יום רביעי, 18 באוגוסט 2021

מחפשים מתנה מקורית ובעלת משמעות? אתם חייבים להכיר את ננו תכשיטים

אני מאוד אוהבת מתנות ייחודיות, מתנות עם שימת לב ועם נגיעה אישית, מתנות עם משמעות ובעיקר כאלו שלא רואים בכל מקום. רגע לפני ראש השנה הקרב ובא עלינו לטובה ועימו המתנות המיועדות קפצתי לננו תכשיטים להציץ מקרוב לאחר אין ספור המלצות שקיבלתי אודות התכשיטים המרהיבים שלהם. מי שלא מכיר ננו תכשיטים הינה חברת תכשיטים ישראלית יחידה במינה, אשר מפתחת ומעצבת תכשיטים מיוחדים ומרהיבים המשלבים בין חדשנות יופי ומשמעות . שיתוף הפעולה הייחודי בין מדענים, צורפים ומעצבים הפך את ננו תכשיטים לחברת התכשיטים היחידה מסוגה בעולם.



אז כאמור קפצתי לגלרייה המקסימה והמיוחדת מאוד הממוקמת בסמטת מזל שור 1 ביפו (ממש בצמידות למוזיאון אילנה גור). פגשתי את זוהר עזרא הבעלים אשר ניכר כי אוהב את המותג ואת המשמעות הסימבולית אשר כל תכשיט ותכשיט מעניק לעונדו. לאחר שיחה קצרה עימו מודה, רציתי לרכוש את כ-ל פריטי החנות, כל תכשיט והמשמעות המיוחדת שלו. 











וזו השרשרת שבחרתי בעבור ביתי - לוחמת בשירות קרבי: שרשרת כסף המשולבת חמסה ובה ברכת הדרך, נכון שהיא מושלמת?




אז ממש רגע לפני החג קפצו לבקר בגלרייה ורכשו מתנה מקורית ומיוחדת מאוד ליקירכם, מבטיחה לכם שזו תהיה המתנה שהם יזכרו לאורך שנים רבות. לרגל החג ננו תכשיטים משיק שרשרת חמסה עם ברכה ייחודית לשנה החדשה- שרשרת האושר ,עליה חרוטות המילים הבאות: אור ואהבה, שלום, רעות.

ברכה,רוגע , יציבות , אמונה ובטחון, תקווה , אחווה,  הגשמה, בהירות , הרמוניה, שגשוג , פריחה, עושר.

האותיות הראשונות מרכיבות את הברכה : אושר, בריאות, אהבה, שפע, על מה שניתן לאחל לקראת השנה החדשה.

אורך אבן החמסה – 1.4 ס”מ והיא מתאימה לבעלות טעם עדין.



  • הכיתוב עשוי מזהב טהור 24 קראט. הטבעת הזהב נעשית באמצעות טכנולוגיה פורצת דרך במעבדה סטרילית מתקדמת ובגרפיקה מושקעת ומקורית. ‘ננו תכשיטים’ היא היחידה בעולם המבצעת הטבעה מעין זו.
  • אבן זירקוניה היא יהלום המיוצר בתנאי מעבדה. לאבן הזירקוניה דרגת שקיפות הזהה לזו של היהלום המושלם ודרגת חוזק הזהה לזו של אבן ספיר. אבן הזירקוניה בתליון זה הינה בדרגת AAA.
  • התליון מגיע בקופסת תכשיטים יוקרתית, בתוספת זכוכית מגדלת ייחודית שבעזרתה ניתן לקרוא את הכיתוב, המתחברת למחזיק מפתחות.
  • אורך השרשרת הסטנדרטי הוא 45 ס”מ.

מחירים: החל מ-399 ₪ (בהתאם לסוג המתכת המוזמן)

גילוי נאות: המוצר התקבל לסקירה אישית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה