יום ראשון, 7 במרץ 2021

חגיגה מושלמת מתחילה עם Adis Sweets

בסופ"ש האחרון ההתרגשות הייתה בשיאה, חגגנו יום הולדת 20 לנסיכת הבית. כן, התינוקת הקטנה שלי או שמה הלוחמת קרבית שלנו חגגנו את סיום שני העשורים הראשונים של חייה. כיאה למעמד חגגנו את המאורע ברעש וצלצולים כי בכל זאת יום הולדת 20 יש רק פעם בחיים. 



הכנו בעבורה שלל פינוקים ומתנות (הקונספט הפעם היה מתנה לכל שנה כך שקיבלה 20 מתנות ועוד אחת לשנה הבאה) וכמובן שלא ניתן לחגוג יום הולדת ללא עוגה מפנקת. הפעם בחרתי לפנות ל-Adis Sweets. בשיטוט בעמוד שלה ראיתי כל כך הרבה עבודות מיוחדות, קסומות, מדוייקות, עם קווים נקיים בדיוק כמו שאני אוהבת ואלגנטיות. 




בשיחה עם עדי הסברתי מה אנחנו רוצים, מה הקונספט, מה המאורע ומיד בהתלבטות משותפת בחרנו את העוגה המושלמת, מה שהתברר כמושלםםםםםםםםםםם!!! באמת מעבר לזה שהעוגה הייתה פשוט מדהימה היא הייתה כל כך טעימה ומדוייקת בטעמה, עוגת מוס שוקולד לבן ונוטלה (הטעמים שנסיכת הבית הכי אוהבת).





שימו לב לגובה המרשים של העוגה, עוגה סופר גבוהה וזכרו מדובר בעוגת מוס ולא בעוגת שכבות של טורט כך שלא פשוט להגיע למימדים הללו ועדיין.. שילוב הטעמים כל כך מדוייק ומאוזן מה שיצר עוגה לא מתוקה מידי אך יחד עם זאת בעלת נוכחות מירבית. כל מי שטעם ממנה פשוט התמוגג מהטעם המיוחד והאיכותי. 

ב-Adis Sweets ניתן למצוא מגוון רחב של קינוחים ועוגות שעדי מכינה באהבה רבה , תוך הקפדה על הפרטים הקטנים , הטעם והאיכות. כאן עדי שמה דגש גבוהה מאוד על שימוש בחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר ולא מתפשרת על שום דבר.





אז חברים אם גם אתם חוגגים בקרוב לכם או ליקירכם יום הולדת/חגיגה או סתם מאורע שבא לכם לפנק ו/או להתפנק זה המקום בעבורכם,פנו עוד היום לעדי מ-Adis Sweets, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

קבלו הצצה למספר עוגות מושלמות נוספות שלה:






משלוחים באיזור המרכז .

לפרטים והזמנות פנו לעדי:
בטלפון:
054-557-8758




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה