יום שני, 16 באוגוסט 2021

נקניקיות צ'ורי ממשיכים להפתיע עם מבחר טעמים חדשים שאתם חייבים להכיר

לפני מספר חודשים נחשפתי למותג שטרם הכרתי - נקניקיות צ'ורי, טעמנו ופשוט התמכרנו! מותג מעולה מעולה!! שמי שאוהב בשר איכותי חייב להכיר. נקניקיות צ'ורי- מציעים נקניקיות פרימיום סופר איכותיות במספר טעמים מדליקים (אגב, מוזמנים לקרוא את הכתבה הקודמת שהעלתי). לאחרונה המותג הבין כי יש לו "זהב" בידיים ופיתח מתכונים נוספים וכיום ניתן למצוא לצד הנקניקיות הרגילות והמיוחדות שהושקו גם הן לאחרונה גם המבורגרים וקבבים. 

כלל הנקניקיות, ההמבורגרים והקבבים פליאו, רובם גם קיטוגנים, ללא חלבונים מהצומח, סוכרים וחומרים אחרים, לאלו השואלים כלל המוצרים בחזקת כשר חלק בהשגחת רבנות ירושלים. 

בגזרת הקבבים הושקו 2 טעמים נפלאים: אדנה- קבב טלה טורכי אותנטי, עם פלפלים חריפים ומתוקים ואריזונה- קבב בקר עם נתחי אסאדו וצלעות, קבב שמנמנן ועסיסי. מי שמכיר אותי יודע שאני באופן אישי אף פעם לא קונה קבבים מוכנים אלא רק מכינה לבד בבית, כך יודעת בדיוק מה נכנס, שולטת בתבלינים ובטעמים אולם כאן מאחר ואני מכירה את המותג וסומכת עליהם בעיניים עצומות החלטתי לצאת לדרך , הכנתי את הקבבים פעם אחת במנגל ופעם אחת במחבת הביתית ותקשיבו להיטטט!!! 2 הסוגים היו פשוט מדהימים, נהננו מכל ביס וביס. 







גם בגזרת ההמבורגרים ישנם 2 סוגים מופלאים- צ'אק- המבורגר בטחינה של 4 נתחים שונים, כל יחידה שוקלת 250 גרם ואילו השני הינם המבורגרונים קטנים ומפתיעים. גם כאן כאשר עשינו ערב המבורגרים פשוט התמוגגנו, המבורגר איכותי מאוד, מדוייק מאוד בטעמו, כזה שיגרום לכם לרצות לעשות עוד ועוד ערבים שכאלו. 





כפי שסיפרתי בעבר דגמנו את מבחר נקניקיות הפרימיום של המותג וכיום דגמנו את נקניקיות השבלול המדהימות והמיוחדות מאוד: טנגי'ר: נקניקיית שבלול בסגנון מרגז מנתחי בקר וטלה- הנקניקייה חריפה- אצלינו כלל בני המשפחה מאוד אוהבים חריף ולכן התמוגגו מכל ביס וביס אולם חברת המשפחה אשר לא אוכלת כלל חריף התפלפלה וממש לא הצליחה לסיים את הביס. עוד דגמנו סביליה- נקניקיית סלצ'יצ'ה שבלול גדולה בסגנון אנדלוסי מעט מעושנת, נהדרת לאירוח חברים! תקשיבו!! זה פשוט להיט היסטרי. 2 הסוגים כמו שאר מוצרי המותג נחלו הצלחה סופר מרובה. המלצה אישית- נקניקיה שכזו לצד כרוב כבוש, חרדל ובירה ואתם מסודרים!!






אז חברים, אם גם אתם נמנים על חובבי הנקניקיות, מבינים איכות מהי זה המקום בעבורכם, הכנסו עוד היום לאתר , התרשמו מהמגוון, בררו נקודות מכירה ו/או בחרו אופציית משלוח עד הבית והזמינו עוד היום. משלוחים באיזורי גוש דן, שפלה, ירושלים, איזור השרון ובאר שבע. חברים ממליצה בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי. אצלינו הם כבר הפכו להיות ספקי הבית מאחר ובאמת עוד לא מצאנו איכות שכזו !!

גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה אישית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה