יום שבת, 23 במאי 2020

Levy's BBQ - בית של בשרים מעושנים

כאשר אני רוצה להפתיע את הזוגי הקרניבור שלי אני קובעת לנו דייט במסעדה בשרית איכותית . רגע לפני פרוץ הקורונה התעלתי על עצמי וקבעתי לנו ערב ייחודי ומיוחד- קונספט מדהים שכולל משתה של בשרים מעושנים וכל זה ללא הגבלה. מדובר למעשה בערב חוויתי בו נחשפים ומכירים אנשים נוספים. כאשר מגיעים מתקבלים בסבר פנים חמות של צוות הבית ומתישבים אט אט בשולחנות ערוכים גדולים, היין ו/או בירת הבוטיק (כל אחד והעדפותיו) נמזגים והערב עוד רגע ממש מתחיל.



זהו ערב בו נזכה לדגום מעל 10 סוגים משתנים של בשרים מעושנים וייחודיים, הצפי הוא כי כל סועד ידגום כ-1 ק"ג בשר כל אלו לצד מבחר סלטי הבית הטריים, הרעננים והטעימים מאוד מעשי ידיה של צוקית המקסימה.

הסבר קצרצר על איך בעצם יעבור הערב, על סוגי הבשרים השונים וויצאנו לדרך, הסלטים אט אט הוגשו למרכז השולחן כולם ככולם כפי שציינתי מעלה טריים, רעננים, בעלי שילובים מיוחדים וטעימים מאוד, ביניהם נמצא: סלט חצילים וירקות,חמוצים ביתיים, סלט כרוב, ירקות ופירות כל אלו לצד לחם הבית ועוד ועוד...






עוד לפני שמימצמנו וכבר הגיע לשולחן תבשיל - מעין מסאבחה מושלמת בו הונחו חצילים קלויים, מעליהם בשר חלומי, מתובל במתינות אך בעל נוכחות עזה, את כל אלו עטפה טחינה קטיפתית - כל ביס מהתבשיל הנ"ל הינו לונה פארק לחיך.



ואז התחיל המופע האמיתי- מופע הבשרים על ידי עידו האלוף אשר מציג כל נתח ונתח, קוצץ, חותך, משתף את הקהל ועוד ועוד- המנה הראשונה שיצאה לדרך הינה שווארמה שטרם טעמתם- ירך הודו נקבה עם שייטל, פרגית, שומן כבש בתערובת תבלינים מהשוק, כל אלו בעישון ארוך וטעם עסיסי יוצא דופן שטרם טעמתם, כל אלו לצד לימון כבוש, עמבה, טחינה ועוד טעמים נפלאים.




שלל המנות לא איחרו להגיע, אט אט יצאו אחת אחרי השניה בטעמים נפלאים וניחוחות חלומיים, כל מנה טובה מקודמתה, רק בעיה אחת שהמקום בקיבה חיש מהר הסתיים לו ונאלצנו לדגום במנות קטנטנות כל מנה שהמשיכה להגיע לשולחן, בין שלל המטעמים תמצאו: ספיירבס טלה, אונטריב , אוסבוקו, צלעות בקר ועוד ועוד...

















כפי שציינתי בתחילת הפוסט הערב כולל כקילו בשר לסועד אולם אם ישנו סועד אשר חשקה נפשו במנה נוספת כזו או אחרת יקבל באהבה, כאן כל אחד יהנה עד אשר לא יוכל לזוז וגם פתיחת הכפתור במכנס לא ממש תעזור.

יין הבית ובירות הבוטיק רצו כל הערב ללא שום הגבלה (מודה, זה הפתיע אותי בגדול). 

את שלב הקינוחים כבר לא הצלחנו לדגום וכל זאת מאחר וממש התפוצצנו, הערב היה עשיר וגדוש בטעמים נפלאים, אנחנו נהננו בטירוף ובטוחים כי נחזור בהקדם בשנית.

האווירה מיוחדת ושונה מכל מה שאנחנו מכירים, זהו ערב חוויתי ומיוחד ואם אתם מחפשים מקום מיוחד להעביר ערב קסום ו/או לחגוג מאורע זה או אחר עם חבר'ה או בלי זה המקום עבורכם, המחיר מגוחך רק 230 שקלים לסועד וכולל כאמור את כל המשתה העשיר בבשרים, סלטים, שתיה וקינוחים.

אז אסכם לכם:
בדף הפייסבוק שלהם כל הזמן מתעדכנים התאריכים לסדנאות ו/או למשתים אז כדאי להציץ שם כל הזמן.
המיקום:
מושב נחלה (סמוך לקריית גת), אל תרימו גבה, הנסיעה בהחלט שווה את הערב המושלם הזה.
עלות כפי שציינתי הינה 230 שקלים לסועד.
מקומות ניתן להזמין אצל צוקית המקסימה 050-8839150

תגובה 1:

  1. המחיר התעדכן ל 250 ש"ח לסועד
    עדיין שווה את המחיר ללא כל ספק
    וגם את הנסיעה

    השבמחק