יום שלישי, 1 בספטמבר 2020

חומוס אוכלים באהבה בחמסיקה

שבוע שעבר בילינו חופשה משפחתית כיפית ומיוחדת בצפון הרחוק.  בין אטרקציה זו לאחרת בטנו נתנה את אותותיה וחיש מהר מצאנו את עצמנו 4 מבוגרים ו-4 ילדים בחמסיקה- פנינה קסומה ובוטיקית אשר מציעה תפריט רחב שרובו על טהרת החומוס. כבר בכניסה למקום ניכר כי צוות המקום חי, נושם ואוהב את קהל הלקוחות, את הסירים ואת המטעמים.

האווירה במקום אותנטית, כיפית ומהנה, צוות המקום יעשה הכל כדי שכל לקוח ולקוח יצא מרוצה, הסירים גדושים בחומוס טרי המתבשל מידי יום ביומו. כאן תקבלו חומוס קליל, אווירירי, טעים וטרי בנגיעות של פעם, פלאפל ירוק ירוק (וטעיםםםםםםםםם), גזוז מתוק וקר במילוי חופשי במספר טעמים, שקשוקות ועוד.






חמסיקה נולדה כבר אי שם בשלהי 2016 על ידי אלי שחי ונושם חומוס, המסעדה ממוקמת במרכז המסחרי המתחדש של נהריה (שפע חניה באיזור). לאחר שנים של תכנונים, ניסיונות, תהיות וטעימות הצליחו החבר'ה להגיע למתכון המנצח והמושלם של חומוס טעים, קליל, אווירי וממכר. חשוב לציין כי החומוס והפלאפל הירוק והסופר טעים נטולי גלוטן. כאן ניתן להנות ממילוי חופשי של חומוס והגזוז הקר, הטעים והנוסטלגי. אה עוד משהו אחד לפני שממשיכים, את הפיתות המושלמות אופים במקום.


אז נהייתם רעבים מהסיפורים שלי? קדימה הצטרפו והתמוגגו יחד עימי מהמטעמים הסופר טעימים.אט אט החלו להגיע לשולחננו מטעמים מושלמים וטעימים במיוחד, ביניהם:





חומוס גרגירים:


חומוס פיטריות:



חומוס סביח- המצאה גאונית, כל כך אהבנו את המנה שחיש מהר חוסלה לה, שילוב בין כל מרכיבי הסביח בצלחת חומוס, ערבוב קטן של כל המרכיבים יצרו סביח אמיתי, רק להכניס לפיתה ולהתמוגג:




שקשוקה פיקנטית- מי שמכיר אותי יודע שאני לא נמנית על חובבי השקשוקות בטח לא במסעדות כי לרוב הן פשוט שוחות במים אולם כאן קיבלנו שקשוקה סמיכה, פיקנטית מעט וטעימה מאוד:



פלאפל ירוק ירוק:



סלט חמסיקה- סלט פרשי , רענן וטרי מאוד עם ה-מ-ו-ן גרגירי חומוס נימוחים ושפע טחינה, בדיוק המנה לשומרי המשקל, אני ממש התענגתי על הסלט ונהנתי מכל ביס וביס:



אני חייבת לציין את המנות הגדולות, סיימתם את החומוס ונותרתם רעבים? (למרות שממש קשה לי להאמין שזה יקרה) אין שום בעיה, קבלו מילוי חופשי ללא עלות נוספת, נהנתם מהגזוז והתחשק לכם עוד? (בדיוק כמו לילדינו) אין בעיה, גם כאן המילוי חופשי וללא הגבלה.


ממליצים בחום, אין לי ספק כי כל אחד שיגיע לכאן יהנה מאוד.

אגב, יש שירות משלוחים עד הבית/משרד.


כתובת:

גולומב 19, נהריה

טלפון להזמנות:

04-6337112

 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה