יום שבת, 18 בנובמבר 2017

gitta משיקה קולקציה בבדים מנצנצים וזוהרים


כשאנו הופכות לאמהות אנו בעצם לרוב נפרדות מהתיק המעוצב והאלגנטי שלנו לטובת תיק ההחתלה, אני זוכרת את אותם הימים בהם בכורתי נולדה והתיק היה אם לומר בעדינות "לא משהו", באותם הימים המודעות לא הייתה כהיום ועל כן נאלצתי לרוב להיסחב עם 2 תיקים כי למרות היותי אמא רציתי להרגיש גם אשה אופנתית.

כיום אין צורך להרגיש כך, כיום המודעות הרקיעה שחקים והתיקים מהממים, אולם הרבה פעמים המראה החיצוני אומנם יפה אולם תוכן התיק קטן, לא נוח ומציק.

חברת GITTA משיקה בימים אלו קולקציה חדשה, אופנתית ומנצנצת לאותן האמהות אשר לא מוותרות על הנראות האופנתית ורוצות לשאת יחד עם החפצים של התינוק גם את חפציהן.

הקולקציה מורכבת משני דגמים- גיטה אידיאל וגיטה ביוטי שנתפרו בבדים שחורים עם חוטי כסף אשר יוצרים מראה זוהר ומרשים במיוחד.


בנוסף הקולקציה מגיעה עם ביטנה בצבע כסף עם הטבעת הלוגו, ואביזרים מאותו הבד להשלמת המראה.



גיטה אידיאל : דגם קלאסי, גדול ומרווח, אידיאלי להורים הטריים, ומאובזר יותר מכל הדגמים, מגיע עם שומר חום לבקבוק, נרתיק למחלק מנות ורשת כביסה, החיים מעולם לא נראה נוחים יותר.

גיטה ביוטי: את כבר לא צריכה להתפשר ולבחור בין מראה עדכני לבין נוחות ופונקציונאליות. Gitta Beauty נראה קטן אבל את תופתעי לגלות שנכנס בו כל מה שאת צריכה. שילוב של יופי ופונקציונאליות בתיק אחד מושלם.

שני הדגמים מגיעים עם משטח החתלה כסוף, אם אפשרות לניתוק מהתיק.

ניתן לכבס במכונה בכביסה של עד כ30 מעלות, עם סחיטה.






אודות gitta 

חברת gitta הוקמה בשנת 2000, ע"י חגית נאמן גורני, מעצבת מוצר בוגרת בצלאל, והייתה לפורצת דרך בשוק תיקי התינוקות המעוצבים בישראל ובעולם, 

לפני כמה שנים הרחיבה החברה את תחום פעילותה, והחלה לייצר מוצרי טקסטיל לתינוקות, מפנקים ואיכותיים, סטים למיטה ועריסה, סדינים, שמיכות ומגבות לצד מוצרים נלווים, כמו ארגוניות לעגלה, נרתיקים אישיים ועוד. גיטה נחשבת כמותג חזק ומוביל בתחום הפרימיום לתינוקות בישראל. מאז ועד היום מקפידה החברה לייצר מוצרים חדשניים ומפנקים ללקוחותיה הרבים בארץ ובעולם.


חנות הסטודיו רחוב נמל יפו 30, 03-5316372.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה