יום ראשון, 5 בנובמבר 2017



"שוורצקופף פרופשיונל" מבית הנקל משיקה את סדרת BLONDME החדשה  עבור כל סוגי הבלונד


  • הסדרה החדשה מתהדרת בטכנולוגיית 'חיזוק קשרי סיב השיערה' המהפכנית
  • הסדרה מגנה על השיער בכל תהליכי ההרמה, ההבהרה והצביעה
מי שמכיר אותי יודע שבשנים האחרונות אני ביחסי אהבה שנאה עם השיער שלי, הוא נושר, הוא לא בריא מספיק, הוא נפוח, הוא לא נפוח, הוא מתולתל, הוא חלק- אוףףףף לא פשוט.

בשנים האחרונות התחלתי רק לפנפן ולפחות התחלתי לאהוב אותו קצת יותר ועם האהבה הגיע שגעון הטיפוח, ממש לאחרונה אף עשיתי שינוי מרענן וכיפי במיוחד וכל בוקר שאני מביטה במראה אני מאוד אוהבת את התוצאה.

ואז זה הגיע,,, הסדרה המדהימה מבית הנקל סדרת BLONDME אשר מושקת מחדש וכעת טובה יותר מאי פעם, הודות לטכנולוגיית 'חיזוק קשרי סיב השיערה' המהפכנית והחדשה המיושמת במוצרים החדשים. 

טכנולוגיות 'חיזוק קשרי סיב השיערה' כובשת את עולם עיצוב השיער בסערה, שכן היא משנה באופן פעיל שיער פגום, שבור ודהוי על ידי חיבור ובנייה מחדש של הקשרים הדי-סולפידיים בתוך המבנה הפנימי של סיב השערה. אין פלא אפוא ששירותים אלה "מתפתחים במהירות והופכים מטרנד נקודתי למוצר חובה בכל סלון לעיצוב שיער" אומרת לסלי ג'ניסון - שגרירת צבעי השיער העולמית של "שוורצקופף פרופשיונל". 



"שוורצקופף פרופשיונל" שילבה את טכנולוגיית 'חיזוק קשרי סיב השיערה' הייחודית לחברה, בסדרת BLONDME החדשה - ויצרה דור חדש של מוצרי טיפוח וצביעת שיער המשלבים את מערכת 'חיזוק קשרי סיב השיערה' המתקדמת, כשהיא כבר מובנית בתוך המוצרים. במקום שימוש נוסף במוצרים ספציפיים המסייעים ל'חיזוק קשרי סיב השערה' המצריכים שלב נוסף בתהליכי הצביעה, ההבהרה או ההרמה של השיער- סדרתBLONDME החדשה מסייעת למעצבי שיער לצבוע לבלונד וליצור תהליכי "חיזוק קשרי סיב השיערה" בקרב לקוחותיהם בשלב אחד קל ופשוט. במקביל מגוון מוצרי הטיפוח המתקדמים בסדרה, מסייע לשמירת מצבו המתוקן של השיער. 

הצבעים והגוונים המכילים את טכנולוגיית "חיזוק קשרי סיב השיערה" החדשים של BLONDME מיועדים לכל לקוחות הבלונד בין אם הן מעוניינות בגוון בלונד קריר, דבש, קרמל או טופי, או מראה בלונד פלטינה או ברונזה זוהר. 

סדרתBLONDME החדשה מבית "שוורצקופף פרופשיונל":

טיפול ביתי- לגווני בלונד קרים- זו סדרת המוצרים בהם אני התנסתי וחזרתי עם תובנות מדהימות, מדובר בסדרה מצויינת אשר מעניקה לשיער ברק, רוך, השיער בריא ורענן:


Tone Enhancing Bonding Shampoo – Cool Blondes

בלונדמי הגברת הטון – שמפו ללא סולפט לשיער בלונדיני בגוונים קרים 

שמפו עם פיגמנטים ללא סולפט, מנקה בעדינות את השיער, מייצר קשרים חדשים בתוך סיב השערה ומעניק נטרול עדין בכדי לשמור על תוצאות הבלונד בגוונים קרים ורעננים. 

השמפו בעל ניחוח נעים ועדין אשר נשאר לאורך זמן, השיער מלא ברק ורוך.

אופן שימוש- יש לעסות על שיער רטוב. להשאיר על השיער עד דקה אחת. לשטוף ביסודיות.

מחיר- 110 ₪ ל- 250 מ"ל/ 210 ₪ ל- 1000 ₪ 



Tone Enhancing Bonding Mask

בלונדמי הגברת הטון – מסכה לשיער בלונדיני בגוונים קרים

מסכה הקלילה עם הפיגמנטים, המזינה את סיב השערה מבפנים ויוצרת בתוכו קשרים חדשים. המסכה מעניקה החייאת הגוונים הקרים של הבלונד, הדגשה של הבהירות ושל הבלונד המתכתי. טיפול במסכה מותיר את השיער חזק, גמיש ובעל מראה בריא. 

מסכה מעולה, ממש ממש אהבתי ואין ספק כי גם שיערי , לאחר החפיפה יצאנו עם חברים ומיד שאלו אותי מה עשיתי לשערי שהוא מבריק ורך כך.

אופן שימוש- לשימוש פעם בשבוע. לעסות על שיער לח. להשאיר על השיער 5-10 דקות. לשטוף היטב. 

מחיר- 110 ₪ ל- 200 מ"ל 



Tone Enhancing Spray Conditioner

בלונדמי ספריי קונדישנר להגברת גוון

ספריי-קונדישנר ללא שטיפה המכיל פיגמנטים לנטרול תת-גוון צהוב לבלונד בעל ברק קורן, עם מסנן UV. מעניק טיפוח קליל יומיומי של שיער צבוע לבלונד.

אופן שימוש- יש לנער היטב ולהתיז על שיער יבש או לח שיובש במגבת. ללא שטיפה. לשימוש יומיומי.

מחיר- 108 ₪ ל- 150 מ"ל 



לגווני בלונד חמים:

Tone Enhancing Bonding Shampoo

בלונדמי הגברת הטון – שמפו ללא סולפט לשיער בלונדיני בגוונים חמים

שמפו עם פיגמנטים של צבע ללא סולפט, המצטיין בגוון קרמל עשיר לתמיכה ולתחזוקה של צבעי בלונד חמים. הנוסחה מספקת רמות מדויקות של פיגמנטים חמים לתחזוקת גוונים חמים תוך ניקוי עדין וטיפול של השיער המובהר והצבוע העדין ביותר.

אופן שימוש- יש לעסות על שיער רטוב. להשאיר על השיער עד דקה אחת. לשטוף ביסודיות.

מחיר-110 ₪ ל- 250 מ"ל 



Tone Enhancing Bonding Mask

בלונדמי הגברת הטון – מסכה לשיער בלונדיני בגוונים חמים

מסיכה מועשרת עם תוספת פיגמנטים להזנה עמוקה, עם טכנולוגיית 'חיזוק קשרי סיב השיערה' המשולבת בתוכה. המסיכה מכילה פיגמנטים של צבע חם טבעי לריענון גווני בלונד חמים ולהעשרת גווני בלונד דהויים ועייפים, תוך כדי הזנה אינטנסיבית של השיער. מחיה בלונד עמום ודהוי ומותירה את השיער חזק, גמיש ומלא בברק.

אופן השימוש- לשימוש פעם בשבוע. לעסות על שיער לח. להשאיר על השיער 5-10 דקות. לשטוף היטב. 

מחיר- 110 ₪ ל- 200 מ"ל 







מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ, לבירור נקודות מכירה משרדי "שוורצקופף פרופשיונל": 1-800-33-33-22

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה