יום רביעי, 24 במרץ 2021

השחיתות בהתגלמותה עם סטריט שף

מודה ,מאוד התגעגעתי לטיולים בעולם בהם נחשפנו לטעמים השונים, המושחתים והמיוחדים מאוד. כן, נכון, גם בארץ ניתן למצוא לא אחת את אותן מסעדות המציעות שחיתויות קולינריות כאלו ואחרות אך אם נודה באמת לא יותר מידי. את השף לירוי קפוזה אני מכירה כבר מספר שנים, נחשפתי לא אחת למתכונים ההורסים והמושחתים שלו ברשת אולם טרם יצא לי לדגום ממטעמיו. בתקופת הקורונה השף לירוי הרים את הכפפה ולאחר שנים רבות כשף ברשתות השונות פתח לעצמו עסק ובו הוא מציע אוכל רחוב מושחת, שונה וטעים במיוחד שטרם טעמנו. כאן תזכו להחשף לשילובים מפתיעים, מקוריים הן בטעמים, הן במרקמים, הן בצבעים והן בניחוחות- גן עדן לחיך זה כאן!!



המקום ממוקם בלב ליבו של תל אביב השוקק חיים (שדרות אבן גבירול 24 בתל אביב), אל דאגה ממש בסמיכות למקום יש מבחר רחב של חניונים כך שאין בעיית חניה במקום. עיצוב המקום צעיר, רענן וקולי מאוד עם ציורי קיר כאלו ואחרים ווויב מטורף. 



כאן ניתן להנות ממבחר מנות ייחודיות לצד בירה מהחבית, גרילד צי'ז, פנצרוט, סליידרס, צ'יפס משוגע ועוד המון דברים מפתיעים ומושחתים כאחד.

מודה ומתוודה ,היה לנו מאוד קשה לבחור מהתפריט העשיר והמשוגע אך לבסוף בהתייעצות עם צוות המקום נפלה ההכרעה: התחלנו את הארוחה עם סליידרס - לחמניות "עננים" במילוי קרם עגבניות איטלקיות , מוצרלה וגאודה הולנדית משוחות בשום קונפי ונאפות בתנור- טוב, עצרו הכל!! זו אחת המנות המוצלחות שאני דגמתי עד היום, כל כך נהנתי מכל ביס שממש התבאסתי שחלקתי אותו עם הזוגי, אימל'ה איזו מנה מדהימה, קריספית מצד אחד ומנגד ממש רכה ועננית בדיוק כמו שמה.




כאן ניתן למצוא מבחר כריכים מושחתים עם מבחר מרקמים, טעמים וניחוחות . הזוגי , קרניבור אמיתי בחר לעצמו בכריך שמלא בבשרים למיניהם, בשל העובדה שהוא שומר ולא מערבב בשר וחלב בחר בהמלצת צוות המקום בכריך אונלי מיט- כריך שמכיל מבחר בשרים איכותים , כרוב חלפיניו, רוטב איולי חזרת מושלם והוא פשוט התמוגג מכל ביס וגם כיום כשבוע לאחר הביקור במקום הוא נזכר בטעמים הנפלאים.




ביום ביקורנו הייתה מנת ספיישל - סאני סייד אפ- ראגו אסדו עם ביצת עין ופרמזן על ציפס קריספי, ביקשנו להזמין את המנה הזו ללא גבינת הפרמז'ן.


אימל'ה מה זו המנה הזו? שלמות זה כאן!! הנשנוש האולטימטיבי. מבחינתי לנשנש כל היום ציפס פריך וטעים וכאן הוא היה פשוט טעים!! שילוב ביצת העין והראגו אסדו הוסיפו טאצ' משלהם ויצרו את הנשנוש המושלם המנצח לצד כוס בירה צוננת וקרה.






כמובן שלא ניתן לסיים ארוחה שכזו ללא קינוח קטן ומתקתק. פנצרוטי - panzerotti- כיסוני בצק ממולאים ומטוגנים מדרום איטליה- אימל'הההההההההההההההה מה זה הדבר הטעים הזה? איזה כיף שהזוגי בחר שלא לדגום כי התענגתי על כל ביס וביס וממש היה כיף שלא לחלוק את המנה. אני בחרתי אפל פאי- קראמבל תפוחים וגלידת וניל. הפנצרוטי מזכיר בטעמו את הספינג' האהוב והמוכר עם  שילוב טעמים כל כך מדוייק ומושלם של קוביות קראבל תפוחים, וואי, מודה!! זו מנה שאני יכולה לאכול כל יום מספר פעמים ביום. אל תוותרו חברים!! זה הקינוח המושלם שתטעמו (מאחר ואכלתי את זה בדרך לרכב לא צילמתי לכם את תוכן הכיסון).





אני מניחה שאתם מבינים כי המקום מומלץ בחום וכי אנו נחזור לכאן שוב בקרוב עם חברים ו/או עם הילדים כי זה באמת מקום לחזור אליו, שלמות זה כאן!! אין אחד שלא ימצא כאן את מנת חלומותיו. אני מאחלת לשף לירוי קפוזה המון בהצלחה וכי אני בטוחה שהמקום יהפוך חיש מהר לשם דבר בתל אביב.

מטבח-שף פיוז'ן בסגנון מהיר, של השף לירוי קפוזה.
מבחר מנות ייחודיות ומושחתות לצד בירות קרות מהחבית,
מאפים, סלטים וכריכים בשילובים מפתיעים…
ניתן להזמין או לקחת טייק אווי

הכתובת:
אבן גבירול 24, תל אביב
טלפון להזמנות:
054-8266260

מוזמנים להכנס לאתר הבית.
דף הפייסבוק- סטריט שף






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה