יום ראשון, 26 בנובמבר 2017

בואו נרים לחיים- MONO- טברנה ומסעדה יוונית


ביום חמישי האחרון רגע לפני שהשבוע הקשה הזה הסתיים לו יצאנו לחגוג בטברנה יוונית איכותית, כן, ממש לפני כשהגשם זלג על החלון עוד התלבטתי והתחבטתי עם עצמי אם לוותר ופשוט להכנס למיטה החמה עם כוס תה מהביל או לצאת, לחגוג ולהנות, הזוגי הכריע - "על ערב יווני לא מוותרים".

20 דקות והגענו ישירות למתחם האייר פורט סיטי לטברנה ומסעדת MONO, המקום חדש יחסית (פחות משנה) אך יחד עם זאת מוכר עד מאוד -מלבד שולחן אחד המסעדה הייתה מפוצצת (כן, אל תשכחו להזמין מקומות מראש אחרת תאלצו לסור על נפשכם), עוד פרט חשוב נוסף רגע לפני שאני ממשיכה, יש שפע חניה במקום ובשעות הערב היא אף בחינם.



מסעדת MONO – אוכל, שתיה כפיים הינה מסעדה יוונית אשר מציעה תפריט יווני – ישראלי – ים תיכוני המתאים לכל. מונו מזמינה אותנו ליהנות ממטבח ים תיכוני עם נוף ונופך יווני אותנטי, מטבח שהוא חלק בלתי נפרד מהתרבות הקולינרית הישראלית. המטבח היווני הוא הרבה יותר מסתם אוכל, הוא שילוב של טעמים, צבעים וניחוחות חזקים. בין המנות תוכלו למצוא מנות ראשונות, מפנקות עיקריות, קינוחים מעולים ועוד. 



המסעדה ידועה בזכות הטעמים הנפלאים וכמובן, איך אפשר בלי השילוב של האוכל המשובח עם המוזיקה והטברנות היווניות. בכל חמישי MONO מארחת מגוון אמנים יווניים מובילים בישראל לערב שכולו צלילי טברנה שלא נשמעו לפני! ערבי הטברנה נחלו כאמור הצלחה כבר מהרגע הראשון.




כיאה למסעדה יוונית התחלנו את הארוחה עם מבחר רחב של "מזות" - מבחר סלטים נהדרים, כל אחד נפלא מקודמו שלא הותירו כלל ספק כי כאן מדובר במקצוענים מהשורה הראשונה, כל הסלטים רעננים ופרשים מאוד, חומרי הגלם באיכות גבוהה ביותר, שירות מצוין (למרות העומס האדיר):


סלט חציל- עגבניות, בצל, עשבי תיבול ושמן זית.
סלט עדשים-עגבניות קצוצות, בצל סגול, פטה, חומץ יין ושמן זית.
ציזיקי- ממרח יוגורט, מלפפונים, שום ושמיר.
סקורדליה-ממרח שום, שקדים ושמן זית.
איקרא, זיתים יווניים, חצילים בטעם כבד, יוגורט ועוד...

 



טורוקפטרי- פלפל קלוי ממולא בתערובת גבינות עם אורגנו ורכז רימונים:


דולומדס- עלי גפן ממולא באורז על מצע של יוגורט עיזים:


גבינת עיזים מטוגנת- בציפוי פריך, מוגשת על עלים ירוקים ויוגורט פיקנטי בצד.


ארטישוק צלוי- ארטישוק על קרם זיתי קלמטה, סלסת פלפלים, גבינת פטה ושקדים.


צ'יפס מתובל- בפפריקה ואורגנו.


כל אלה הוגשו לצד פרנה חמה, קריספית וטעימה במיוחד:


למנה עיקרית הגיע לשולחננו נתח אנטריקוט איכותי - 300 ג' על הגריל, מיושן ומשויש, ברוטב פלפלת. הוגש עם תפו"א ננסי קראנץ' ופרח כרובית- הנתח היה עשוי בדיוק במידת העשייה המתבקשת, נימוח ועסיסי:


קינחנו בעוגת גבינה אפויה עם רוטב פירות יער- קינוח קליל, במתיקות מעודנת:


המקום מציע מגוון רחב של אלכוהול , מנות ראשונות, טאפסים למיניהם, מנות עיקריות ועוד, אין לי כלל ספק כי מי שמגיע לכאן מגיע להנות הן מאווירה קסומה, הן מאוכל איכותי , מפנק וטעים במיוחד והן משירות מוקפד ושרירותי.

אנחנו כבר תכננו את הביקור הבא עם חברים ואתם? עוד כאן? ממליצה מראש להזמין מקומות ולהנות- אז יאסו!! לחיים!! תהנו!!

נגב 5, איירופורט סיטי 
 03-553-1733

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה