יום שבת, 23 במאי 2020

קפה יפו עד הבית- כיף אמיתי


מניחה שגם לחלקכם מאוד חסרה השגרה הברוכה שהייתה כאן עד לפני בוא הקורונה. ביום בהיר אחד השתנו חיינו לבלי הכר. נראה כאילו ועברו יובלות מאז ביקרנו במסעדה זו או אחרת, מאז אכלנו ארוחה דשנה ו/או אף ישבנו לכוס קפה ועוגה. השגרה של כולנו השתנתה עד מאוד ובימים אלה ניתן להנות במקסימום ממשלוח עד הבית מאותה מסעדה אהובה. 

ביום החם ביותר של השנה הרמתי טלפון לניר המקסים מקפה יפו אליו התגעגענו מאוד והזמנתי משלוח עד הבית, זה היה יום כל כך חם שלא היה מצב שאכנס למטבח להכין ארוחת צהריים על כן זה היה הפתרון המושלם עבורנו.

מי שלא מכיר קפה יפו הגיע לשוק הפשפשים כבר לפני 12 שנים בפינה הכי חמה במתחם והתחיל את דרכו כמסעדה איטלקית חלבית עם שירות מוקפד , תפריט עשיר ואנין אשר הציע אוכל טעים במיוחד וחיש מהר הפך לשם דבר באיזור.

לפני כחודשיים "נפל דבר" בעולם, אירוע שכנראה עוד רבות ידובר בו – וגם בקפה יפו"הורעדו אמות הסיפין", הם נאלצו צריכים לחשב מסלול מחדש ולהבין מה עושים היום, מאחר והמסעדה זורמת בדמם של הבעלים הם הבינו שלא יוכלו לשבת ולשקוד על השמרים ויצאו לדרך חדשה. 

שינו תפריט, שינו קונספט לחלוטין , שינוי חשיבה וכיום המסעדה הפכה להיות מסעדה בשרית שמותאמת אף ובעיקר בימים אלו למשלוחים, התפריט עשיר, טעים, עסיסי, משובח וכהרגלם של אורנה וניר הכל מחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר, עם הקפדה על כל הפרטים וללא עיגול פינות. 

אז כפי שציינתי מעלה ביום החם ביותר של השנה הזמנתי משלוח מהמסעדה (אגב, מוזמנים להציץ בתפריט העשיר), האוכל הגיע חם, טרי, טעים ואיכותי. אז ערכתי שולחן ויצרתי אווירה של מסעדה, אפילו צירפתי לחבר'ה את התפריט שירגישו כאילו והם באמת במסעדה והגשתי את הארוחה הטעימה, הילדים וגם אנו המבוגרים התמוגגנו מכל ביס וביס, התענגנו על הטעמים הנפלאים ואני פה כדי להעביר את הבשורה.

אז מה היה לנו? ראשית משלוח עם השליח הכי הכי שיש, מפנק, איכפתי ודואג לכל מנה  ולקוח:





למנה ראשונה הזמנו עראיס יפואי- הגיעה מנה עסיסית ומפנקת, 2 חצאי פיתה קראנצית עם בשר קבב מתובל בכבש עסיסי לצד סלט קולסלו מפנק ואיכותי :




הזוגי קרניבור אמיתי חובב המבורגרים איכותיים בחר בבריוש בורגר, בחירה שהתבררה כנכונה ביותר- לחמניית בריוש מתקתקה ומפנקת עם המבורגר 350 גרם עסיסי ואיכותי, עשוי מנתח אנטירוקט וצלעות עסיסיים לצד ירקות ורטבים, המנה הגיעה חמה ונפלאה, כל ביס חגיגת טעמים מושלמת:



עוד במשלוח התענגנו על קראנ'ץ פרגית מתובל- שניצל מסטייק פרגית עסיסי בציפוי פריך עם תבלינים לצד מג'דרה אסלית עם המון בצל מטוגן, גם מנה זו נחלה הצלחה מרובה בקרב גברברי הבית:






אין ספק כי מהיום ניתן להנות מהמסעדה גם בבית, כל המנות הגיעו חמות ונפלאות, נהננו מהארוחה, מהשירות, מהטעמים, כיף אמיתי.

קינחנו בקינוח מתקתק ומפנק, קטנטנן אשר מכיל טעמים חלומיים:



אבל היי, אל תשכחו שהמסעדה נפתחת ביום רביעי הקרוב אז זה הזמן להצביע ברגליים וללכת לבקר ולהנות מהתפריט העשיר החדש. 


כתובת:
עולי ציון 11, תל אביב
טלפון:
03-5181988









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה