המשלב נגזרת של ויטמין C עם חומצה מנדלית לשיפור תהליכי ההתחדשות ותיקון הנזקים המתרחשים בעור בשעות המנוחה. שילוב החומצה המנדלית בפורמולה אשר מופקת משקדים משפר את פעילות הוויטמין ומעודד חילוף חומרים וחידוש רקמות באפידרמיס. הקרם מנטרל מחמצנים הפוגעים בעור בשעות היום, 

מבהיר ומפרק כתמי מלנין, מגביר ייצור סיבים אלסטיים למיצוק העור ומעלה את רמת הלחות הטבעית. מתאים לבעלי עור רגיש ועור כהה., הקרם נספג במהירות בעור, לא משאירו שמנוני ונעים למגע, ריח עדין ונעים.

סדרת הטיפוח המובילה ESTER Cמכילה ריכוז יעיל וגבוה של ויטמין C וחומצה מנדלית לחיזוק פעילות העור המואטת עם השנים.את הוויטמין C ניתן למצוא כיום משולב בכל מוצרי הקוסמטיקה בצורות כימיות שונות. בצורתו במוצרי הסדרה הוא עובר עיבוד השומר על כל תכונותיו, מגביר את ספיגתו ויעילותו פי 4 יותר בעור מנגזרות אחרות. במחקרים שונים שנערכו על סדרת ESTER C נמצא כי הוא חודר ומחזק את מעטפת התא ובכך מעניק הגנה טובה יותר נגד רדיקלים חופשיים במקום בו הן גורמות נזק. ESTER C מעודד יצור של קולגן בעור ובכך מפחית קמטים שנוצרים מיובש או מהשפעה של קרינה. שימוש יומיומי מונע הצטברות כתמי מלנין על השכבה העליונה של העור ומחזק את מערכת התמיכה האלסטית של העור למניעת דיפיון ודלדול ולשמירה על מראה צעיר יותר, גמיש וחיוני.


תכולה: 50 מ"ל

מחיר מומלץ לצרכן: 149 ₪






 עוד מוצר מעולה שהכרתי בימים אלו והוא - קרם עיניים מסדרת NUTRI PEPTIDEמבית GIGI מעבדות קוסמטיקה- קרם עיניים עשיר במרכיבים חיוניים המבהירים את אזור העיניים, שומרים על גמישות, מונעים רפיון וקמטוטי יובש. מכיל קומפלקס ייחודי של קפסולות עם תמצית אצות עטופות במוליך פפטידי המעודדות יצירת אנרגיה חיונית להתחדשות סיבי הקולגן .מטרקסיל (פפטידי ביו-ממטי) המעודד סינתזה ב 6- מרכיבים חיוניים בשכבת החיבור להחלקת קמטוטים מהשכבה הפנימית כלפי חוץ.

תכולה:20 מ"ל

מחיר מומלץ לצרכן: 177.00 .




אודות GIGI" מעבדות קוסמטיקה"

GIGI מעבדות קוסמטיקה הינה חברת הקוסמטיקה המקצועית הגדולה והמובילה בישראל, הקיימת כ-60 שנה ופועלת מעבר לישראל ב- 40 מדינות. תחת המותג GIGI מעבדות קוסמטיקה יש יותר מ- 400 מוצרי טיפוח ייחודיים המיועדים לטיפול מקצועי מידי קוסמטיקאית ולשימוש עצמי בבית. מוצרי החברה עוברים בדיקות היפואלרגניות ודרמטולוגיות ומבחני מעבדה להוכחת יעילות. 

בבחירת המרכיבים ובתהליך הפיתוח מושם דגש על התאמתם לתנאי החיים המודרניים ולתכתיבי האקלים הישראלי. הייצור נעשה בארץ, בהתאם לתו התקן האמריקני, לדרישות השוק האירופאי ולתקן משרד הבריאות הישראלי, תוך שימוש בחומרי גלם שלא נוסו על בעלי חיים ובאריזות ניתנות למחזור.

לינק לאתר: http://www.gigi.co.il/

להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות של "GIGI מעבדות קוסמטיקה" ומכוני יופי ברחבי הארץ או בטלפון 03-9258888

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה