יום ראשון, 21 במרץ 2021

חגיגה אורגנית עם מוצרי Topick Organic

אחד המצרכים שהכי זמינים ודומיננטים במטבח הפרטי שלנו הינם פירות וירקות. ילדי הורגלו לנשנש פירות וירקות ללא הרף במקום ממתקים כאלו ואחרים. מאחר ואני חזרתי לשמירה על אורח החיים הבריא שהורגלתי אליו אז גם אני מאוד מקפידה על צריכת פירות וירקות באופן תדיר וקבוע.

הפעם אני רוצה להמליץ לכם על עסק קטן,קסום ומיוחד Topick Organic זהו שמו.

Topick Organic מנוהל על ידי עידן ואלון שני חבר'ה צעירים ומלאי אנרגיה אשר חברי ילדות כבר למעלה מ-15 שנים. אחרי שיחרורם משירות קבע הצטרפו ל-2 חברים טובים שהקימו את Topick Organic והיום הם אלו אשר מנהלים את העסק. Topick Organic היא בעצם חנות טבע אונליין - הכל אורגני, טבעי, טבעוני ואיכותי. כל הפירות והירקות אורגנים או הידרופונים וכולם מגיעים ישירות מהחקלאים השונים ברחבי הארץ. בנוסף לזה אנחנו Topick Organic עובדים עם עוד מגוון של ספקים ביתיים שמביאים דברים ייחודיים ומדהימים - גבינות טבעוניות, בראוניז ומתוקים טבעוניים, לחמי מחמצת, טחינה אתיופית אמיתית וכו׳. כאן תמצאו הכל - מפירות וירקות, דרך אותם המוצרים שציינתי מעלה, ועד למוצרי מזווה אורגנים - קטניות, פיצוחים, שקדים ואגוזים, פירות מיובשים, ממרחים טבעיים מרכיב אחד בלבד ובתכלס כמעט הכל. ב-Topick Organic מאמינים בחקלאות אורגנית כפתרון בריאותי ואקולוגי, ויודעים שצרכנות ירוקה ואחראית היא העתיד. כאן  מכוונים להגיע לכל מי שהערכים האלה - שמירה על הגוף ועל כדור הארץ, חיזוק חקלאות מקומית וספקים קטנים ומקומיים - מדברים אליו. Topick Organic פועלים תמיד לשיפור הסל והשירות המוקפד יש לומר ונמצאים בקשר יומיומי עם כל הלקוחות כדי להבין מה הם אוהבים ומה הם רוצים, וכמובן במקרה שהם לא אוהבים משהו אז חשוב לצוות Topick Organic להקשיב וללמוד. מתנהלים ממש כמו משפחה קטנה. 






ביום רביעי קבעתי עם אלון ונסעתי לתל אביב לאסוף את המשלוח הגדוש מטעמים ופינוקים נוספים. בדיוק כמו המוטו שלהם הכל הגיע סופר טרי, טעים ומפנק. כלל הירקות והפירות ארוזים בקפידה , כולם טריים ורעננים, טעימים להפליא (אורגניים אמרנו כן?), מודה!! זה אחד המשלוחים הטובים שדגמנו. הכל סופר סופר טעים.

המשלוח הכיל פירות טריים ורעננים (תפוחים, תפוזים, בננות, תותים, בננות ועוד), מגוון ירקות (עגבניות שרי, גמבות, אפונה, מבחר ירק עשיר, מלפפונים ועוד), פירות יבשים מושלמים , בחיי הכי טעימים שאכלתי עד היום (אננס ותמרים), כדורי תמרים וטחינה מושלמים טבעוניים, לחם טבעוני מדהים שאפילו הילדים התענגו, טחינה אתיופית- שלל פינוקים מדהימים כבר אמרתי?













אז חברים אם גם אתם אוהבים ומעריכים ירקות ופירות אורגניים, סופר איכותיים וטעימים זה המקום בעבורכם, מעבר לזה שתקבלו כאן סחורה סופר מושלמת תוכלו לעזור לצמד הבחורים הצעירים הללו לקדם את עסקם שהם מאמינים בכל ליבם שיצלח להתקדם עוד ועוד - בחיי שמגיע להם!! אז חברים אל תהססו ופנו אליהם עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! 

כיום המשלוחים מתבצעים באיזורי: תל אביב, ר״ג, גבעתיים ואיזור ירושלים והסביבה, אבל עד סוף אפריל Topick Organic צפויים להתרחב ולהגיע לכל גוש דן וגם למודיעין. 

קישור לאתר של המותג: https://mypips.app/topickorganic האתר נפתח בכל יום ראשון אחה״צ וצוות Topick Organic אוספים הזמנות עד שני בלילה. בשלישי החקלאים קוטפים וברביעי מתבצעים המשלוחים עד פתח הדלת או באיסוף עצמי מהנקודות שלהם. ככה ישנה ההבטחה כי אנו הלקוחות נקבל טריות מקסימלית - אף ירק ואף פרי לא יושב על מדף ומאבד את טעמו ואת הערך התזונתי שלו. 

עמוד האינסטגרם :https://www.instagram.com/topickorganic/ 
עמוד הפייסבוק : https://www.facebook.com/TopickOrganic 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה