יום שבת, 25 בנובמבר 2017

עור מושלם להתגאות בו עם שמן LA SANTA

מניחה שאין אחד/אחת אשר אינו מתלונן בדרך זו אחרת על עורו, אם זה נשים לאחר הריון ולידה, אם זה נפגעים מצלקות ופגעי עור, אם זה הסובלים מעור מיובש ו/או כפות רגליים סדוקות ויבשות ואף כאלו שסובלים מציפורניים פגומות ו/או קצוות שיער מפוצלים- לכל אלו הפתרון המושלם נמצא בבקבוקון קטן אחד- תמציות בוטניות נפלאות אשר מחוללות קסמים- שמן LA SANTA.


למי שלא מכיר - שמן LA SANTA מכיל את כל הטוב שיש - שש תמציות בוטניות הכוללת : קמומיל, לבנדר, רוזמרין, ויטמין A וויטמין E- באמצעות נוסחה משולבת המקדמת החלמה מהירה והתחדשות של העור, מונעת הזדקנות מוקדמת ודילול העור, מקדמת צמיחה של קולאגן אפידרמאלי המשפיע על גמישות העור, עוזרת לשקם את נזקי השמש, מעשירה בלחות ויוצרת שכבת מגן מפני התייבשות. 

השמן מתאים לשימוש הן על הגוף, הן על הפנים והן על השיער-  השמן הינו קן והיפואלרגני כך שניתן לעשות בו שימוש על עור רגיש.

שמן LA SANTA  מיוצר על ידי חברת "LAMAR" מוצרי טבע- החברה מבוססת מחקרים המייצרת מגוון רחב של תכשירי בריאות ומוצרי יופי, כיום נמכרים ב-35 מדינות בעולם, צוותי המחקר והפיתוח נמצאים בשני צידי העולם: צרפת והודו, רוקחים את החידושים המובילים של מיטב מומחי הקוסמטיקה הצרפתים , יחד עם כוחם המרפא של צמחים ומרכיבים טבעיים, שהוכח לאורך השנים. 

החומרים הפעילים בשמן LA SANTA כמו בשאר מוצרי החברה, נחקרו לאורך זמן ותועדו היטב לאורך השנים, מחלקת המחקר והפיתוח של החברה מתמקדת באיכות המוצרים באמצעות סטנדרטיזציה של איכות הצמחים, שיטות המיצוי החדשות ביותר ותהליכי הייצור.

כפי שציינתי מעלה לשמן LA SANTA מגוון שימושים יעילים לטיפול ב: צלקות ופגעי עור, סימני מתיחה, הזדקנות העור, עור מיובש, כפות רגליים יבשות וסדוקות, טיפוח הציפורן, קצוות שיער מפוצלים ועוד.



אצלי הוא הפך לחבר חדש על מדף האמבטיה, נמרחת ומורחת מידי יום על חלקים בגופי שאיני מרוצה מהם, אם זה יובש , אם זה כפות רגליים מעט יבשות ואף אחת לשבוע שמה על קצוות השיער- זה עושה פלאים- אני התאהבתי במוצר!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה