יום חמישי, 4 במרץ 2021

קופסת החלומות של Sweetweet


לפני מספר חודשים נחשפתי לראשונה (בעיקר בזכות ילדי) לקופסת ההפתעות הסופר מושלמת ומשוגעת מבית Sweetweet – מודה ומתוודה! זוהי קופסת הפתעות סופר מושלמת הן למבוגרים והן לילדים, הן למתנות והן לסתם פינוק.




עוד בטרם פרוץ הקורונה בכל טיסה שלנו לחו"ל היינו נכנסים לסופרים ומעמיסים את שלל הסוכריות והשוקולדים שאין בארץ, זו הייתה החוויה הגדולה של הילדים לקנות ו/או לקבל מוצרים שטרם נראו בארץ. אז עכשיו בימים טרופים אלו בהם אנו לא טסים יש לנו את Sweetweet - כאן כאמור יש את כל ההפתעות והכיף שאוהבי המתוק יכולים לקבל. אז מי אמר שאי אפשר להנות גם בימי הקורונה משלל פינוקים ועוד עד הבית?

מעבר למתוקים יש כאן למעשה ערוץ שמביא לנו הצרכנים את כל מה שמתוק – עידכונים על כל מה שחדש בארץ ובעולם, סרטוני מתכון מגרים במיוחד בעמוד היוטיוב , פינות סטורי מתוקות במיוחד באינסטגרם ועוד.

ממש שניה לפני פורים קיבלתי משלוח מנות סופר מפנק, כיפי ומיוחד במינו, כזה שכולם זוכרים אותו עוד הרבה לאחר שמסתיים לו החג. הקופסא גם כאן כללה מבחר פינוקים מהארץ ומהעולם. אם אודה באמת אין לי באמת מושג מי התלהב ממנה יותר הילדים או אנחנו המבוגרים.







בין שלל הפינוקים: סוכריות גומי, שוקולדים כאלו שאנו מכירים והרבה מאלו שלא, נשנושים עם קינמון שטרם טעמנו , פופקורן בטעמים, מוצרים של אסם , ביצי הפתעה, ועוד ועוד הפתעות מדהימות ומפנקות.

מניחה שאתם לא ממש זקוקים להסברים בדבר רמת ההתלהבות של הילדודס נכון? צרחות ההתלהבות נשמעו עד תחילת הרחוב עת פתיחת קופסת ההפתעות.






את שלל המוצרים המעולים ניתן לקבל במהלך כל ימות השנה, לכל חגיגה ולכל אירוע. אז אתם עוד פה? עוד לא נכנסת להזמין לעצמכם ו/או ליקירכם? הכנסו עוד היום לחנות, בחרו מתנה שמתאימה לכם והפתיעו את יקירכם, אגב, יש מגוון רחב של מחירים וקופסאות. הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה