יום רביעי, 10 במרץ 2021

חגיגות יום ההולדת מתחילות עם ORM -flowers gifts & balloons design

הנסיכה שלי חגגה בשבת האחרונה יום הולדת 20, יום הולדת בעל משמעות רבה. בכל זאת סגרה שני עשורים והשאירה מאחור שובל ארוך עם זכרונות והמון עשייה. אשתף אתכם ואספר כי לאחר לידתה היה לי סיבוך לאחר הלידה ובמזל גדול אני בחיים כך שיום הולדתה הוא גם סוג של יום הולדת נוסף בעבורי ועל כן כל שנה מחדש רק מחפשת עוד ועוד להפתיע ולשדרג.


השנה כאמור בשל העובדה כי מדובר ביום הולדת עגול עשינו הפקה מאוד גדולה (ביתי הבכורה המדהימה הייתה אחראית על כל ההפקה ועשתה זאת ביד רמה). הקונספט השנה היה 20 מתנות (טוב, לא להיות קטנוניים 21 כי אחד לשנה הבאה). בין שלל המתנות חיכתה לה מתנה אחת מיוחדת - מארז פרחים, בלונים ושוקולדים עם נגיעה אישית אשר נעשה באהבה גדולה על ידי אוריה מבית  ORM -flowers gifts & balloons design.


אוריה המדהימה מכינה זרי פרחים, מתנות מעוצבות,  מארזי יוקרה עם הקדשה אישית ,סידורי בלונים מיוחדים, ומעצבת מתנות  עפ בחירת הלקוח . בכל מארז ומארז יש חשיבה גדולה ונגיעה אישית. כל מארז נארז באהבה גדולה עם המון תשומת לב וירידה לפרטים הקטנים. 




מודה ומתוודה כאשר הזמנתי מ-ORM -flowers gifts & balloons design את המארז רק כיוונתי אותה והסברתי מה בדיוק רוצה אך לא היה לי שמץ של מושג מה תהיה התוצאה הסופית וזו לא איחרה להגיע ולהפתיע בענק. אוריה מלאת סבלנות וסובלנות, מקשיבה לצורכי הלקוח ומכוונת למטרה.  נסיכת הבית כל כך התרגשה והתלהבה ממנו שמבחינתי זו התמורה הכי גדולה שיכולה להיות. 

אוריה למעשה בונה את המארז כאמור לפי דרישה אישית ויחד עם הלקוח לפי התקציב. יש משלוחים לכל איזור המרכז. 




חברים אם גם אתם חוגגים בקרוב ו/או יקירכם חוגגים מאורע כזה או אחר יותר ממליצה לפנות לORM -flowers gifts & balloons design ולהזמין עוד היום את המארז המושלם והכיפי בעבורם, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. 

קבלו הצצה לעבודות נוספות שלה:










לפרטים נוספים פנו לאוריה .
טלפון:
052-686-8306
דף פייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה