יום חמישי, 2 בנובמבר 2017

ארוחת צהריים קלילה, טעימה ומפנקת-מוקפץ



בכל יום אני צריכה לדאוג לארוחה חמה לילדים, כל ערב אני שוברת מחדש את הראש מה להכין להם , כל צהריים צריכה לשכנע להגיע למקרר להוציא את הארוחה המפנקת שהכנתי ערב קודם ולחממה.

יש מנה אחת שהבנים שלי אוהבים במיוחד ולעולם אך לעולם אין לי צורך לשכנעם לאכול - מנת המוקפץ שלטענתם אני מכינה טעים בהרבה יותר מכל מסעדה שהם אכלו.

במוקפץ שלי תמצאו המון ירקות- כל מה שיש במקרר באותו היום יימצא במוקפץ שלי, זו גם הדרך שלי "לדחוף" להם עוד קצת ירקות מזינים לתזונתם, אז קדימה, הפשילו שרוולים והכינו עימי את המוקפץ המדהים שלי- אההה ואגלה לכם סוד נוסף , המוקפץ טעים עוד יותר יום לאחר מכן.



המצרכים:
חבילת איטריות נודלס
חצי כרוב לבן חתוך לרצועות דקות
גפרורי קולורבי
גפרורי גזר
גפרורי גמבה
פרחי קולורבי
פרחי כרובית
פיטריות טריות חתוכות לחצי
מעט אננס חתוך
שעועית ירוקה
חזה עוף חתוך לרצועות דקות
שום כתוש
2 אצבעות רוטב סצואן של דורות
כרבע כוס סויה
כרבע כוס רוטב צילי מתוק
מעט אבקת מרק בצל

אופן ההכנה:
לבשל את איטריות הנודלס לפי ההוראות על גבי השקית, לשטוף היטב ולהניח בצד.

לטגן בשמן את השום מספר שניות ולהוסיף את החזה, לטגן עד להחלפת הצבע ולהוציאו לצלחת.

בינתיים להוסיף לשמן עם השום את הכרוב ולערבב היטב, להוסיף את שאר הירקות, בין כל ירק וירק מערבבת היטב, מוסיפה את החזה עוף ואת הנודלס ומערבבת בעדינות.




מוסיפה את התבלינים והרטבים ומערבבת היטב, מבשלת על אש נמוכה כעשרים דקות (מידי פעם לערבב שלא ידבק 

לתחתית הווק).

טועמת ומשפרת טעמים.

בתאבון!!

למי שלא מכיר את המוצר החדש מבית דורות- מדובר ברוטב סצ'ואן העשוי מרכיבים טבעיים ואיכותיים בלבד- אני כאחת שאוהבת להשתמש בחומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר מקפידה לא אחת לבדוק את טיב המוצר ואת רכיביו.

אז אם כך מה יש ברוטב סצ'ואן של דורות אתם בוודאי שואלים?סוכר, מים, 14% רוטב סויה תמרי (מים, פולי סויה, מלח)
ג’ינג’ר טרי קפוא, שום קצוץ טרי קפוא,עמילן תירס, למון גראס, בצל ירוק, פלפל אדום, פלפל ירוק, פלפל צ’ילי, חומץ, שמן קנולה, סוכר שרוף- בשל כל הרכיבים הללו המוצר איכותי וטעמו עז.

המוצר אינו מכיל חומרים משמרים, צבעי מאכל, חומצות שמן טראנס, כולסטרול וגלוטן.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה