יום שלישי, 9 במרץ 2021

שבוע שעבר נסיכת הבית חגגה יום הולדת 20, יום הולדת עם המון משמעות. ביתי הבכורה אוהבת להפיק אירועים ומחפשת רק סיבות לחגיגות אמיתיות. הפעם לקחה את יום הולדתה של אחותה כאתגר ועשתה ערב מושלם. 

כאשר הלוחמת שלנו חזרה מהצבא לחופשה חיכתה לה הפתעה מדהימה - חדר מלא בלונים ו-21 מתנות (1 לשנה הבאה). כל מתנה סימלה לה משהו , לכל אחת מן המתנות הייתה משמעות מיוחדת. 


בין שלל המתנות שחיכו לה על מיטתה הייתה מתנה אחת מיוחדת ומקסימה- מארז בצורת כתר שכולל מבחר פינוקים יפים ואיכותיים כגון: פיגמ'ה, נעלי בית, קרמים, שוקולדים ועוד. על הכתר היה כיתוב יום הולדת 20 מלכה שלנו. חייבת לציין כי מכלל המתנות היא מאוד התרגשה מהמתנה הזו הן בשל התוכן והן בשל הכתר שארז את הכל - כל אלו  יחד איגדו את מה שאנו חושבים עליה - להיות לוחמת בשירות קרבי זה כל כך לא מובן מאליו לכן ואנו בהחלט חושבים שהיא מלכת העולם. שימו לב שאפילו על הקרם שרית הוסיפה כיתוב משלה (ירידה לפרטים הקטנים כבר ציינתי?).


אז בוודאי אתם שואלים את עצמכם מהיכן המארז המושלם הזה? אז ככה מאחר ואני נמצאת המון ברשת קפצה לעיני יום אחד תמונה מהדף של שרית המדהימה - מתנות בדרך שלי והבטחתי לעצמי שביום בו אזדקק למתנה עם משמעות מיוחדת אפנה אליה. 


שרית יוצרת מארזים כל כך מיוחדים עם משמעות כל כך גדולה, לכל אירוע ולכל מטרה יש לה את המארז שלו. היא שמה דגש מאוד גדול על כל מארז ומארז וניכר כי כל אחד מהם נולד מתוך חשיבה גדולה , מהלב ובאכפתיות ענקית. כמו כן שרית מעניקה יחס ושירות אישיים לכל לקוח ולקוחה וביחד בונים יחדיו את המתנה המושלמת. 

מצרפת לכם מספר דוגמאות למארזים מובנים שהיא מכינה- מארז ללידה, מארז בר מצווה, מארז בת מצווה, מארז לחגים ועוד:







אז חברים אם גם אתם חוגגים בקרוב ו/או סתם רוצים לפנק ו/או להתפנק עם מארז מושלם ומיוחד עם המון תשומת לב וירידה לפרטים הקטנים ממליצה בחום על שרית מתנות בדרך שלי. ממליצה בחום, מילה שלי הנאה מרובה מובטחת לכם ו/או ליקירכם.

משלוחים לכל הארץ.

מחירי המארזים נעים בין 250 ש"ח ועד 650 ש"ח.

טלפון להזמנות:
050-8350311

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה