יום רביעי, 29 בינואר 2020

שושנה וראובן אקספרס-טעמים של בית

הכל החל לפני למעלה משישים שנה, עת סבו ראובן וסבתו שושנה של עמית פתחו את מסעדתם הראשונה בשכונת התקווה - בחשו בסירים, צלו בשרים ופינקו אלפי סועדים. עמית היווה עזר כנגדם עוד בהיותו ילד ומאז ידע שזה מה שיעשה כאשר "יהיה גדול". עברו הימים ואכן עמית לקח חלק במסעדה המשפחתית. לימים הגשים את חזונו וחלומו ופתח את מסעדת "שושנה  ושושנה אקספרס" השוכנת בבני ברק (אגב, את השם עמית שינה ממש לאחרונה לאחר כשלוש שנים בהן המסעדה פעלה ומשהו בבטן הרגיש לו חסר), מדובר למעשה במסעדת בשרים עם לוקיישן מדליק ועם המון כבוד ועטרה לסב ולסבתא שבעצם היוו עבורו מודל לחיקוי.



אמש בחרנו לבקר במקום ולהכיר קצת יותר מקרוב את המקום, כפי שציינתי מעלה מדובר במסעדה השוכנת בבני ברק בסמיכות לקניון איילון, עם שפע חניות בסביבה, מסעדה בעיצוב מוקפד ומדויק של עמית (שבכלל שם דגש על כל פרט ופרט במקום), תמונות של סבו וסבתו מימים דאז מעטרים את הקירות, יש כאן תחושה של חדש לצד ישן, של חמימות וביתיות.




התפריט הינו תפריט של בשרים על האש ומידי יום ישנם ספיישלים יומיים (כגון קובות, קציצות ועוד תבשילים ביתיים), הכל נעשה כאן במקום בניצוחו של עמית, המסעדה מצוחצחת ומדוגמת, בהחלט מקום שכיף להגיע ולאכול בו. שעות פתיחת המסעדה נכון להיום הינם בשעות הצהריים ואחר הצהריים המוקדמות (אגב, יש גם משלוחים בקרבת מקום), בשעות הערב המקום מככב כמקום לאירועים קטנים (עד 60 איש).



אז מה היה לנו?

כמנת פתיחה פתחנו שולחן עם סלטי הבית כולם ככולם טריים ורעננים מאוד: סלט גזר חמצמץ וטעים , סלט עלים טרי עם חמוציות ושקדים (סופני), סלט כרוב אדום, סלט כרוב לבן, סחוג ביתי טעים במיוחד, סלסת עגבניות, סלט תירס ופיטריות. חומוס ביתי נימוח וקטיפתי בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, חציל קלוי על האש בעל טעם מעושן טעיםםם, מוגש עם המון טחינה נפלאה וסמיכה בדיוק כמו שאני אוהבת, ירקות קלויים על האש.










תוספות חמות: ציפס, אורז לבן, תבשיל בורגול, כוסמת ועדשים - שלושת התוספות נפלאות, טריות, חמות ומפנקות:







סלט ירקות קצוץ גס , רענן, חמצמץ ומתובל בדיוק כמו שאנחנו אוהבים:



בגזרת המנות העיקריות הגיעו לשולחננו: שיפוד כבד (שנים לא אכלתי כבד על האש והוא היה מדהים, נימוח, עשוי בדיוק במידת הצלייה הנכונה, טעיםםםם), שיפוד פרגית (אהבתי מאוד את העובדה כי הבשר מתובל בעדינות יתרה וכי ניתן להנות מאיכות הבשר הנפלא), שיפוד קבב ביתי (הבשר והירק קצוצים גס בדיוק כמו שאני אוהבת, גם כאן התיבול לא משתלט על טעמו הנפלא של הבשר אלא מאוזן ועדין), שיפוד נתח קצבים (עשוי במידת הצלייה מדיום בדיוק כמו שאנחנו אוהבים)- כל הבשרים היו נפלאים, התמוגגנו על כל ביס וביס , כיף גדול:







קינחנו בקפה הבית לצד בקלאוות טריות, טעימות ומפנקות:




הארוחה הייתה נפלאה, נהננו מאוד הן מהאיכות הגבוהה של המאכלים, מחומרי הגלם באיכות נפלאה, מהאווירה והוויב הקסום שיש למקום, מהשירות המוקפד, אין לי כלל ספק כי המקום ימשיך לפרוח ולא בכדי, הוא באמת מדהים, חשוב לי לציין כי המחירים נוחים מאוד והתמורה גדולה מאוד, ממליצה לכם בחום להגיע הן לארוחת צהריים, הן להזמנת ארוחה למשרד והן לאירוע משפחתי- הנאה מרובה מובטחת לכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה