יום שבת, 20 במרץ 2021

מתנה קסומה עם משמעות אדירה

רובכם יודעים כי לאחרונה חגגנו יום הולדת 20 לנסיכת הבית, יום הולדת מלאה במשמעות. בכל זאת סיימה 2 עשורים ובפתחה עוד כמאה מלאים בבריאות, אושר, שמחה ואהבה. מצד אחד מדובר בילדה סופר עדינה ושברירית ומצד שני לוחמת וחובשת בשירות קרבי. בחיפוש אחר המתנה האידיאלית בעבורה החלטנו לעשות יום הולדת קונספט אשר כלל כ-21 מתנות (אחת לשנה הבאה). לכל מתנה יש את הייחודיות, הסימליות והמשמעות הייחודית לה והפעם אני רוצה לשתף במתנה האחרונה- מתנה סופר מיוחדת עם המון משמעות ייחודית לה.

תמונה דיגיטלית מיוחדת של נסיכת הבית מבית שוות- ציורים למען נשים. למעשה אנחנו הלקוחות שולחים תמונה של יקירנו ומקבלים תמונה דיגיטלית מהממת , ממוסגרת וארוזה - מתנה שלא תמצאו בכל מקום, מתנה עם משמעות, עם סימליות, מתנה מאוד מיוחדת.



כבר כאשר ראיתי לראשונה את העמוד פייסבוק שלהם פשוט הוקסמתי, ראשית זוהי מתנה כל כך מיוחדת ושונה מכל מה שמכירים, זוהי מתנה עם נגיעה אישית במקבל המתנה ומעבר לכך ולא פחות חשוב מדובר במיזם אשר תומך בנשים שעברו אלימות במשפחה, וחלק מההכנסות נתרמות לעמותת ״ל.א לאלימות נגד נשים״.

אז חברים אם גם אתם מחפשים את המתנה הייחודית, המתנה המושלמת, המתנה השונה מכל מה שכולם מכירים זוהי המתנה בעבורכם, הכנסו עוד היום לדף הפייסבוק של שוות- ציורים למען נשים, התרשמו מההיצע ומהרעיונות המיוחדים, הזמינו ליקירכם מתנה ייחודית. 

גם הפעם אני דואגת לקוראי הבלוג שלי וכל מי שיפנה לשוות- ציורים למען נשים יקבל הנחה בגובה 10% בהזמנת איור. אתם עוד פה? רוצו להזמין. מבטיחה לכם שיעופו על המתנה שלכם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות בטלפון:
050-449-9048




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה