יום חמישי, 30 בנובמבר 2017

אין חגיגה ללא עוגה

בכורתי קיבלה השבוע בשעה טובה את הדרגות הראשונות שלה (כן, אומנם רק רב"ט אך עדיין מתרגשת עבורה בטירוף), לרגל המאורע ערכה ארוחת פינוקים בבסיס לכל החבר'ה.

כל השנים מאז שהפכתי לאם שמעתי איך כולם אומרים לי, איך שתתנהגי כך ילדיך יתנהגו, גם אם נדמה לך ולו לרגע שילדיך לא יחקו אותך את תגלי ביום מן הימים כי לא כך הדבר ואכן השבוע נהלמתי דום כאשר ראיתי את הנסיכה מארגנת לראשונה בחייה אירוע שלה ורק שלה, כן תיפעלה אותנו, הסירו דאגה מלבכם, זה הכין, זו הכינה, זה קנה וזה סחב אך הכל היה בניצוחה הקפדני עד מאוד.



היא ערכה לחבר'ה בראנץ ברמה גבוהה (כולם טענו בפניה כי הציבה רף גבוה מאוד) עם מטעמים לרוב: סמבוסקים, קובות, סלטים, טורטיות ועוד.




ואם לרגע חשבתם שאני אעביר את המאורע ללא עוגה יש בידכם טעות גדולה, כמובן שאין חגיגה ללא עוגה ובשיטוט ברשת מצאתי בחורה צעירונת מקסימה ומיוחדת במינה אשר חיש מהר הכינה בדיוק את אשר חפצה נפשי.

אוסנת הינה קונדיטורית ומעצבת עוגות , בוגרת בית הספר הגבוה ללימודי קולינריה בארץ (למדה אצל אסטלה- כיתת אומן לקונדטוריה) אשר מכינה מגוון רחב מאוד של עוגות מעוצבות על פי דרישת הלקוח- עוגות מספרים, זילופים שונים, מוסים, עוגות מעוצבות כמו שאנו בחרנו ועוד.







העוגה מהממת ויתרה מכך עוגה טעימה, בקווים נקיים ומדוייקים מאוד, אסתטיות ברמה גבוהה משפגשתי עד היום- בכורתי טענה כי תוך 3 שניות התחסלה לה העוגה.




כל העוגות נעשות עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר (אפשרות לקבל עוגות חלביות, פרווה, טבעוניות).

כמו כן אוסנת המתוקה עורכת סדנאות אפיה לזוגות או לבודדים.

איסוף העוגה מתבצע מתל אביב, כמובן בהזמנות מראש 052-8837771.



דרכים נוספות ליצירת קשר ו/או התרשמות:
מייל : ossnnati@gmail.com 
אינסטגרם : osnatcakes 
פייסבוק : osnat yoshvayev

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה