יום שבת, 18 בנובמבר 2017

מסעדת "Barolo" (ברולו), פתח תקווה


השבוע הייתה לי שיחה ארוכה עם הבוס שלי אודות פתח תקווה, אומנם לא נולדתי בעיר אבל אני כאן כבר למעלה מעשרים שנים ומה אומר? העיר התפתחה מאוד ואני ממש ממש אוהבת אותה.

הבוס שלי יליד ותושב תל אביב כבר 41 שנים ולאחרונה רכש דירה בעירנו, הוא מעורער בנושא, די חושש מהמעבר ובעיקר חושב על מקומות הבילוי ו/או מסעדות על כל גווניהם.

אז התחלתי לסקר עבורו את מבחר מקומות הבילוי והמסעדות שיש לעיר להציע ובהזדמנות זו נזכרתי גם אני עד כמה העיר שלנו משגשגת מבחינה זו, יש כאן הכל, מהכל ובשפע רב , כן , כמעט כמו תל אביב אך ללא בעיות החניה ו/או הפקקים שיש לעיר הגדולה להציע.

הפעם אני רוצה לספר לכם על בר יין ומסעדה BAROLO (שם המסעדה ניתן על שם אזור גידול היינות המשובחים באיטליה) - מקום מהמם השוכן במתחם Y CENTER, הבר נפתח אי שם בשנת 2006 ומציע בר אלכוהול משובח, מטבח מעודכן עם מנות מדוייקות וביצוע מוקפד שכיף לאכול, עיצוב מקסים ואווירה קסומה ומיוחדת- בהחלט בילוי מוקפד, כיפי ומהנה מאוד.

מסעדת "Barolo", שעוצבה על ידי האדריכל ממיה בנימין – בנג'ו (שברזומה שלו מסעדת הפולה וכן מסעדת אוקינאה), מחולקת לשני חללים: החלל הפנימי, המתנשא לגובה של 6 מטרים, מכיל בר מרכזי עצום וקיר יין שמתנשא מהרצפה ועד לתקרה. כמו כן יש ב-"Barolo" עמדת DJ הממוקמת בגלריה שמעל למטבח וצופה אל החלל, נישות עם ספות עור שחורות ומסך פלזמה ענק, לטובת חובבי שידורי הספורט. החלל עצמו צבוע בגוונים שונים של חום, שמשרים הדר וחמימות. החלל החיצוני יושב על דק עץ רחב, ומשמש את מי שבא לחוויה קולינארית קונספטואלית מקומית. 

בהיותו בר-מסעדה אקסקלוסיבי,"Barolo" מתגאה בבר אלכוהול עשיר ומשובח – יינות מישראל ומרחבי העולם וכן קוקטיילים של קיץ. את האלכוהול ילוו מנות בר, טעימות וקלילות. אוברקוביץ' שם לעצמו מטרה ליצור ב-"Barolo" היכרות אישית בין צוות הבר לכל הקבועים, שיזכו להרגיש בבית, על כל המשתמע מכך. 

שף ג'קי דבאח, שאמון כאמור על המטבח ב-"Barolo", הקים בין היתר את המטבחים של מסעדת ארליך, אפ-קפה המחודש וכן מסעדת מונה. דבאח מרכיב מנות קלאסיות עם נגיעות איטלקיות עדינות, תוך שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים וייצור עצמי של קינוחים ולחמים.



אז שנתחיל? אני בחרתי ביין גוורץ איכותי מאוד והזוגי בבירה ווינשטפן (חשוב לי מאוד לציין עוד לפני שאני ממשיכה, המחירים כאן מאוד נוחים לכל כיס).



הזוגי חובב כבד אווז לא יכל לפספס את המנה הנפלאה הזו- כבד אווז- 150 גרם כבד אווז עשוי על הגריל, בליווי טוסטונים וריבת בצל- מנה משובחת מאוד, הכבד עשוי בדיוק במידה הנכונה - ממליצה בחום:




אני בחרתי בסלט סינטה- תערובת עלים בתוספת פרוסות סינטה צרובות בגריל, פטריות שמפניון מוקפצות, תפוחי אדמה, עגבניות- עצרו את הכל, אני חייבת לציין לטובההה את הסלט המעולה הזה שמוגש בנדיבות רבה , סלט מוקפד עם חומרי גלם באיכות גבוהה, מוקפדים מאוד ובשילוב טעמים מפתיע ויוצא דופן:



למנה עיקרית הזוגי הזמין אנטריקוט- 300 גרם נתח אנטריקוט משובח ומיושן עשוי על הגריל, בליווי רטבים לבחירה: רוטב פלפלת/ רוטב יין אדום- נתח מצויין, איכותי מאוד, עשוי במידת העשייה המדויקת, משוייש עם נגיעות שומן-  המנה מוגשת עם סלט ירקות ותוספת חמה - הוא בחר בפוטטו - טעימיםםםם מאוד:





אני בחרתי במדליוני פילה - גם המנה הזו כקודמתה איכותית מאוד, 3 מדליוני פילה נימוחים, עשויים במידת העשייה המדוייקת ומהנים, הגיעו בתוספת חמה של שעועית ירוקה וסלט ירקות:






את הארוחה המצויינת הזו קינחנו בעוגת גבינה אפויה בציפוי קרם וניל מעודן- עוגת גבינה אפויה "ניורקית" ביתית, עשירה מאוד, על מצע של עוגיות חמאה- נימוחה וטעימה, לא מתוקה מידי - בהחלט סיום מושלם לארוחה מושלמת:



ממליצה בחום, מקום מקסים עם אווירה נפלאה, מוזיקה קצבית ועכשווית ברקע (ועדיין ברמה שניתן לשוחח בנינוחות עם השותפים לשולחן), האוכל טעים מאוד, השירות מוקפד ואדיב, המחירים נוחים.

שחם 21, פתח תקווה, מתחם Y CENTER - חניה בשפע.
053-9444033

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה