יום שלישי, 5 במאי 2020

מהיום מלבישים את החדר בקלות ובמהירות עם ענבל אבנר

מי שמכיר אותי יודע שאחד הדברים השנואים עלי ביותר בחיי הינו מעבר דירה, על כן אנו נוטים לעבור אחת ל..... דירה .

בשל עובדה זו אנו כל הזמן מחפשים לשדרג, להשתדרג, לחדש ולהפתיע בעיצובים השונים, בתוספת אלמנט זה או אחר, העיקר שהבית יקבל טאצ' מדליק וחדש.

היום אני רוצה להמליץ בחוםםםם על תוספת מדליקה שיכולה להקפיץ ולשדרג כל קיר בבית, הפעם אני בוחרת להמליץ על ענבל אבנר אשר מציעה מגוון רחב של מדבקות קיר, מדבקות כיתוב ותמונות ממוסגרות. 

באתר נוכל למצוא מגוון רחב של מדבקות , לכל גיל ולכל מטרה. השירות אדיב ומקצועי מאוד, כל בקשה קטנה כגדולה מתקבלת בברכה ובהבנה גדולה, ענבל שרירותית ואדיבה עד מאוד והמוצר ברמת גימור גבוהה ביותר. 

הפעם בחרנו לשדרג את חדרה של הנסיכה (לוחמת בשירות קרבי אשר מגיעה אחת לשלושה שבועות), העברתי לה את הקישור לאתר והיא דפדפה בהנאה, היא ממש התלבטה באיזה דגם לבחור ובחרה את אשר חשקה נפשה וכל כך תואם לימים אלו- האמן שאתה יכול- משפט שאמרנו כל כך הרבה פעמים בתקופת ההכשרה הארוכה שלה (שמונה חודשים):


מדבקת הקיר עשוייה ויניל איכותי תוצרת גרמניה ואף לאחר הסרתה לא פוגעת כלל בקיר לאלו החוששים מהדבקת מדבקות כאלו ואחרות (כן, מכירה את אותם הסוגים אשר הורסים לחלוטין את הקיר, לצערינו התנסנו בהם לא אחת).
המדבקה גדולה ודומיננטית מאוד בעיצוב החדר (רוחב 1 מטר, גובה 36 ס"מ).
את צבע המדבקה ניתן לבחור בקטלוג העשיר (כ-60 צבעים שונים).
עוד חשוב לי לציין כי המדבקה מגיעה עם נייר מעבר, לא מדביקים כל אות בנפרד אלא את כל המדבקה בבת אחת כך שההדבקה יוצאת ישרה כמו הגרפיקה של המחשב (טוב במיוחד לאלו כמוני עם ידיים שמאליות), כמו כן הוראות הדבקה וסרטון הדרכה נ שלחים עם קבלת ההזמנה (ייתרון משמעותי מאוד).

אז אם גם אתתם רוצים לשדרג ולהשתדרג זה הזמן, בסכום קטן אתם מקפיצים כל קיר משעמם והופכים אותו למדליק ומיוחד, מצרפת לעיונכם מספר אופציות מיוחדות:

אתם עוד פה?








אתם עוד פה? התקשרו עוד היום לענבל ושדרגו כל קיר בביתכם, מוזמנים להכנס לאתר ולהזמין ו/או להתקשר ישירות לטלפון 052-5214803, מבטיחה לכם שכל אחד שיכנס אליכם יעוף על הקיר החדש שייצרתם בבית. 



תגובה 1:

  1. כתבה ממש מעניינת התמונות של העיצןבים והשידרוגים משהו❤

    השבמחק