יום חמישי, 11 במרץ 2021

Shiny - סדרת כלי בישול חדשה של 'סולתם'


בישולים בשחור ולבן

Shiny - סדרת כלי בישול חדשה של 'סולתם'


מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת לבשל, יכולה שעות על גבי שעות להעביר ביצירה במטבח. לשם כך אני זקוקה לחומרי הגלם והכלים הטובים ביותר שיש לשוק להציע. שנים האובססיה שלי הייתה לכלי מטבח אולם בשנים האחרונות האובססיה האמיתית שלי הינה לסירים ומחבתות. אם אודה באמת כללללללללל מה שתמצאו אצלי בארונות הינו של המותג האהוב עלי "סולתם" לדעתי אלו הם הסירים האיכותיים ביותר שיש לשוק להציע.

ילדי כבר מכירים את ה"מחלה" החדשה שלי ולכן בכל חג ו/או מאורע חשוב הם דואגים לרכוש בעבורי סיר/מחבת/סט חדש מהמותג ואט אט כבר המקום בארון נגמר לו. 

אז כמובן שגם לקראת חג הפסח התחדשתי- רשת סולתם משיקה את Shiny, סדרת כלי בישול חדשה בעלי עיצוב מרוקע, העשויים אלומיניום רב שכבתי וציפוי ייחודי, המפזר את החום בצורה שווה ויעילה לקבלת תוצאת בישול מיטבית והופך אותם לחזקים ועמידים לשנים רבות קדימה- אימל'ה מעבר לכל אלו שימו לב כמה הם יפים ומושלמים.




חגי ישראל מהווים תמיד סיבה טובה לאירוח ובישול עבור חברים ומשפחה. כלי הבישול בסדרה החדשה עשויים מאלומיניום רב שכבתי שמיוצר בתהליך Forged מתקדם. הם בעלי ציפוי Non Stick Food Safe המונע את הידבקות המאכלים אליהם ובמקביל מסייע לשמירה על הבריאות על ידי כך שמאפשר שימוש מופחת בשמן. כמו כן, אינו מכיל PFOA, קדמיום ועופרת, ולכן נחשב גם ידידותי לסביבה. הכלים מאובזרים במכסה זכוכית חסין חום ובידיות מבדדות ונוחות לאחיזה ושימוש. זאת ועוד, בין הידיות לגוף כלי הבישול נמצאים מגיני להבה המונעים את התחממותן של הידיות ושומרים על בטיחות ונוחות המשתמש.

לצד האיכות חסרת הפשרות, כוללת סדרת הבישול עיצוב חדשני בעל מראה של תבליט ריקועים ייחודיים . כל כלי הבישול בסדרה קלים לניקוי ומתאימים לשימוש בכל סוגי הכיריים.




המגוון בסדרת Shiny – כולל: סוטז' 24 ס"מ + 28 ס"מ, מחבת – 20, 24, 28 ס"מ, סיר 20 ס"מ, 24 ס"מ, 28 ס"מ בצבעי שחור ולבן.

טווח מחירי הסדרה במחירי השקה מיוחדים החל מ- 90 ₪ ועד 300 ₪ ו- 5 שנות אחריות.





להשיג ברשת חנויות 'סולתם' ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות

ובאינטרנט: https://soltam.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה