יום שני, 1 במרץ 2021

המתוקים של OH MY sweets

מי שמכיר אותי יודע שאצלי חג פורים (כמו בכל חג בעצם) הינו חגיגה גדולה, מידי שנה אני מכינה אין ספור משלוחי מנות שמורכבים בעיקר מעוגות/עוגיות ביתיות שאני מכינה כשבועיים לפני תחילת החג. השנה פורים קיבל תפנית אחרת ולצערי ממש לא היה לי יותר מידי חשק להכין מטעמים. אולי זו הקורונה, אולי זה העוצר הלילי, אולי זה הבריאות הרופפת, אולי זה המרחק מבני המשפחה- כל אלו גרמו לי להכין מאוד בצמצום ואפילו לילדים לא היה יותר מידי חשק להתחפש.

ממש רגע לפני החג הגיע משלוח מנות סופר מפנק מאופיר המקסימה מ-OH MY sweets, מה שהרים ולו במעט את מצב הרוח הרופף. אופיר ואמה מכינות עוגות ועוגיות ביתיות , מאפים מושחתים , מאפים ללא סוכר, מאפים שמתאימים לטבעונים, מאפים ללא גלוטן או כאלו עם קמחים מלאים, עוגות יום הולדת ועוד. הכל טרי טרי לפי דרישה אישית מחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר, בטעמים ביתיים, תוך כדי שימת לב לפרטים הקטנים והגדולים. כלל המוצרים נמכרים במחירים נוחים מאוד.


משלוח המנות היה מורכב משקיות שקיות של עונג שמימי, כל שקית הכילה סוג אחר של עוגיות ביתיות טעימות, טריות, מפנקות ומיוחדות הן בצורתן והן בטעמן הנפלא. 





בין שלל המטעמים ניתן למצוא: אוזני המן נימוחות במילויים מפתיעים, בראוניז  מושחתים, אלפחורס מדהימים, עוגיות שוקולד מושלגות, עוגיות חמאה מנוקדות וטעימות במיוחד, עוגות שמרים, כדורי שוקולד ועוד. כמי שאופה המון יכולה להעיד כי מדובר בשלל מטעמים באיכות סופר גבוהה וכי אופיר ואמה בהחלט יודעות את העבודה ועושות זאת באהבה גדולה. עוד חייבת לציין כי מאוד אהבתי את האופן כי כל סוג עוגיה נארזה בשקית נפרדת מה שטרם הן לשמירת הטריות והן לאסתטיות של המארז. 











חברים, אתם כבר מכירים אותי ויודעים שאני ממליצה רק על הטובים ביותר אז גם כאן ממליצה בחום רב, הכנסו עוד היום לדף הבית של OH MY sweets, הזמינו לכם או ליקירכם משלוח של עוגות/עוגיות מפנקות לחגיגה מיוחדת או סתם לשבת והתפנקו, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. משלוחים להזמנות מעל 50 שלקים בפתח תקווה ללא עלות, תוספת תשלום לסביבה הקרובה. 



טלפון להזמנות:
052-348-4813
דף האינסטגרם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה