יום שבת, 7 באוגוסט 2021

מהפכה בשוק הסוכריות ללא סוכר



מהפכה בשוק הסוכריות ללא סוכר




לא אחת צוחקים עלי בחבר'ה ובמשפחה שבתיק שלי ניתן למצוא הכל- החל ממגבונים, כלה בסוכריות/מסטיקים/חטיפי בריאות ועוד ועוד ועוד. אבל אם נודה באמת כולם מתענגים על ההפתעות שיוצאות מהתיק שלי כי כאן תמיד תמצאו את ההפתעות החדשות ביותר שהגיעו לשוק . הפעם אני רוצה לספר לכם על סוכריות חדשות - סוכריות קשות ללא סוכר של  של המותג: ZERO CANDIES מבית יצרן הסוכריות היווני המוביל LAVDAS.




סדרת הסוכריות החדשה כוללת שלושה טעמים חדשניים של תפוז, מנטה וחמאה, המיוצרים בטכנולוגיה פורצת דרך, המשלבת לראשונה מילוי קרם שוקולד בלגי עשיר, הממלא את הפה בשני טעמים ומרקמים בו זמנית- אימל'ה מה זה הדבר הטעים הזה? זאת, לצד ארבעה טעמים נוספים: אייס בלו מרענן, תות חלבי, לימון עם ויטמין סי ואספרסו קרמי. כל הטעמים בסדרה ללא סוכר! הסוכריות מכילות תחליפי סוכר (ISOMALT וסטיביה), אינן מכילות חומרים משמרים ועומדות ברפורמת הסימון התזונתי בכמות הסוכר והשומן הנמוכה.




סוכריות ZERO CANDIES, מביאות בשורה חדשנית והזדמנות צריכה אימפלס יום יומית לקטגוריית הסוכריות הקשות, שעד כה כללה בעיקר סוכריות באריזת שקית לא נוחה לנשיאה. סדרתZero מגיעה באריזה קומפקטית, אלגנטית הנכנסת בקלות לכל כיס, תיק וליד ידית ההילוכים באוטו.




את סדרת הסוכריות החדשה ניתן לרכוש בכל רשתות המזון והשיווק המובילות. המוצר הינו בעל הכשר של בד"ץ וסטהיים, והרב רלב"ג חלב נכרי (למוצרים החלביים). המחיר הסופי יקבע בהתאם להחלטת הרשתות ומחירן ינוע בממוצע בין 7-8 שקלים לאריזה, המכילה 12 סוכריות.



קצת רקע אודות המותג: 'נאוברנד' (2017) חברת יבוא צעירה וחדשנית, המנוהלת ע"י בכירים לשעבר בשוק המזון והקמעונאות, המשלבת מקצוענות בלתי מתפשרת לצד חדשנות, יוזמה, פיתוח מוצרים, ביסוס ובניית מותגים. לחברה ניסיון רב בעבודה עם חברות המזון המובילות בארץ ויצרנים מובילים מהעולם.

גילוי נאות: המוצר התקבל להתנסות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה