יום רביעי, 17 במרץ 2021

פירות וירקות ישירות ממשק טל

תקופת הקורונה חשפה אותי לדברים שלא הכרתי עוד קודם לכן, אחד מהם זה החקלאים הרבים שבימים כתיקונם עובדים יותר עם מסעדות , בתי מלון ואף ייצוא אולם בימים אלו יותר ויותר צרכנים פרטיים נחשפו, התאהבו ומזמינים ללא הפסקה סחורה נהדרת שלא נמצא בכל סופר.

הפעם אני רוצה לשתף אתכם בהזמנה שביצעתי ממשק טל- תוצרת חקלאית סופר טרייה ואיכותית. מדובר במשק המונה כ- 450 דונם ועוסק בעיקר בגידול פירות כגון : רימון, אפרסמון, נקטרינה, אפרסק, משמש, תפוח, זנים של תות עץ, פטל/אסנה. כמו כן פירות מיוחדים כגון : שיזף סיני, ספודילה ועוד...



גם כאן במשק טל עשו חישוב מסלול מחדש ועקב המצב הקשה של החקלאות והמשבר בענף הנובע בין היתר מהברוקרטיות של הממשלות החליטו לעשות שינוי במשק ולהפנות את מירב הכוח לטובת הצרכן שמשפיע בסופו של דבר גם לטובת החקלאי. הרימו את הכפפה והחליטו להקים חנות חקלאית שמוכרת את הפירות מגידולי המשק ללא פערי תיווך כלל ופירות וירקות שמגיעים ברובם ישירות מחקלאים אחרים ונמכרים במחירים הוגנים ללא פערי התיווך הגדולים שקיימים היום בארץ, כך שגם החקלאי יכול להתפרנס וגם הצרכן עצמו רוכש תוצרת טרייה איכותית ומובחרת שלא יושבת ימים כלילות בקירור. תוצרת משק טל הינה ללא שאריות חומרי הדברה והם משתמשים בהדברה ביולוגית בלבד.

בחנות האינטרנטית מלבד פירות וירקות ניתן למצוא  גם מוצרים נוספים כגון שמן זית, דבש, רטבים, ממרחים, מוצרי בריאות ועוד... וכמו כן מוצרים שהם אף מייצרים מהפירות שלהם כגון: מיץ רימונים, גרגרי רימון פרוטים ועוד...










האתר מאוד נוח וקל לשימוש, מזמין ומגוון. את ההזמנה ביצעתי ביום ראשון וכבר ביום שלישי בשעות הערב המוקדמות הגיע הכל ארוז בקפידה, הכל סופר טרי ואיכותי. אין על התוצרת החקלאית, בחיי, מי שמזמין פעם אחת מהחקלאי יודע שאין כלל מה להשוות לתוצרת הנמכרת בסופרים השונים. 








בסוף חודש אפריל מתחיל במקום קטיף עצמי של מגוון פירות יער (כמה סוגי תותי עץ, פטל אדום, פטל שחור, אוכמניות, פיטנגו ועוד).

אז חברים, אם גם אתם מעריכים סחורה איכותית ורוצים לרכוש ירקות במחירים נוחים ובטיב גבוה מאוד זה המקום בעבורכם, מילה שלי, הנאה מרובה מובטחת לכם, הזמינו עוד היום ותקבלו משלוח עד הבית באיכות סופר גבוהה. אגב, משלוחים לרוב חלקי הארץ.

טלפון להזמנות:
050-5839541


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה