יום שבת, 13 במרץ 2021

יו מג'יק פאלאס מרשת פתאל- הבחירה המושלמת

בין הסגר השני לשלישי הצלחנו לבצע גיחה חטופה יחד עם ילדינו לחופשה כיפית ומהנה במיוחד במלון יו מג'יק פאלאס מרשת פתאל. זוהי הייתה תקופה די הזויה של מגבלות נגיף הקורונה ויחד עם זאת ברשת מקפידים ביתר שאת על ההנחיות- בודקים שאכן כל נופשי המלון ביצעו בדיקת קורונה, מקפידים על הטיית המסיכה ובכניסה למלון בכל פעם בודקים את חום גופנו.

את מלון יו מג'יק פאלאס אנו מכירים עוד משנים עברו עת ביקרנו בו וכעת רגע לפני ההחלטה להדרים אילתה ידענו שחופשה עם הילדים במלון הזה הינה החופשה האידיאלית והכיפית במיוחד. ואכן גם הפעם הרשת לא איכזבה והכיף, השמחה וההנאה היו פשוט מושלמים. 




החופשה במלון U מג'יק פאלאס אילת היא חוויה משפחתית אולטימטיבית הכוללת את כל העולמות בחופשה אחת. במג'יק פאלאס אילת אפשר ליהנות סביב השעון, 24/7 עם כל האטרקציות, הפעילויות והפינוקים – כאן החגיגה בעיצומה לאורך כל שעות היום. בהמון מלונות בארץ בימי הקורונה ניתן להנות רק מחווית הלינה והשינה אולם ברשת פתאל הרימו את הכפפה וגם בימים טרופים אלו צוות הבידור של המלון הפתיע והשקיע הן בפעילויות הילדים והן בהצגות ומופעים למבוגרים (לצערי הבנים שלנו הפעם בחרו לא להשתתף ולא לצאת להצגות אך עדיין שאפו גדול לצוות המלון). הגענו בחופשת חנוכה, המלון קושט לכבוד המאורע, חנוכיות להדלקה עצמית חיכו לנופשים מידי ערב והפעילויות היו בהתאם, כיף גדול. 



כל החללים המשותפים של המלון ואף חדרי המלון מצוחצחים ונקיים, לא תמצאו פינה אחת מוזנחת למרות העומס שהיה במלון עת שהותינו. צוות המלון ערוך ודרוך לכל בקשה/תלונה מצד כל לקוח ולקוחה. עמדות לחיטוי ידיים נמצאות בכל מקום. בימי חמישי וראשון מתקיימת במלון קבלת פנים חגיגית עם ממתקים אישיים, שתיה קלה וכמובן צוות הבידור של המלון.


החדרים מרווחים , נקיים ומפנקים מאוד. כאמור כפי שציינתי מעלה הפעם בחרנו להתארח עם שני בנינו ומאחר וזו הייתה תקופה די לחוצה (חופשת חנוכה) בחרנו ללון בחדר U סופריור פונה לבריכה עם מרפסת- חדר מרווח המשקיף לבריכה ולנוף הקסום של המרינה וכולל מיטה רחבת ידיים ומפנקת, ספה נפתחת לילדים, חדר אמבטיה מפנק , טלוויזיה, מיני בר, מייבש שיער, ערכת קפה ותה ועוד... (שימו לב, כל זוג אורחים מקבלים ערכת קורונה שכוללת: 4 מגבונים לחיטוי משטחים, 2 מגבונים לחיטוי ידיים, 2 מסיכות מיגון וג'ל אלכוהול לחיטוי ושמירה על היגיינת הידיים).













המתינו לנו מספר פינוקים מצוות המלון:







במלון מתחם ספא אינטימי ומפנק במיוחד הכולל מבחר טיפולים, סאונה יבשה ורטובה וחדר כושר - פתוח לשירות הנופשים עד שעות הערב (טיפולי הספא והשימוש בחדר הכושר כרוכים בתשלום). בהתאם להנחיות משרד הבריאות מתקני הספא וחדר הכושר אינם פעלו ועל כן הפעם לא זכינו להנות מהם. 

מי שמכיר את רשת פתאל יודע שתחום הקולינריה במקום מאוד מפותח, אם זה בארוחות הבוקר, בארוחות הערב ואף בסנייק בר המקומי. כלל חומרי הגלם באיכות גבוהה מאוד, הכל טרי, טעים, רענן ואיכותי. באחת הארוחות שלנו שמעתי לקוח אחד שהתלונן על משהו בחדר האוכל, כל צוות חדר האוכל ממש יצא מגדרו על מנת שהלקוח יהיה מרוצה ואכן כך היה, מלון שנוהג כך מקבל ממני הרבה נקודות זכות. אגב, המלון נותן פתרון הולם לאלרגיות השונות (גלוטן, מוצרי חלב ועוד).

הפעם היינו במלון על בסיס חצי פניסיון אולם בשל העובדה שהיינו עם הילדים מצאנו את עצמנו אף סועדים את ארוחת הצהריים בסנייק בר כאשר אנו נהנים מהאווירה, הבריזה האילתית, נוף הבריכה והמון כיף. בסנייק בר נהננו מתפריט מגוון מאוד שכלל בין היתר: המבורגר עם ציפס, שניצלונים עם ציפס ואף ארוחת שווארמה. הארוחות הללו לא מביישות מסעדות מתמחות בתחום, הכל היה כל כך טרי, חם, טעים ומפנק. אגב, הבריכה מחוממת (28 מעלות)  וכיפית לרחצה, פתוחה עד השעות המאוחרות של היום (בשל מגבלות הקורונה בריכת הפעוטות הייתה סגורה).





מלון מג'יק פאלאס מציע ארוחות נפלאות במגוון טעמים וניחוחות. בנוסף, ניתן ליהנות ממסעדת בלו לגון המגישה מבחר בשרים ופינוקים. אנו זכינו להנות מ-2 ארוחות בוקר ו-2 ארוחות ערב סופר מפנקות וטעימות שכללו מגוון רחב של טעמים שמתאימים לכל חיך ולכל גיל, אין לדעתי אחד שלא ימצא כאן את מבוקשו. בארוחת שישי נהננו מקידוש משפחתי ומאווירה כיפית ומהנה במיוחד. 









מועדון הילדים והנוער במלון כולל תכנים מרתקים שיעשירו את עולמם של הנופשים הצעירים במהלך החופשה. המועדון פתוח עד שעות מאוחרות ומציע מגוון משחקים והפעלות: סוני פלייסטיישן 3, Wii ,Eye Toy, מדמי נהיגה, שטיחי ריקוד, ספורט אלקטרוני, לחימה וירטואלית, כדורגל פרו אוולושן ועוד.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות ,מועדון הנוער סגור לפעילות ומועדון הילדים פועל במתכונת מצומצמת עד עשרה ילדים, בהתאם להגבלות התו הסגול. אני לא יודעת מה הן ההנחיות כעת אבל יכולה להגיד שבטוחני כי גם הפעם יצמדו להוראות וההנחיות המתבקשות אך יחד עם זאת לילדיכם תהיה פעילות מפנקת וכיפית לכל אורך שעות היממה.

בקומה -1 אנו הנופשים מוזמנים לפסוע בשדרת הכוכבים של המלון ולראות מקרוב פריטי לבוש מקוריים מהופעות של גדולי האמנים בישראל: שלמה ארצי, אביב גפן, שלישיית הגשש החיוור, ריטה, דני סנדרסון, עברי לידר, רמי קלינשטיין ואחרים.

יכולה להגיד כי גם הפעם כמו בכל שאר ביקורנו ברשת פתאל נהננו מהשהות מכל דקה ודקה. צוות המלון באמת קשוב ודרוך לכל בקשה / תלונה והערות. אין לי כלל ספק כי הבחירה ברשת פתאל היא הבחירה הנכונה ביותר. 

רגע לפני שאסיים, עוד מספר דברים חשובים: המלון ממוקם במיקום מרכזי ומושלם- ממש יושב על הלגונה ובסמיכות לטיילת איילת. הורים לתינוקות? אין שום בעיה! שירות מיוחד לאירוח תינוקות הכולל מזון מותאם וציוד היקפי: סטריליזטור, מחמם בקבוקים, מיטת תינוק, דפני, מחיות גרבר ועוד. אינטרנט אלחוטי חינם ברחבי המלון ובחדרים. חניה חינם במלון. בשל תקופת הקורונה ההזויה הרשת הגדירה מחדש את תנאי תשלום ההזמנה ואת דמי הביטול. למידע נוסף בתקנון האתר.

אז חברים, תקופת פסח והקיץ ממש בפתח, מגיפת הקורונה כמעט ועוזבת אותנו (לא המחלה חשוב לציין אלא רק המגיפה)- אז אל תשכחו להזמין מקומות לרשת פתאל ולהנות ממבחר מלונות מפנקים בכל חלקי ארצינו הקטנטונת כי שירות, איכות ויוקרה תקבלו בכל מלון ומלון. 

אגב, חברי פתאל על הזמן יכולים להנות כל השנה מ-10% הנחה (ועוד מגוון פינוקים השמורים לחברי המועדון), כמו כן ראיתי עכשיו שיש מבצע ללקוחות כ.א.ל עם 20% הנחה נוספים, אז אתם עוד פה? רוצו להזמין!!!

החוף הצפוני, אילת, (הצג מפה),
טלפון במלון:
08-6369999
מרכז ההזמנות:
03-5110000

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה