יום שני, 1 במרץ 2021

חגיגה אמיתית מתחילה עם Appétit

בתקופה האחרונה אני משתפת אתכם המון בנפלאות הקורונה, כן, לא טעיתי ולא התבלבלתי. יש גם מעט דברים טובים שצמחו בעידן הקורונה. הפעם אני בוחרת לשתף אתכם בסיפורו של מנש מ-Appétit. מנש הינו צלם אירועים אשר בעיצומו של משבר הקורונה מצא את עצמו נטול עבודה ופרנסה. מנש מצידו הבין כי אין טעם לבכות על מר גורלו והחליט למנף את האהבה והתשוקה הגדולה שלו לאוכל מקומי ועולמי והשיק את Appétit. עסק שנולד מתוך אהבה לאוכל טוב, איכות ואסתטיקה בלתי מתפשרת .כאן נוכל למצוא מגוון מארזי אירוח סופר מפנקים ומיוחדים שכיף לחלוק עם טעימה מכל העולם בעיקר מצרפת אשר מכילים גבינות, יין ופינוקים מקומיים נפלאים ומיוחדים. בעזרת חיתוך ידני ויצירת המארז בעבודת יד צוות Appétit יוצרים לכל מארז טביעת אצבע כך שאין שני לו.




לפני כשבוע וחצי עת ביתי הלוחמת הגיעה לחופשה קצרה לאחר כחודש בבסיס החלטנו להפתיע והכנו בעבורה יומיים קולינריים עמוסי כל טוב והתחלנו עם מגש הפינוקים של Appétit.





אנחנו קיבלנו את מגש - טולרי פרימיום שמיועד ל-4-7 אנשים ומכיל:
7 סוגי גבינות (מנצ'גו ספרדית כמהין/ קממבר/ גאודה הולנדית/ בושה/ מנצ'גו רוזמרין/ גאודה חרדל/ גרוייר/ פרמז'ן/ שמנת ועוד*).
תוספות:
תותים, זיתים, קרקרים,קשיו מסוכר, פקאן לוטוס פרצל, פקאן קלוי, שקדים, פקאן חלבה, בייגלה מצופה שוקולד, חמוציות, מלוחים ופינוקים נוספים.
למגש העמוס כל טוב התווסף לו בגט צרפתי טעים וקריספי ובקבוק יין איכותי להשלמת האווירה. 

ראשית ולפני הכל חייבת לציין כי ההגשה והאריזה פשוט מדהימים, כל כך יוקרתי, כל כך מזמין וכל כך מיוחד, זו בהחלט המתנה המושלמת ליקירכם.

כבר כאשר פתחנו את הקופסא הוקסמנו מן המבחר, מן ההיצע ומן האיכות, ניכר כי מי שמכין את המגשים יודע את העבודה. טייל בעולם והכניס לקופסא אחת את כל הפינוקים האולטימטיביים והמיוחדים לארוחת שחיתות מפנקת, רומנטית, קסומה וטעימה. 






כל פריט שהתווסף לקופסת ההפתעות מיוחד ומוסיף טאצ' אישי משלו, אפילו הזיתים נצרבו קלות מה שהקפיץ פי כמה את טעמם הנפלא. הגבינות סופר איכותיות, חתוכות בדיוק כמו שאני אוהבת. שילוב הפיצוחים , הקרקרים והנשנושים המתוקים כל כך מושלם ומדוייק שזה מדהים. אילולא הייתי אצלי בגינה הייתי בטוחה כאילו וקפצנו לחופשה קצרה בחו"ל. יוקרה זה שם המשחק כאן. 





פתחנו את בקבוק היין האיכותי, ישבנו לנו בגינה המשפחתית, העברנו חוויות והתענגנו על כל ביס וביס. המארז עמוס בכל טוב וכי בהחלט מספיק לשבעה סועדים, הכל מוגש כאן בנדיבות יתרה .






אז חברים, אם גם אתם רוצים להפתיע את יקירכם עם מארז סופר מושקע, שונה, מפנק ואיכותי זה המקום בעבורכם, הכנסו עוד היום לדף הבית של Appétit, הזמינו והתפנקו/פנקו.תזכרו! בעברית זה אָפֶטִי, ממליצה בחום!! נסו וגלו שירות שעוד לא הכרתם! וטעמים סופר מושלמים ומיוחדים. הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

טלפון להזמנות:
052-577-9999

תגובה 1: