יום ראשון, 22 באוגוסט 2021

סיור קולינרי מהספה הביתית- Bhuka Tours

נראה כי נגיף הקורונה ממש לא רוצה לעזוב אותנו ואנו צריכים ללמוד לחיות לצידו. מודה, לא קל, אבל אני מוצאת יותר ויותר דרכים להתמודד ולהפוך את החיים לקלים, כיפים, נגישים ומהנים יותר. 

טרם עידן הקורונה היינו מקפידים אני והזוגי ללכת לסיורים קולינרים לפחות אחת לחודשיים. מאוד אוהבים את ניחוחות וגווני השוק, את הטעמים המיוחדים, את הסיפורים שעומדים מאחורי כל דוכן ודוכן, את ההדרכה וההכרות עם השוק, את ההיסטוריה ועוד. 

ביום חמישי האחרון ממש רגע לפני שבת ורגע לאחר שהחיילת הגיעה לחופשת השבת שלה יצאנו לסיור קולינרי מהנה במיוחד מהספה הביתית, כן, לא התבלבלתי ואתם קוראים נכון, סיור קולינרי מיוחד במינו בלי לצאת מהבית עם Bhuka Tours .

אז מי אלו Bhuka Tours אתם שואלים? אלו הם חבר'ה אשר מתעסקים עם אוכל, תרבות ואנשים כבר שנים רבות. הם מעבירים סיורי אוכל איכותיים בארץ במספר שווקים כגון: יפו ושוק הפשפשים, בני ברק, שוק הכרמל וכרם התימנים, שכונת התקווה, פלורנטין שוק לוינסקי, נווה שאנן ועוד. 




בשל נגיף הקורונה גם החבר'ה בBhuka Tours יצאו מהקופסא או שמה הכניסו הכל לקופסא ויחד יצרו חוויה איכותית, קסומה ומיוחדת אשר משרה אווירה של שוק - חוויה שונה מכל מה שאנחנו מכירים. הם למעשה לקחו את הסיור המעולה שהם מעבירים באופן קבוע בשוק התקווה והפכו אותו לסרט קסום אליו צירפו את המטעמים השונים מהמקומות שהופכים את השוק למה שהוא , ארזו הכל יפה לצד בקבוק יין איכותי ושלחו אלינו הלקוחות קופסא מלאה כל טוב.



חברים, זה לא עוד ארגז משלוחים, זה האירוע המושלם לאנשים שאוהבים אוכל ויין ורוצים לעוף. זה מרגש, זה טעים, מיוחד ובעיקר זה שונה!  המארז למעשה מובנה משלושה מגירות שונות שכוללות בין היתר: מנות סיפתח, פתיחת שולחן וקינוחים. 





במגירת הסיפתח נמצא בין ה יתר : 2 סוגי גבינות קשות מעולות, דיפ פסטו איכותי, פירות מהשוק (ענבים ירוקים ואגס), עוגיות מלוחות קטנטנות וטעימות במיוחד, מה שעלינו לעשות זה בסך הכל לפתוח את כלל המרכיבים, להניח על מגש יפה, למזוג כוס יין איכותי המצורף ולתרווח על הספה, לצפות בסרט ולהתענג. 









בפתיחת השולחן נמצא: בורקס מים (יש לחממו בתנור כ-20 דקות), בורקס מדהים עם גבינות ותרד, עלי גפן ממולאים, מיקס זיתים איכותי, מבחר ירקות מהשוק (עגבניות שרי, פלפלים מיני, מלפפונים מיני), היש טוב מתוצרת השוק?







גם בגזרת הקינוח הפתיעו וחשבו על הכל והמגש כלל: מיקס פיצוחים ותמרים, בקלאוות סולת, חלבה, לוזינה (ממתק עירקי מיוחד וטעים במיוחד) וקפה שחור עם הל (שנטחן באותו היום)- היש מושלם מזה? כלל הקינוחים טריים, טעימים ומפנקים, יש מגוון רחב של טעמים כך שכל אחד ימצא כאן את מבוקשו:








שימו לב איזה יפה המארז ארוז, ניכר כי כאן חשבו על הכל, לצד שלל הטעימות יש בקבוק יין מדבר איכותי לצד כוסות יפיפיות, זוהי יכולה להיות מתנה מקורית ומיוחדת או פעילות לזוג שמחפש משהו אחר להעביר ערב קסום ומיוחד.



שימו לב לשולחן המיוחד שפתחנו (את הבורקס שמתי על השולחן ואז הבנתי שאני צריכה לאפות אותו, אז כמובן שהכנסנו לתנור וראיתם מעלה את התמונות של התוצאה הסופית). חברים אני חייבת לציין זה היה ערב מיוחד, צפינו בסרטון המצורף לקישור בעת ההזמנה, התרשמנו, למדנו מעט היסטוריה על השוק ועל השכונה, זו הייתה חוויה שונה ומיוחדת, נהננו מכל רגע ורגע. עוד אוסיף ואומר, המארז מתאים אפילו לשלושה מבוגרים , יש מגוון רחב, יש טעמים נבחרים ומיוחדים, יש כמות מכובדת ויש המון פאן והנאה, זוהי בהחלט חוויה מומלצת ולא רק בימי הקורונה:





מחיר המארז המשובח הזה הינו 380 ש״ח לארגז זוגי, כולל משלוח (בגבולות הגזרה : כפר סבא בצפון, פתח תקווה במזרח וראשל"צ בדרום)!

בעת ההזמנה ניתן לבחור בין יין לבן ליין אדום. ישנה אופציה לציין שאתם מעוניינים במארז טבעוני ולקבל גבינות תואמות. 

את המארזים ניתן להזמין עד יום לפני ההגעה, חשוב לציין כי המשלוחים מתבצעים כרגע בימי חמישי אחת לשבועיים כך שכדאי להרשם מראש

את שלל המטעמים שבקופסא החבר'ה מ-Bhuka Tours ליקטו מהדוכנים הבאים:

מעדניית אמיגה: נוריאל 8 (סמטת האיטליזים בשוק התקווה)
המעדנייה של רוזי: אצ״ל 2
עוזי מלך העוגיות: התקווה 8 (הסמטה המרכזית שוק התקווה)
Dilek’s Turkish Bakery: ההגנה 33
תבליני נעמה: מבשר 4
קפה לוי: אצ״ל 34

אז חברים , אם גם אתם מחפשים את המתנה המושלמת ו/או את החוויה השונה, האחרת, המיוחדת והמפתיעה Bhuka Tours זה המקום בעבורכם, הכנסו עוד היום לאתר שלהם, הזמינו סיור קולינרי בקופסא, שריינו ביומן מספר שעות של הנאה זוגית צרופה ומיוחדת, הדליקו את המזגן, הדליקו את הטלוויזיה, קררו את היין, חממו את הבורקס וצאו לזמן איכות קסום ומיוחד. הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


שירות לקוחות בטלפון/בווטסאפ :
בימים ראשון-חמישי בשעות 9:00-19:00
ובשישי בשעות 9:00-13:00


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה