יום רביעי, 25 באוגוסט 2021

אלקטרה מיזוג וישרוטל מסכמות רבעון ראשון למזגן EXCLUSIVE AIR המפיץ ניחוחות בתי מלון



אלקטרה מיזוג וישרוטל מסכמות רבעון ראשון למזגן EXCLUSIVE AIR המפיץ ניחוחות בתי מלון:



כמה פעמים הגעתם לבית מלון ותהיתם לעצמכם מדוע אין לכם ניחוח שכזה בבית? לא אחת רכשתי חומר ניקוי כזה או אחר במטרה להגיע לניחוח המדוייק שאהבתי במלון כזה או אחר. מודה, כאחת שיש לה חולשה לניחוחות ניסיתי כמעט את כל האופציות האפשריות, רובן מצויינות אך עוד לא הצלחתי לפענח את הסוד הכמוס של בתי המון.

אמש קיבלתי להתנסות אישית את קפסולות הריח הנטמנות בתוך מזגני אלקטרה ומבשמות את הבית בניחוחות מלונות יוקרה והזוגי מצידו ישר יצא לדרך והטמין את הקפסולות לפי ההוראות המופיעות בגב האריזה,  תקשיבו זה עובד!! אימל'ה איזה ניחוח מושלם יש לנו בבית!! 




באפריל השנה השיקו חברת אלקטרה מיזוג אוויר, יחד עם רשת המלונות ישרוטל, מוצר חדשני ברמה עולמית: סדרת המזגנים היוקרתית EXCLUSIVE AIR עם פונקציונאליות כפולה וחדשנית: מיזוג אוויר יעיל וחסכוני והפצת ריח יוקרה לריענון ובישום חלל האוויר עם ניחוחות של מלון היוקרה של רשת ישרוטל (בראשית, כרמים, יערות הכרמל ומצפה הימים). קפסולות הריח נטמנות בתוך מזגני אלקטרה ומבשמות את חלל החדר בניחוחות מלונות היוקרה. סדרת המזגנים החדשה הפכה להיות מהנמכרות ביותר של אלקטרה ועכשיו, לאחר סיכום רבעון ראשון של מכירות המוצר, אפשר סופסוף להכריז - איזה ניחוח של בית מלון הישראלים הכי אוהבים? אז הצלחתם לנחש?

ריח "בראשית" הוא האהוב ביותר על הישראלים!!




בהשוואה בין ארבעת סוגי הריחות הייחודיים נמצא שקפסולות הריח של מלון "בראשית" מהוות כשליש מכלל רכישות המוצר בישראל ואני ממש מבינה מדוע, גם אני התמכרתי. למקום השני הגיעו הקפסולות בניחוח מלון "יערות הכרמל" שעומדות על 27% מכלל הרכישות. למקום השלישי והרביעי הגיעו הריחות של מלונות "כרמים" ו"מצפה הימים" עם הפרש של אחוז אחד – 21% רכשו את הריח של מלון "כרמים" ו-20% רכשו את הריח של "מצפה הימים".

משה ארדר, מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר: "הקפסולות שמצטרפות כמוצר משלים לסדרת המזגנים החדשה EXCLUSIVE AIRנותנות מענה הרמוני לצרכן, הן ברמת הפונקציונאליות והן ברמת החוויה האקסקלוסיבית עם ניחוחות מלונות היוקרה של רשת ישרוטל. באמצעות חדשנות טכנולוגית, ומחשבה יצירתית, הצלחנו לחבר בין שני עולמות שונים לחלוטין, מיזוג אוויר ותיירות, ולאפשר ללקוחותינו להתעורר כל בוקר לתחושה של חופשה יוקרתית במלונות רשת ישרוטל, ממש – בסלון הבית".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה