יום ראשון, 1 באוגוסט 2021

בנוז בורגר- פנינה קרניבורית שאתם חייבים להכיר

אתם כבר יודעים כי אנחנו תמיד מחפשים את הפנינות הקולינריות החדשות, את אלו שלא כולם שמעו ומכירים. בעת ביקורנו האחרון בצפון קפצנו לבקר בבנוז בורגר עליו שמענו רבות ולא בכדי- אחת הפנינות הקולינריות המצויינות שנחשפנו אליהם  לאחרונה.

בנוז בורגר זוהי למעשה המבורגריה שהוקמה על ידי חיים בן עוז הבעלים של אולמי בנוז השוכנים בקריית חיים. את ההמבורגריה חיים החליט להקים בשלהי משבר הקורונה עת אולם האירועים שלו לא עבד. הראש לא הפסיק לעבוד וניסו אין ספור שילובים ומתכונים עד אשר הגיעו אל ההמבורגר המושלם וכיום יש להם את המתכון המושלם, מתכון סודי שחיים הרכיב. חייבת לציין כי זה היה בהחלט אחד ההמבורגרים המוצלחים והטעימים שדגמנו עד היום. הסוד הגדול הוא במתכון אולם לא רק, את ההמבורגרים חיים מיישן במעשנה ואז מניח על הפלאנצ'ה בעת הזמנת הלקוח. 



ההמבורגר מגיע במידת העשייה המדוייק, הקציצה עצמה גוסית וטעימה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים וכפי שציינתי בתיבול ובטעמים נפלאים. יש מספר מנות מקוריות וייחודיות אשר העניקו לכל המבורגר את הטאצ' הייחודי שלו והיו מוצלחות, אל תשאלו מה היה יותר מוצלח כי זוהי בהחלט הבחירה הקשה ביותר.



אז מה היה לנו?


אני בחרתי בסופרנו- קציצה מעושנת (במשקל 220 גרם) עם איולי בנוז, חסה, עגבניה, מלפפון חמוץ, אריסה מתוקה וחזה אווז מעושן בלחמניית אבץ שחורה ובתוספת ביצת עין- כפי שציינתי מעלה הקציצה עצמה מעושנת וטעימה במיוחד, שונה מכל מה שאנחנו מכירים, תוספת שלל התוספות יצרו יחדיו חגיגת טעמים אמיתית לחיך. לחמנית האבץ השחורה העניקה טוויסט מעניין למנה ויחדיו יצרו שלמות בכל ביס וביס:





הזוגי מצידו בחר במקסיקני- קציצה מעושנת, גוואקמולי, צ'יפוטלה, חלפיניו, איולי בנוז, חסה, עגבניה, מלפפון חמוץ ובצל- גם כאן בדיוק כמו במנה שלי היא הייתה פשוט מדוייקת מאוד, בשילוב טעמים מפתיע ומיוחד מאוד . הקציצה נהדרת ויחד עם שלל התוספות יצרו לונה פארק שלם של טעמים לחיך, חייבת לציין כי כל מרכיב היה במינון הסופר נכון:





למנות הגיע מגש עמוס תוספות מעורבות: טבעות בצל וכדורי פירה שהיו פריכים וטעימים במיוחד:


אז חברים אם גם אתם כמונו אוהבים ומעריכים המבורגר איכותי זה המקום בעבורכם, אחת הפנינות הקולינריות המוצלחות שדגמנו וכי אין לי כלל ספק כי נחזור בהקדם. 

טלפון להזמנות:

04-813-3333

כתובת:
בוויז לרשום : "בנוז אירועים".


דף פייסבוק.

גילוי נאות: הייתי אורחת המסעדה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה