יום ראשון, 21 במרץ 2021

רגע לפני החג פנקו את יקירכם עם מתנה מושלמת מבית Limic Packs

פסח כבר ממש כאן!! אם בשנה שעברה כולנו חגגנו את החג בחיק המשפחה הגרעינית המצומצמת בשל משבר הקורונה הלוא שהשנה יצאנו לחופשי וכולנו נוכל להסב לשולחן עם משפחתנו וחברינו הקרובים. מי שמכיר אותי יודע שאני תמיד דואגת לפנק את האורחים ואת אלו המארחים בפינוקים אישיים ומיוחדים, עם נגיעה אישית וטאצ' שלא מוצאים בכל מקום.

השנה בחג הראשון אני מארחת אולם בחג השני אני מתארחת והפעם החלטתי לפנק עם מתנה מושלמת ומיוחדת מאוד מבית Limic Packs. נכון, הכי קל ללכת לאחת מרשתות השיווק ולרכוש מתנה שתמצא בכל בית אולם אני באופן אישי מאוד אוהבת את המתנות המיוחדות, השונות, כאלו שלא נמצא בכל מקום ועל כן בחרתי בעבור יקירי את הטוב ביותר.

Limic Packs זוהי בעצם חברת בוטיק קטנה אשר נוסדה על ידי לימור ומיכל (לימיק) אשר מציעות מארזי בוטיק, עיצוב וסטיילינג. מיכל ולימור נפגשו כאשר עבדו לפני מספר שנים בתעשיית הבידור יחדיו, נשארו חברות ובעקבות משבר הקורונה בשל העובדה כי שתיהן נותרו ללא עבודה ופרנסה חברו יחדיו והקימו את המותג Limic Packs אשר מייצר מארזים איכותיים המורכבים מבקבוקי רחצה, עציצים, סבונים, יינות ועוד בדגש על שיתופי פעולה עם ספקים מקומיים. 


יש מגוון רחב של מארזים המתאימים לכל אחד ואחת. טווח המחירים רחב מאוד וכפי שציינתי מעלה כאן ניתן לקבל מארזים מדהימים שלא תמצאו בכל מקום כך שאם אתם רוצים להפתיע עם מתנה ייחודית ומיוחדת זה המקום בעבורם, ריכזתי בעבורכם עוד מספר אופציות למתנות מרהיבות (כמובן שיש עוד מגוון סופר רחב):






אז חברים אם גם אתם רוצים לפנק את יקירכם ו/או אף להתפנק בעצמכם ממליצה בחום, סטייל ועיצוב מרשים זה כאן!! הכנסו עוד היום ל-Limic Packs הזמינו, פנקו והתפנקו. הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

אתם עוד פה? רוצו להזמין פסח ממש עוד רגע מעבר לפינה.

מוזמנים לדף הפייסבוק של Limic Packs.
מוזמנים לדף האינסטגרם של Limic Packs.
כתובת המייל להזמנות ובירורים:
limicpacks@gmail.com
טלפון להזמנות ובירורים:
054-303-8200


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה