יום רביעי, 11 באוגוסט 2021

רשת יוסף-חומוס גלילי חם

ימי החופש הגדול מותירים אותנו כמשפחה ללא זמן איכות משותף, לכל אחד מהחבר'ה שלי יש את המטלות, המפגשים עם החבר'ה , העבודה והשגרה ועל כן מלבד סופ"ש בקושי מצליחים לשבת לארוחה משותפת. השבוע הכרזתי - לא עוד!! וקבעתי לנו דייט לארוחת צהריים והפעם חומוס גלילי חם, טעים, מפנק ואיכותי. 

על רשת יוסף המציע חומוס גלילי חם שמעתי רבות ואף הוזמנתי לאחרונה לאירוע השקת חוויה ישראלית ייחודית בסניף שוק לוינסקי המציע ארוחת טעימות "חווית השוק" -כל טעמי השוק האותנטיים בשולחן אחד. ארוחת הטעימות מבוססת כולה על חומרי גלם טריים המגיעים לצלחת ישירות מדוכני השוק. המסעדה מזמינה את באי המקום "לפתוח שולחן" עם שלל הטעמים האותנטיים האופייניים לשוק הישראלי. הארוחה הנה חווייתית וכוללת בנוסף למבחר רחב של מאכלים וחומוס גם קינוחים, צ'ייסר ערק וכמובן את הרימונדה המפורסמת של יוסף. התפריט ישתנה מפעם לפעם וניתן לקבל אותו גם טבעוני.

התפריט כולל: קובה בורגול, משאוושה עוקצנית, סמבוסק פריך, פלאפל ירוק אסלי, קובה סלק עיראקי, מנסף דרוזי, חומוס פול, סלט שוק צבעוני, חמוצי הבית, חלווה, מלבי, צ'ייסר ערק בטעמים, רימונדה עם ערק, קפה הל ערבי ועוד.



לצערי לאירוע המדובר כאמור לא הצלחתי להגיע אך נותרתי עם חשק עז לחומוס איכותי. מאחר וידעתי כי יש סניף בראש העין הקרוב למקום מגוריי ידעתי מיד שאנחנו חייבים לצאת ולדגום שם את המנות. 





כבר כאשר נכנסים למקום מבינים שהגענו למקום הנכון, המסעדה נקיה ומצוחצחת, האווירה נעימה וכי ניכר כי חלק נכבד מן הסועדים הינם סועדים ותיקים אשר חוזרים שוב ושוב. דניאל זכיין הסניף מחייך לכל סועד, מציע טעימות, שרירותי, אדיב, סבלני וסובלני ומעניק חווית שירות אחרת מכל מה שמכירים.

רשת יוסף אשר התפרסמה בזכות החומוס החם והמיוחד שלה הנטחן מול הלקוחות והמילוי החופשי ( (refill למנות החומוס הפכה עם השנים לרשת מסעדות פועלים המגישה גם מבחר תבשילי עדות, סלטים בהרכבה ואפילו ירידי אוכל לשבת בימי שישי. מתחילת משבר הקורונה הרשת הכפילה את עצמה בזכות העובדה שהמנות גדולות משביעות ומתומחרות בטווח הנמוך של הסקאלה. מודה, זה היה ממש כיף לפתוח את ארוחת הצהריים עם מנה בשרית חמה עם טעמים של בית. הילדים שלי שלא חסידים של אוכל מבושל פשוט ליקקו את השפתיים ונהנו מכל ביס וביס מהמנות. 

דניאל לא ויתר לנו והמשיך להוציא עוד ועוד מנות לשולחן, אפילו כשביקשנו לעצור כי כבר לא ממש הצלחנו לנשום לאור המבחר הרחב שהוציא בעבורנו. 




התחלנו עם 2 צלחות קציצות - האחת קציצות עוף נימוחות וטעימות במיוחד שהוגשו על מצע של אורז. השניה קציצות בקר שגם היו נימוחות וטעימות במיוחד על מצע של מגד'רה. כפי שציינתי מעלה כלל התבשילים היו מאוד טעימים, היה להם טעם וניחוח של בית וניכר שמי שהכינם יודע את העבודה ויש לו יד מאוד מדוייקת. 





עוד הגיעה מוסקה טעימה טעימה, ממש עפנו על המנה , עכשיו ממש מתחשקת לי מנה שכזו . 



ועכשיו לגולת הכותרת לשמע הגענו- חומוס מסבחה - חומוס טעים, חלק, נימוח, חמים ואיכותי, אימל'ה כמה שזה היה טעים, כל אחד מאיתנו ניגב בהנאה מרובה עם הפיתות (הלוהטות יש לומר) שיצאו בזה הרגע מהתנור. זה אחד החומוסים המוצלחים שדגמנו :



חומוס עם פיטריות מטוגנות, טוב, תקשיבו!! אתם חייבים להזמין את המנה הזו, הפיטריות פשוט מקפיצות את החומוס, הן טעימות ומיוחדות מאוד. גם מנה זו כקודמתה מצויינת עם טעמים של עוד. חומוס איכותי, חמים, טעים, חלק ומיוחד מאוד:


פלאפל מקומי- כדורי אושר איכותיים, טעימים, חמימים ומיוחדים מאוד שהוגשו עם טחינה בשפע:


ציפס מתובל עשוי בדיוק כמו שאנחנו אוהבים:


סלט ירקות קצוץ , טרי ורענן שהוגש גם הוא עם שפע של טחינה איכותית (אל ארז יש לציין):



חמוצי הבית- כי אי אפשר לאכול חומוס בלי חמוצים ובצל:



כפי שאתם רואים "פתחנו שולחן" אמיתי, התמוגגנו מכל ביס וחזרנו דשנים ושבעים עד מאוד. התאהבנו במקום, בטעמים, בניחוחות, בדניאל וכי אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב שוב. 

כפי שציינתי אנחנו דגמנו את סניף ראש העין (רחוב היצירה 4)- יש שפע חניה באיזור.

יוסף גנון, בעלים: "הלקוחות המגיעים לסניפים מתלבטים במה לבחור. תמיד אומרים לנו באנו בגלל החומוס המפורסם אבל אנחנו רוצים גם.. וגם.. וגם... כך נולד ה"חומוסון" (מנת חומוס קטנה המוגשת לצד תבשיל בתוספת שמונה שקלים בלבד) המוגש בכל סניפי יוסף למי שמתלבט אם להזמין תבשיל או חומוס. החלטתי לקחת את ההתלבטות צעד קדימה ויצרנו תפריט טעימות חווייתי ומיוחד. מהיום אין צורך להתלבט, בואו לפתוח שולחן אצלנו ולקבל חוויה ישראלית מושלמת".

ארוחת הטעימות מושקת להרצה והתנסות בסניף שוק לוינסקי ובהמשך תכנס לכל סניפי הרשת, בחודש הקרוב תהיה במחיר מצחיק של 69 שקלים בלבד (במקום 89 שקלים).

חומוס יוסף, לוינסקי 39 (סמטת השוק 5) תל אביב, טלפון 03-9497341

סניפי הרשת: פרדס חנה, בנימינה, חולון, תל אביב: שוק לוינסקי, רמת החייל, רמת אביב, גבעתיים, רמת גן, ראש העין.

מי שלא מכיר את רשת יוסף מעט רקע אודותיהם:

חובבי החומוס, החומוסולוגים, תמיד אומרים שמאחורי צלחת חומוס טובה ומנחמת חייבת להיות נשמה ענקית, אהבה, תשוקה עמוקה לאוכל והרבה שמחת חיים. אין ספק שיוסף גנון, מייסד הרשת, מתאים במדויק להגדרה.

מאז ומתמיד בישול היה ההנאה הגדולה ביותר של יוסף, אך אהבתו הגדולה ביותר הייתה עשיית חומוס. בישול ואירוח היו מילים נרדפות שליוו אותו כל חייו. בבית הוריו הדלת הייתה פתוחה תמיד לכל מי שרק רצה לבוא. במטבח, שהיה מקום המפגש של כולם, הריחות היו משגעים, שכן תמיד התבשלו בו מאכלים מיוחדים, וסביב השולחן הקטן התקבצו מדי יום חברים ואורחים, שנהנו מכל ביס ומהאווירה המיוחדת.

רשת יוסף נולדה בפרדס חנה כחומוסייה קטנטונת בכניסה לחנות תבלינים של משפחתו של יוסף - שלושה שולחנות והרבה אהבה. משקטן המקום, עברה החומוסייה לפני כעשור למיקום חדש גדול יותר בו היא נמצאת עד היום.

פילוסופיית המזון של חומוס יוסף מתבססת על ערך עליון של טריות ואיכות ועל האמונה כי אוכל טוב הוא תוצר של השקעה, סבלנות ואהבה. לפיכך כל המנות המוגשות בחומוס יוסף מוכנות ללא חומרים משמרים ומחומרי הגלם האיכותיים ביותר, שמגיעים מספקים שנבחרו בקפידה רבה.

החומוס של יוסף מוגש חם ונטחן טרי ובמקום מול הלקוחות, מוגש עם מגוון תוספות וסלטים מיוחדים. בנוסף, ביוסף מציעים תפריט עשיר של תבשילים ביתיים אסליים שנולדו מתוך בקשות הקהל, מבחר סלטים, פלאפל, סביח, שווארמה, שניצל ועוד, בתפריט של יוסף יש מענה גם לטבעוניים ואופציות ללא גלוטן לנמנעים מגלוטן.

בימי שישי מתקיים בסניפי הרשת יריד אוכל עשיר הכולל עשרות אופציות לפנק את שולחן השבת.

הסניף המקורי בפרדס חנה-כרכור חוגג החודש 12 שנים.

גילוי נאות: היינו אורחי המקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה