יום רביעי, 20 במאי 2020

חדש על המדף מבית חברת מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה ADN


במשך כל ילדותי לא הבנתי את כמיהתה העזה של אימי בטיפוח עור הפנים. מידי בוקר וערב הייתי צופה בה מתעסקת בטיפוח עור הפנים ובאיפור ובאמת ובתמים לא הצלחתי להבין מהי האובססיה שלה.

עם השנים הצלחתי אט אט להבין  וכיום כאשר נכנסתי לעשור החמישי של חיי יותר מתמיד מבינה את הצורך התמידי בטיפוח ובתחזוק עור הפנים, על כן נוטה להקפיד פעמיים ביום על ניקוי הפנים, החדרת לחות, פילינג ומסכות.

לאחרונה קיבלתי להתנסות אישית שני מוצרי טיפוח חדשניים מבית חברת מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה ADN  בבעלותה ובניהולה של פני בן עמי, מודה, הייתי מעט סקפטית בתחילת הדרך אך חיש מהר גיליתי כי מדובר במוצרים באיכות גבוהה מאוד.


NEW WAY NIGHT PEELING CREAM קרם פילינג לילה, מתאים לכל סוגי העור



כאשר אני הולכת לטיפול קוסמטי תמיד חוששת מהמילה פילינג, מאחר ויש לי זכרון מר מקילוף יתר, על כן תמיד נזהרת ומנסה פילינג חדש בפינה צדדים בפנים ומתנסה במוצר, הפילינג הזה היה פשוט מושלם, עדין מאוד ומכיל חומצות הידרוקסיות שממיסות את השכבה הקרנית בעור. הפילינג מחליק ומטשטש פגמים ללא קילוף, מזרז התחדשות תאים, יעיל לטיפול ושיקום מרקם העור.
לאחר הטיפול התקבלה תוצאה מרשימה מאוד, הפילינג מבהיר את השכבה הקרנית ומעניק ברק ורעננות לעור.

כן משמש כחומר הולכה לכל קרם וסרום הנמרח מעליו ומאפשר חדירה טובה יותר.

התוצאה: עור יפה המתחדש בקביעות, ללא תופעות לוואי.

הקרם מתאים לכל סוגי העור ולמגוון גילאים.

הוראות שימוש: מידי ערב למרוח מעט (כמות של כחצי גרגר אפונה קפואה) מהתכשיר על פנים נקיות . למרות היותו מאוד שומני, הקרם חודר במהירות לעור. אינו משאיר תחושת שמנוניות ואינו סותם את הנקבוביות).

מחיר: 176 ₪ ל – 50 גרם

NEW WAY ANTI AGING PEPTID +MOISTURIZING ּ קרם לחות פפטיד מתאים לכל סוגי העור



אחד הדברים שאני מקפידה מאוד למרוח זה קרם לחות, המוצר הזה פשוט מעולה, התאהבתי בו, מדובר בקרם לחות פפטיד, קרם יום ולילה עדין וקל.עשיר בחומצה היאלורונית, ויטמינים, פפטידים, חומצות אמינו ומרכיבי לחות החודרים לעור, מעשירים אותו בלחות, עוזרים בבניה מחודשת של סיבי הקולגן והאלסטין, מעניקים לו תחושת מיום, רעננות, גמישות וחלקות.

הקרם נמרח ונספג בקלות, מותיר עור רך ונעים, בעל ניחוח עדין.

התוצאה: עור חלק בעל נפח וטקסטורה אחידה.

הוראות שימוש: בבוקר ובערב.

הקרם אינו שומני חודר במהירות לעור ואינו משאיר תחושת יובש

מחיר: 270 ש"ח ל 50 גרם.
את המוצר ניתן לרכוש באתר החברה https://www.adn-fani.co.il/
או אצל קוסמטיקאיות מורשות


חברת ADN בבעלותה ובניהולה של פני בן עמי, עוסקת בייצור ופיתוח תכשירים מקצועיים לתחום הקוסמטיקה הרפואית. מוצרי החברה מסמלים את הדרך החדשה במלחמה היום יומית בהזדקנות העור. הידע והחומרים המשולבים בסדרות המוצרים, הם פורצי דרך בשיקום העור ומיועדים לטיפול בבעיות אקנה מורכבות, טיפולי מזותרפיה ואנטי-אייג’ינג וטיפול במגוון רחב של בעיות עור המאפיינות את כף הרגל.

פני בן עמי החלה את דרכה לפני כ – 40 שנה כקוסמטיקאית וניהלה מספר מכוני קוסמטיקה רפואית מתקדמים אשר שילבו בין רופאי עור, מנתחים פלסטיים וטיפולים קוסמטיים מתקדמים. הניסיון הרב שצברה, הביא את פני בן עמי לחקור את הפוטנציאל הקיים בחומרים פעילים ובשילובם בטיפולי המכון. בדרך זו הפכה בן עמי לאשה הראשונה בישראל שבבעלותה חברה לייצור ושיווק תכשירי קוסמטיקה מקצועיים . המוצרים בתחום טיפולי עור הפנים והפדיקור הפכו למותג בארץ והעולם. פני אף מעבירה הרצאות, סדנאות והדרכות לקוסמטיקאיות בארץ ובחו"ל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה