יום שלישי, 19 במאי 2020

קבלו את הטיפים לעוף המושלם

אני לא נמנית כלל על חסידי העוף, באופן אישי מעדיפה בשר אדום אולם ילדי מאוד אוהבים עוף, על כן במרוצת השנים למדתי דבר או שניים על בישול העוף והגעתי למתכון המושלם עם מספר טיפים שיהפכו את העוף להכי טעים שאכלתם עד היום. אז אם גם אצלכם אוהבים עוף בגריל אתם חייבים להכנס לפוסט הזה.


ראשית ולפני הכל אשתף אתכם, הכל התחיל במשלוח חגיגי שקיבלתי ממשק לין שכלל רוטב סילאן, בוטנים וקארי- מיד ידעתי!! זה הרוטב המושלם לעוף!! תקשיבו אפילו אני שלא אוהבת עוף התמוגגתי מהטעם הנפלא שהעוף קיבל, אין לי כלל ספק כי זה רוטב שיככב אצלינו בבית עוד רבות.

רוטב סילאן בוטנים וקארי 320 גרם
טוב, נראה לי שחפרתי מספיק, נכון? אז ייאלה , הפשילו שרוולים , הצטרפו אלי למטבח ופנקו את בני הבית עם העוף הכי טעים.

המצרכים:
חלקי עוף לפי מספר הסועדים
מעט שמן זית
תבלינים: מלח, פלפל, מרק עוף, פפריקה מתוקה

אם אתם אוהבים ירקות ממליצה על בצל, תפוחי אדמה, בטטות ושום

אופן ההכנה:
לערבב את  חלקי העוף עם התבלינים ומעט שמן זית היטב. להוסיף את רוטב הסילאן ולערבב היטב, להשרות כשעה לספיגת הטעמים.

אם אתם אוהבים ירקות זה הזמן להניח אותם בתבנית ומעליהם את העוף, מעל לצקת עוד רוטב סילאן .

להכניס לתנור שחומם מראש בחום גבוה 250 מעלות , מעל העוף אני מניחה נייר אפייה שישמור על העוף עסיסי, כך אופה כחצי שעה עד 40 דקות. לאחר מכן מוציאה את נייר האפייה ואופה עד להזהבה עוד כעשר עד עשרים דקות.

טיפ שלמדתי לאחרונה מתחת לתבנית העוף אני שמה תבנית עם מים (בדיוק כמו שעושים עם עוגת גבינה).

תקבלו עוף מושלם, עסיסי, נימוח, טעים וקריספי שטרם אכלתם.

רגע לפני שאסיים אני חייבת לספר לכם על סדרת המוצרים החדשה שמשק לין משיקים לאחרונה וכולל: טחינות גולמיות אורגניות עם כורכום וקארי, עם ספירולינה, רטבים חדשים עם דבש, בוטנים וקארי ודבשים חדשים עם אננס חלפיניו, עם ג'ינג'ר ולימון, פטל ושושנים ועוד

"משק לין" המתמחה בייצור ושיווק מוצרי מזון בריאותיים ואיכותיים, משיקה מוצרים חדשים המתאימים גם לבישול ולאפיה במטבח הביתי:

טחינות גולמיות אורגניות בשני טעמים: צהובה עם כורכום וקארי וירוקה עם ספירולינה.הטחינה הצהובה והירוקה משלבות שני סוגים של טחינה אורגנית- מלאה ולא מלאה. הן מועשרות בסופרפודס כמו כורכום ספירולינה ותבלינים שונים. הטחינה מתאימה כתוספת לבשרים שונים, עם סלט ירקות ועוד.

רטבי גורמה: רוטב דבש/סילאן בוטנים וקארי, רוטב בוטנים וקארי טבעוני, רוטב שום דבש ושמן זית. מתאימים למרינדות בשר, עוף ודגים לתבשילים בסגנון אסיאתי, פוייקה ו"על האש".

דבשים ארומטיים: סדרת דבשים ייחודית המשלבת דבש טהור עם פירות ותבלינים ותמציות טעם וטבעיות. בסדרה- דבש עם נגיעות לימון וגינגר/ תות וניל/ פטל שושנים/חלפיניו אננס/פסיפלורה.דבש עם נגיעות לימון וג'ינג'ר-נהדר כשתייה חמה ומחזקת ביחוד בעת הזו.דבש חלפיניו אננס- נהדר לבישול עם דגים וגבינות .תות ניל ופטל שושנים- לפנקייקים, סלטי פירות, יוגורט, עוגות גבינה ופירות, קינוחים מתוקים.

אז אתם עוד פה? קדימה הכנסו לאתר והזמינו עד היום- משלוח עד הבית בהזמנה מהאתר או טלפונית. מעל 270 ₪ משלוח חינם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה