יום ראשון, 1 באוגוסט 2021

הצטרפו אלי לחדר המיטות

טוב, אומנם אנחנו רק בחודש אוגוסט אבל מי שמכיר אותי יודע שאני אוהבת להתארגן מראש, אצלי הכל מסודר ומאורגן כך שכאשר אני מגיעה ליעד כזה או אחר הכל מסודר ומוכן . כך גם עם מתנות החג לעצמי ו/או למכרי/משפחתי. הפעם אני בוחרת לשתף אתכם בסט מצעים מושלם אשר התחדשתי בו ממש לאחרונה (ואפילו העברתי אותו כביסה לשם בדיקה טרם כתיבת הכתבה).



מדובר למעשה בסט  מצעים מכותנה מצרית בצפיפות 500 חוטים לאינץ. הסט היוקרתי בצבע אפור חלק. הבד מאוד נוח למגע, לא מתכווץ ומתקמט בכביסה ומעורר חשק להכנס למיטה בכל רגע נתון. כפי שציינתי מעלה היה לי מאוד חשוב לכבס את המצעים פעמיים לפני כתיבת הכתבה על מנת להבין בדיוק את טיב הבד ואכן ניכר כי גם לאחר 2 כביסות הבד נותר איכותי מאוד ונעים למגע.

סט מלא הכולל:
סדין 200\160
ציפה 220\200
זוג ציפיות 70\50

עכשיו הסט במבצע סופר שווה במחיר מצחיק של 219 ש"ח בלבד.

הסט המעולה הוזמן מרשת COTTON STORY אשר הוקמה אי שם בתחילת שנת 2017, מתוך רצון וכוונה להעניק לנו הלקוחות מוצרי טקסטיל איכותיים במחירים נוחים לכל כיס.

גולת הכותרת של הרשת הינה ייצור ושיווק מצעים איכותיים תוצרת כחול לבן בלבד- מבחינתי כבר קיבלו כמה נקודות זכות, דווקא בימים אלו כחול לבן מקבל חשיבות שונה ועליונה. המצעים מגיעים במגוון רחב של צבעים ודוגמאות, שנבחרו ע"י מיטב המעצבים\ות בתחום הטקסטיל.

על מנת להעניק לצרכן חווית קנייה כוללת, הרשת מוכרת מוצרי טקסטיל נוספים, כגון: שמיכות, כריות, מגבות וכיוצ"ב, באיכות גבוהה ובמחיר אטרקטיבי.

הרשת הוקמה לאחר שנוצר פער גדול בתחום הטקסטיל:

מחד מוצרים זולים מאוד ולא איכותיים, ומאידך מוצרים יוקרתיים שנמכרים במחיר גבוה מאוד, על גבול המופקע. כאן נכנסת לתמונה רשת COTTON STORY. הרשת מתחייבת למכור את המוצרים האיכותיים ביותר, במחירים המשתלמים ביותר.

הרשת נותנת מענה נכון ואיכותי לכלל לקוחותיה בתחום הטקסטיל\כלי מיטה, כולל מידות מיוחדות, הזמנות פרטניות, ועוד.

ב-COTTON STORY שמים דגש בתחום השירות ללקוח והנושא בחשיבות עליונה בכל מחלקה ומחלקה. הרשת משווקת את מוצריה למגוון חברות, מוסדות ציבור, בתי מלון , וכו'.

אין לי כלל ספק כי כאן התחיל סיפור אהבה שלא ייגמר כל כך מהר. אני מאוד אוהבת מצעים ורוכשת לפחות 4-5 סטים בשנה. כן, למרות שממש לאחרונה היתה כתבת תחקיר אודות המצעים אני לא רואה לנכון לרכוש מצעים זולים וזאת מאחר ואיכותן מאוד ירודה לטעמי, יש לי מצעים שעברו אין ספור כביסות ועדיין בשימוש וזו מבחינתי גדולת האיכות. חשוב לי לרכוש את הטוב ביותר מצד אחד ומצד שני במחיר שפוי- לכן אין לי כלל ספק כי בקרוב אזמין עוד ועוד מצעים מ-COTTON STORY.

אז חברים, אם גם אתם רוצים להתחדש במצעים הטובים ביותר ממש רגע לפני החג ו/או להעניק ליקירכם מתנה שווה במיוחד בקרו ברשת החנויות / אתר האינטרנט (COTTON STORY), ובעמוד הפייסבוק, ממליצה בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה