יום ראשון, 15 באוגוסט 2021

היא הגיעה לעיר- פיצה פאפא גונס הגיעה לפתח תקווה

עצרו הכל!! על רשת הפיצריות המעולה של פאפא גונס כבר שמעתם? שמעתם שהיא הגיעה לפתח תקווה??


רשת הפיצריות פאפא גונס הוקמה בארה"ב לפני 30 שנה ומונה כ-5,000 סניפים בכ-50 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם ובימים אלו ממש הגיעה גם לפתח תקווה ואין נלהבת ממני. פאפא גונס חרטה על דגלה את נושא איכות וטריות חומרי הגלם, שהם המקור לפיצה טעימה וטובה יותר, מה שמהווה את סוד ההצלחה הבינלאומי שלהם ואת מקור הגאווה העיקרי , שהוא קהל לקוחות נאמן ואוהד ברחבי העולם ולא בכדי, כאשר תטעמו תבינו על מה אני מדברת. 


שבוע שעבר החלטנו שאנו חייבים להזמין ולדגום את הסניף החדש ותקשיבו לי טוב! אם עוד לא נחשפתם וטעמתם אתם מפסידים בענק, מדובר בפיצה הטובה ביותר שאכלנו עד היום. 

כפי שציינתי מעלה מדובר במרכיבים האיכותיים ביותר הקיימים בשוק, החל מרוטב העגבניות המפורסם- הרוטב של פאפא ג'ונס עשוי מעגבניות משובחות בעלות טעם ייחודי הנקטפות בעונה ספציפית מאזורי גידול נבחרים. רוטב הפיצה שהרשת משתמשת בו בישראל, הוא הרוטב המקורי המיובא מארה"ב, מה שמבטיח שהטעם הינו אחיד וזהה לטעם האהוב והמוכר בכל העולם. כלה בבצק טרי המיוצר מדי יום במפעל בישראל בהתאם למתכון הסודי של פאפא ג'ונס. הטריות היא שעושה את ההבדל בטעם וגורמת ללקוחות להתמכר לפיצה . והפיניש אשר מקפיץ את הפיצה הינו השימוש ב- 100% מוצרלה משובחת- ללא פשרות וללא תחליפים!! כל אלו יחד מעניקים לנו טעמים שלא טעמנו, טעמים מיוחדים, מעניינים ומושלמים.

אז מה היה לנו?



התחלנו את הארוחה עם צ'יזי רול- 8 יח' של בצק טרי אפוי בתנור מגולגל עם תערובת שתי גבינות טעימות. מוגש לצד רוטב לבחירה. טוב, תקשיבו לי טוב, אל תוותרו על כל האושר הזה, אלו הם 8 שבלולי אושר, הבצק מושלם, תערובת הגבינות מדוייקת מאוד בטעמה אשר יוצרים גן עדן של טעמים:







היוונית- גבינת פטה, בצל סגול, עגבניות טריות, זיתים שחורים, פלפל פפרוצ'יני (חריף), גבינת מוצרלה, קורט אורגנו.כלל הפיצות המקומיות מגיעות בשלושה גדלים ( S, L, XL). כפי שציינתי מעלה מדובר בשילוב של בצק איכותי, רוטב קטפיתי ומושלם, גבינת מוצרלה איכותית ושלל תוספות אשר מוגשות בנדיבות רבה (ממש לא כפי שאנחנו מכירים ממקומות אחרים), כל ביס הוא חלום של טעמים בחיך, אנחנו ממש אהבנו.




ביאנקה- הפיצה הלבנה של פאפא (ללא רוטב עגבניות) על בסיס רוטב השום המפורסם - גבינת מוצרלה, זיתים שחורים, פטה, בצל סגול ותבלין איטלקי. גם כאן בדיוק כמו בפיצה הקודמת שילוב הטעמים מדוייק מאוד, התוספות בנדיבות יתרה (כמשפחה שמזמינה הרבה פעמים פיצה יכולה להעיד כי מעולם לא קיבלנו כזו נדיבות במתן תוספות על הפיצה), טעים בטירוף.




מי שמכיר אותי יודע שאין מצב שאוותר על קינוח ולכן גם הפעם בחרתי בקינוח מושחת, טעים ומפנק כאחד- עוגת ריקוטה-  רכה שנמסה בפה ובמתיקות מעודנת- אימל'ה ואבל'ה איזה טעיםםםםםםםם, שמרתי לעצמי את הקינוח בקנאות יתרה, עוגת ריקוטה עדינה בטעמה, לא מתוקה מידי, הבצק נימוח ומיוחד מאוד, אל תוותרו, זה אחד הקינוחים השווים ביותר שאכלתי, ממש כאילו ודגמתי קינוח בקונדטוריית בוטיק מיוחדת:





חשוב מאוד לציין סניף פתח תקווה הינו סניף כשר.

הזמנו את המשלוח והוא הגיע בדיוק בשעה הייעודית שביקשנו, הפיצה הגיעה חמה מאוד, נפלאה וטעימה. השליח סופר אדיב, חייכן וסובלני. 

ישנה אפשרות כמוני להזמין ולהנות ממשלוח עד הבית, או לחילופין להגיע לסניף לאיסוף עצמי.

אז חברים, אתם עוד פה? רוצו להזמין, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!!

טלפון להזמנות:
*6699
כתובת:
יצחק רבין 4, פתח תקווה (יש שפע חנייה באיזור)
שעות פעילות הסניף:
א' – ה': 12:00-00:00
ו': 12:00 – שעה לפני כניסה שבת
שבת: חצי שעה מצאת שבת – 00:00


גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה אישית.











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה