יום רביעי, 11 באוגוסט 2021

חופשה ישראלית באוהל ממוזג- חמת גדר

אני לא יודעת איך זה אצלכם אבל אני באופן אישי ממעטת עד כמה שניתן להתארח במלונות כאלו ואחרים העמוסים נופשים בשל נגיף הקורונה שחזר אלינו בגדול. 

בסופ"ש האחרון העמסנו את הילדים, בערך את כל הבית ויצאנו לנפוש באתר המרחצאות של חמת גדר המציע חופשה בטוחה בכפר האוהלים הממוזגים הסמוך לבריכות הטרמו מינרליות. חייבת לציין כי זוהי הייתה חופשה אחרת מכל מה שאתם מכירים, חופשה משפחתית, מהנה ומיוחדת (מתי ישנתם כל בני המשפחה באוהל אחד בלילה? מתי העברתם בדיחות וצחוקים לצד מריבות על המזגן בשעות הלילה המאוחרות - חם/קר וכו?).




אז למה דווקא חמת גדר אתם שואלים? אנו מאוד אוהבים את המקום ומבלים בו לעיתים קרובות, חלק מהחבר'ה שלנו מאוד אוהבים אוהלים ואילו החלק הנותר (כמוני לדוגמא) פחות בקטע, כך שמתחם הלינה והקמפינג של חמת גדר נותנים את המענה המושלם. מצד אחד אוהל אך מצד שני נוחות, מרווח ו- מזגן!! 





המתחם נפתח בשנית ממש לאחרונה לאחר שנת סגר. כפי שציינתי מעלה למפונקים מבין אוהבי הקמפינג, נבנה המתחם המשודרג אשר מכיל כ-53 אוהלים לבנים, ממוזגים ונוחים המכילים את כל הנדרש לחופשת קמפינג נוחה ומרווחת. האוהלים מאובזרים במזרונים, כריות, ציפיות למזרונים ולכריות ואפילו שקעי חשמל לטעינת טלפונים ניידים. כל אוהל מתאים ל- 5 נפשות. האוהלים מאוד מרווחים. במתחם יש גם שולחן עם 4 כסאות.




המתחם השני, הוא מתחם אוהלי הקולמן, 30 אוהלים מאובזרים במזרונים, כריות וציפיות למזרונים ולכריות (ללא מיזוג) מתאים ל-4 נפשות. אפשרות נוספת קיימת לאוהבי הקמפינג המסורתי, בניית אוהל פרטי, אותו מביאים מהבית, כולל כל ציודכם האישי.


בסמוך למתחם האוהלים מקרר מרכזי לאחסון המזון (אל דאגה מדובר במקרר גדול עם מדפים שמתאים לאורחים רבים), שולחנות וכסאות קמפינג, אזור מנגלים, חנות נוחות ומרכז לטיפולי ספא (אגב, בעלי עשה עיסוי במתחם הספא ונהנה מאוד, לטענתו לודמילה המעסה הייתה מאוד מקצועית).





גולת הכותרת בחמת גדר הן מרחצאות המים החמים בטמפ' של 39 מעלות צלזיוס, הנובעים מארבעה מעיינות חמים עשירים במינרלים, מלב האדמה מעומק משוער של כ-2 קילומטר ומספקים חוויה מופלאה תחת כיפת השמיים, רחצה בבריכה רחבות ידיים, מנוחה בכיסאות נוח סביב הבריכה ומרגוע לגוף ולנפש- אנחנו באופן אישי ויתרנו הפעם על ביקור במרחצאות בשל החום הכבד ששרר בעת ביקורנו, אולם מביקורנו הקודמים המקום זכור לנו מאוד לטובה.



המקום שמצאנו את עצמו מבלים בו שעות רבות היה מתחם עולם המים בו מצאנו בריכת מים קרים כיפית במיוחד, מגלשת ספלאש ספיראלית בגובה 10 מטר (מיועדת לגילאי 10 ומעלה) שהמבוגרים שבחבורה לא הפסיקו להנות ממנה ומתחם מזרקות מים. במקום מבחר פינות ישיבה כיפיות וקיוסק לרכישת שתייה, ארטיקים ופינוקים נוספים.







שעות פעילות מתחם עולם המים לקיץ 2020:
ראשון עד רביעי – 10:30 ועד 17:00
חמישי שישי – 10:30 ועד 19:00
שבת – 10:30 ועד 19:00

חמת גדר ממוקמת סמוך לאתרי טיולים וטבע רבים, חופי הכנרת, מתחמי בילוי קניות ומסעדות.

אז חברים אם גם אתם כמונו מחפשים את המקום לחופשה המושלמת זהו המקום בעבורכם, ממליצה בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם!!

מחירים באתר האינטרנט.

להזמנות : 6393* באתר https://hamat-gader.com/ דף הפייסבוק "חמת גדר"

גילוי נאות: הייתי אורחת המקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה