יום שלישי, 12 במאי 2020

רשת התכשיטים RONI KHAN פתחה אתר מכירתי

ימי הקורונה גזרו על רובנו להסתגר בבתים, ללא יכולת להתראות עם חברים ובני משפחה וכמובן להנות משופינג מפנק - דבר שהיה אתגר בפני עצמו.

מניחה שגם אתם בדיוק כמוני מצאתם את עצמכם תרים אחר האתרים המושלמים על מנת שלמרות הכל נוכל להתחדש ולחדש ולא הייתה מאושרת ממני כאשר גיליתי כי רשת התכשיטים RONI KHAN פתחה אתר מכירתי- מיד נזכרתי באותו צמיד הורס שראיתי לא אחת בביקורי בדוכן זה או אחר של המותג שאני מאוד אוהבת.

עוד לפני שאמשיך ואראה לכם את התכשיט ההורס החדש שלי אספר לכם כי לרגל השקת האתר המשלוח ברכישה מעל 199 שקלים הינו ללא עלות.

מי שבעוונותיו הרבים אינו מכיר את המותג (וממש אבל ממש חייב להכיר) הרשת כיום מונה כ-10 סניפים בקניונים ברחבי הארץ והיד עוד נטויה, תכשיטי המותג באיכות גבוהה מאוד ובמחירים נוחים מאוד.

האתר כאמור נפתח בשל מצוקת הקורונה- רוני כהן, בעלת הרשת אומרת כי "החלטנו לנצל את התקופה הזו, בה הקניונים סגורים, ולתת מענה ללקוחות פוטנציאליים באמצעות אתר מכירתי בו ניתן להתרשם מכל התכשיטים שהיו אמורים להגיע לסניפים, ממלאי של קולקציות שנמכר במחירים אטרקטיביים במיוחד, להתעדכן ממבצעים והטבות המוצעים באתר ועוד. 

האתר המכירתי WWW.RONIKHAN.COM קל ונוח להתמצאות בו, ובנוסף ניתן להתרשם מהתאמת תכשיטים למראה הלבוש הודות לצילומי טוטאל- לוק משולמים. 

אז כפי שציינתי מעלה התחדשתי בצמיד ההורס שחשקה נפשי בו עוד מימי שיטוטי בקניון:






הצמיד עשוי מ-Stainless Steel (מי שכמוני לא מכיר Stainless Steel היא המילה האחרונה בתחום ייצור התכשיטים. זוהי בעצם פלדת אל חלד, מתכת היפו-אלרגנית ללא ניקל, בעלת גוון כסף מבריק ונוצץ, וכשמה כן היא- המתכת עמידה בפני קורוזיה, לא מחלידה ולא משחירה), כמו כן הינה מתכת עמידה  יותר ביחס להרבה מתכות יקרות, במחיר זול משמעותית, ואינה דורשת טיפול וניקוי רב, שלא כמו בתכשיטי כסף למשל.

ה-Stainless Steel ניתן ב-100% למחזור ולכן נחשב כחומר ידידותי לסביבה ואם לא די בכל מה שהסברתי אודות הצמיד הוא במחיר מגוחך של 159 שקלים בלבד, לא תקנו? אז קדימה הכנסו לאתר והזמינו עוד היום.

יש לציין, כי לכל תכשיט שנרכש באמצעות האתר יש אחריות מלאה כפי שנהוג ברכישה בסניפים. 
























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה