יום שבת, 30 במאי 2020

המנה המנצחת לטבעונים, פסטה ברוטב קטיפתי ומיוחד

בסופ"ש האחרון כולנו  חגגנו את חג השבועות, עבור חלקנו זהו חג לא פשוט וזאת מאחר והם אינם ימצאו במזנון המשפחתי מטעמים כמו שאר הסועדים. כל אחד וסיבותיו הוא - אם זה מטעמים טבעוניים או שמא מרגישות לגלוקוז. במהלך כל ימות החג אירחנו את המשפחה וחברים ונתבקשתי להכין מנה אחת עבור הרגישה לגלוקוז, מיד ידעתי שאפנק אותה ברביולי פיטריות ברוטב שמנת (לא באמת שמנת אלא קרם קוקוס עשיר במיוחד).


אז מה היה לנו? הפעם הכנתי רוטב בדיוק כמו שאני מכינה רוטב שמנת אלא שהפעם הוא היה מורכב מקרם קוקוס טבעוני של לב אורגני המיוצר ממיצוי בשר אגוזי קוקוס בוגרים, הוא 100% טבעי , קרם בעל מתיקות עדינה מאוד ללא תוספת סוכר, עם 18% שומן ועם טעמים נפלאים , כאלו שגם שאר הסועדים ביקשו לדגום (אגב, במקום פרמזן השתמשתי בפתיתים בטעם פרמזן של מושמושו).


הקרם האורגני ארוז באריזות קרטון מיוחדות השומרות באופן מקסימלי על טריותו, טעמו וצבעו הטבעי של הקרם לאורך זמן ללא הוספת חומרים משמרים ומייצבים.
לראשונה בארץ אריזה חדשנית עם פקק לשימוש חוזר, נוחה ונעימה לשימוש והרבה יותר ידידותית לסביבה מפחיות שימורים.
  
קרם הקוקוס האורגני לב אורגני משתלב ומשדרג מגוון רחב של  תבשילים, מרקים, פסטות, פשטידות, קצפת וניתן לשלבו במגוון תבשילים תאילנדים והודים בשילוב תבלינים כמו קארי , צ'ילי, למון גראס ועוד.
קרם קוקוס לב אורגני נהדר להסמכת תבשילים וכתחליף נהדר למוצרי חלב בתחום האפייה והקונדיטוריה.


למי שמעוניין במתכון הנפלא בבקשה:

המצרכים:
בצל קצוץ 
2 שיני שום כתושות
קרם קוקוס אורגני
חצי חבילת פתיתים בטעם פרמזן של מושמשו
תבלינים: מלח, פלפל, אגוז מוסקט

אופן ההכנה:
לטגן בשמן זית את הבצל עד לשקיפות, להוסיף את השום כתוש ולערבב היטב, להוסיף את הקרם קוקוס והתבלינים, לערבב  היטב ולבשל על אש קטנה כחמש דקות, להוסיף את פתיתי הפרמזן ולערבב היטב, לבשל עוד 2-3 דקות ולשפוך על הפסטה/רביולי.
מעל לפזר עוד פתיתים בטעם פרמזן ולהגיש.

את קרם הקוקוס האורגני, בגודל 250 מ"ל, של "לב אורגני" ניתן להשיג ב: ניצת הדובדבן, אניס, כל בו חצי חינם, טיב טעם, סטופמרקט - פשוט חוויה לקנות, ובמגוון רחב של חנויות בריאות, מרכולים, חנויות מזון מתמחות ומעדניות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה