יום שבת, 25 בנובמבר 2017

ערכות יצירה מדהימות עם SHIKI KIT

מי שמכיר אותי יודע שאני אמא מאוד פעילה בחייהם של ילדי, אוהבת להפעיל, ליצור, לייצר, לעבוד עימם , להזמין חברים ושתמיד יהיה שמח וכיפי, על כן לפחות אחת לשבוע אנו מקפידים על זמן איכות שלנו, כל שבוע אחד הילדים בוחר פעילות ויחד כולנו חוברים לאחר הצהריים של פעילות כיפית ומהנה.

השבוע ביקשתי מהילדים שאני אבחר את הפעילות השבועית, הבטחתי אחר הצהריים מפנק וכיפי במיוחד - הכנה לחג החנוכה הקרב ובא עלינו לטובה, יצרנו חנוכה מדהימה מערכת היצירה של SHIKI KIT, ליבבנו לביבות והכנו סופגניות טעימות במיוחד (הכנסו למתכון).





הערכה כוללת:
בקבוק זכוכית מאורך עם פקק שעם 
בתי נר מזכוכית - 9 יחידות
הגבהה לשמש
דגים צבעוניים
צדפים
חרוזים צבעוניים
אבנים נדבקות צבעוניות
אבני אקווריום צבעוניות
אלמנטים להדבקה
דבק BIG לזכוכית




שיקי קיט אישי - 49.90 ש"ח
"בית מארח" 5 יחידות - 125 ש"ח
20 יחידות - 270 ש"ח (13.5 ש"ח ליחידה)
36 יחידות - 486 ש"ח (13.5 ש"ח ליחידה)

יחד יצרנו חנוכיה מדהימה ויפיפיה (הנסיך כבר מחכה בקוצר רוח לחנוכה שיגיע), זהו היה זמן איכות מהנה במיוחד.




חברת SHIKI KIT הוקמה לאחר 25 שנות ניסיון בהפקה והדרכה בתחום מוצרי יצירה וערכות יצירה, המותג מציע קיטים להפעלות מדהימות ביצירה שנוצרו בהתאמה לכל פעילות, חג ואירוע.

ערכות SHIKI KIT נוצרו מתוך ניסיון רב בעבודה עם חומרים שונים ומתוך הבנה את הצורך של קהל הלקוחות , אין לי כלל ספק כי כל אחד ישמח להיעזר בערכות אלו בהעברת פעילויות מעניינות, לא שגרתיות וחווייתיות לילדים- הן הגננות והן אנו ההורים.

ערכות שיקי קיט נארזות בשני סוגי מארזים ל- 20 או 36 משתתפים. בתוך כל ערכה נמצאים כל החומרים הדרושים לעבודת היצירה והוראות הכנה מפורטות.

משך הפעלה: כ- 45 דקות.

הערכות חוסכות קניית חומרים מיותרים וחיפוש רעיונות. הקיטים מגיעים אליכם מוכנים לעבודה.

הערכות מתאימות ליחידים ולעבודה בקבוצות, יש מבחר גדול של רעיונות, בסיום היצירה נקבל עבודות איכותיות ומקצועיות, חסכוני (כמות חומרים מותאם למספר הילדים), כל החומרים לביצוע היצירה נמצאים במארז אחד ונארזים ע"י אוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים.

משלוחים לכל הארץ!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה