יום רביעי, 6 במאי 2020

עונג שבת מפנק ומתוק

שבוע שעבר ממש רגע לפני יום העצמאות נקישה בדלת, פותחת ולפני נגלית הפתעה שהשתוקקתי לקבל עוד הרבה לפני, הנסיכה שלי אשר התגייסה לפני כמעט שנה כלוחמת בשירות קרבי הפתיעה וחזרה הביתה לאחר כחמישה שבועות, מיותר לציין את גובה ההתלהבות וההתרגשות נכון?

כידוע לכולכם אני אוהבת את המטבח ויכולה לבלות שעות על גבי שעות ביצירת מטעמים לחברים ולבני המשפחה אולם הפעם בחרתי להתמקד בזמן איכות עם הנסיכה וזאת מאחר וידעתי כי ממש בקרוב חוזרת שוב לבסיס ומי יודע לכמה זמן.



במרחק פסיעה מביתנו יש את אשר חשקה נפשה ונפשי- עונג שבת - אשר מנוהלת על ידי נטלי המהממת המכינה מטעמים לרוב. בין המטעמים שניתן למצוא אצלה : מבחר רחב של עוגיות, עוגות שמרים , עוגות בחושות, עוגות קרם חלומיות, עוגות מוס , עוגות מעוצבות, קינוחים מפנקים ועוד ועוד.






מאחר ואני מכירה היטב את נסיכת הבית בחרתי להפתיע אותה עם עוגת ביסקויטים שהתבררה חיש מהר כבחירה נכונה ומוצלחת מאוד- העוגה בעיצוב יפיפיה, מדוייקת מאוד , אסתטית והכי חשוב טעימה ברמות. 




עוד חשוב לי לציין כי נטלי מכינה את המטעמים במטבח כשר מופרד. 

רגע לפני סיום חשוב לי לציין כי יש אופציה להפתיע ולהתפנק עם  משלוחים בתוספת תשלום.

אז אל תשברו את הראש רוצים פינוק טעים שיגרום גם לכם עונג שבת? הזמינו עוד היום מנטלי , הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. 

להזמנות: 054-2025205

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה