יום שני, 8 במרץ 2021

קליית גת מרחיבה את סל מוצריה הטבעיים ומשיקה:


קליית גת מרחיבה את סל מוצריה הטבעיים ומשיקה:
חמאת בוטנים טבעית וממרח שקדים טבעי


מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת להפתיע ולגוון בכל מה שקשור לקולינריה הביתית. אוהבת לקחת מתכונים קיימים, לשדרג, להוסיף, להפחית וליצור משהו אישי משלי. שבוע שעבר עת הגיע משלוח מפנק מקליית גת ידעתי מיד שאני חייבת להחביא אותו כי דיירי הבית מאוד אוהבים לאכול אותם כפי שהם. 

רגע לפני שאשתף אתכם במה שהכנתי חייבת לספר אודות המוצרים. קליית גת מרחיבה את סל מוצריה הטבעיים ובימים אלו משיקה חמאת בוטנים טבעית וממרח שקדים טבעי. שני המוצרים הינם ללא תוספות סוכרים ומלחים, מתאימים לטבעוניים בעלי סימון VEGAN FRIENDLY ואף בעלי תו סימון ירוק.

קליית גת: חמאת בוטנים טבעית




חמאת הבוטנים הטבעית של קליית גת עשויה 100% בוטנים, ללא תוספת סוכר ומלח, היא מהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים, עשירה בחלבון (מתאימה לעוסקים בספורט המקפידים על תזונה מועשרת בחלבון), מכילה וויטמינים ודלת פחמימות. היא נחשבת כמוצר בריאות ומתאימה להסמכת שייקים ומזונות אחרים. המוצר מתאים למריחה על כריכים וטוסטים וכן לבישול, אפייה וציפוי קינוחים.

חמאת הבוטים של קליית גת מתאימה לטבעוניים – בעלת סימון VEGAN FRIENDLY ובעלת תו סימון ירוק.

אנחנו קונים באופן תדיר וקבוע חמאת בוטנים וגברברי הבית אוהבים פשוט למרוח אותה על פרוסת לחם ולהתענג. הפעם בחרתי להוסיף אותה לסופלה שוקולד מושלם שהכנתי  ותקשיבו זה פשוט להיט היסטרי, אפילו אני שלא נמנית על אוהבי חמאת הבוטנים פשוט התענגתי על כל ביס וביס.




המוצר מגיע בצנצנת המכילה 300 גרם ובמחיר מומלץ של 14.90 ₪.

המוצר כשר פרווה, בכשרות מהודרת בד"צ העדה החרדית.

קליית גת: ממרח שקדים טבעי




ממרח השקדים הטבעי של קליית גת עשוי 100% שקדים מובחרים, ללא תוספת סוכר ומלח ומהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים. הממרח מתאים כתחליף לקמח וכתוספת למזון תינוקות וכן למריחה על כריכים וטוסטים ולבישול ואפיה.

ממרח השקדים של קליית גת מתאים לטבעוניים – בעל סימון VEGAN FRIENDLY ובעלת תו סימון ירוק.

אני באופן אישי מאוד אוהבת ממרח שקדים, מוסיפה אותו להמון מתכונים ומקפיצה כל אחד ואחד מהם, הממרח הזה באופן אישי כבש את ליבי, אחד הממרחים הטובים ביותר שנחשפתי אליהם , הוא פשוט מושלם!! הן לאכילה עם כפית והן לתוספת למאפים. הכנתי רוגלאך ביתי עם ממרח שקדים ומעט חלבה מפוררת וזה היה פשוט מושלם!!! אימל'ה התמכרות !!


המוצר מגיע בצנצנת המכילה 300 גרם ובמחיר מומלץ של 34.90 ₪.

המוצר כשר פרווה, בכשרות מהודרת בד"צ העדה החרדית.

את חמאת הבוטנים וממרח השקדים החדשים של קליית גת ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המזון.

מותג קליית גת נמצא בבעלות מלאה של חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בחברה מועסקים למעלה מ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל - www.l-s.co.il, ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה