יום שני, 13 בנובמבר 2017

איפור מינרלי ואיכותי מבית GAYA

כילדה גדלתי בצל אימי שנהגה להתאפר ללא הרף, אין מצב שמישהו היה רואה אותה ללא איפור מלבד הכרית, אפילו לזרוק זבל הייתה יוצאת עם איפור, לימים אני גדלה והחלטתי שאני לא אהיה כמוהה ועל כן מי שמכיר אותי יודע שאני לא מהנשים שמתאפרות בכבדות, אוהבת איפור קליל אך עם זאת בעל נוכחות, איפור איכותי, עמיד, היפואלרגני.

לאחרונה הוזמנתי להגיע לסניף של מותג האיפור המינרלי GAYA, לנסות ולהתנסות, מה אגיד לכן נשים יקרות? חזרתי מופתעת ומאושרת שהכרתי מותג איכותי וברמה גבוהה שכזה- למותג יש 9 סניפים ברחבי הארץ ואתר לרכישה און ליין עם משלוח חינם לרכישה מעל 150 שקלים לכל חלקי הארץ.



מאחר ויש סניף בקניון פתח תקווה בחרתי לבקר באופן אישי בסניף ולהכירו מקרוב, ראשית ועוד לפני הכל מדובר בסניף בעיצוב יפיפיה ומוקפד עם מבחר רחב של מוצרי איפור וטיפוח, מברשות ועוד, שירות מוקפד עם מאפרות מקצועיות שיודעות להתאים את האיפור המתאים לסוג העור וגוונו- כיף אמיתי.





GAYA הינו מותג איפור וטיפוח מינרלי שהוקם אי שם בשנת 2010 באיטליה- מקור השם ביוונית הינו "אמא טבע".- המותג מציע ליין איפור מינרלי עשוי 100% רכיבים טבעיים המיטיבים עם עור הפנים- אפשר למצוא בו ויטמינים שהוכחו כיעילים בטיפול בעור, מינרלים עוצמתיים, שמנים, צמחים וחומצות שהסינרגיה ביניהם מגמישה את העור, מלחלחת אותו, שומרת על מרקמו ומטשטשת את פגעי הזמן.

כל מוצרי החברה נבדקו דרמטולוגית, היפואלרגנים, ידידותיים לסביבה, אינם נוסו על בעלי חיים, בעלי אישורים ממשרד הבריאות.

אני התחדשתי במייקאפ המינרלי-  מוצר הדגל של המותג - תכשיר טבעי אשר מכיל בתוכו 4 מוצרים: מייק אפ, קונסילר, מסנן קרינה ופודרה- בעל מרקם קליל מאוד, מתאים לכל סוגי העור ומעניק לו מראה טבעי ועמיד לאורך שעות- לי באופן אישי מאוד קשה עם מייקאפים אשר נראה כאילו ושמנו מסכה - כאן ממש לא תקבלו את התחושה הזו, המוצר הזה עדין מאוד ויוצר מראה אחיד ויפה מאוד.



עוד התחדשתי באודם מינרלי - אודם במרקם קליל, עשיר בשעווה טבעית, פיגמנטים, מינרלים וויטמינים חיוניים המעשירים בלחות את השפתיים, מונעים יובש ונמרחים בקלות- למותג יש 23 גוונים מרהיבים שכל אחד יפה מקודמו- האודם נשמר לאורך שעות רבות, עמיד, בעל ברק וגוון מהמם.



המוצר האחרון הינו מברשת קבוקי - הכלי המושלם להנחת מייקאפ מינרלי- מברשת בעיצוב ייחודי להנחת המייקאפ לשימוש קל ונוח אשר יעניק תוצאה מקצועית בקלות גם לאלו שלא מתאפרות באופן מקצועי.



הכנסי עוד היום לאחד מסניפי הרשת ו/או לאתר החברה והזמיני לך איפור איכותי ומפנק, יש מבצעים ממש ממש שווים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה