יום שלישי, 10 באוגוסט 2021

מוכנים לשנת הלימודים הקרבה ובאה? אני כן עם מוצרי קיקוס- kikos

אז נכון, אומנם אנחנו לא יודעים אם תתחיל שנת הלימודים בראשון לספטמבר אבל אני בהחלט ערוכה כבר עם כלל הציוד, הילקוטים, תלבושות בית הספר ואף ספרי הלימוד. מאז שהקורונה נכנסה לחיינו אני ממעטת עד כמה שניתן את הביקורים בחנויות השונות ופיתחתי לעצמי הרגל להזמין כמה שיותר ברשת. כך עשינו גם עם הציוד לבית הספר. ישבנו אני ובני בן התשע העולה לכיתה ד' (בחיי שאני לא מאמינה שזה כבר קורה) ובחרנו את הפריטים שהוא אהב באתר קיקוס-kikos

מאחר והוא חובב גיימינג מושבע לא היה כלל ספק שכלל ציוד בית הספר יהיה בתחום על כן כאשר מצאתי בקיקוס-kikos את הפריטים הללו לא היה מאושר ממנו. 




קיקוס זוהי למעשה חנות אינטרנטית אשר הוקמה במטרה לאפשר מענה זמין ונוח לעיצוב אקלקטי וצעיר בכל תחומי החיים. המוצרים הטרנדיים של קיקוס-kikos מאפשרים לעצב את החיים בדיוק על פי הטעם האישי: במטבח, בסלון, בחדר השינה, בחדר האמבטיה, בחדר הילדים, בבית הספר ובעבודה.

המותג הוא פרי אהבת העיצוב והפונקציונליות: בכל אקססורי שאנו הלקוחות נמצא בקיקוס-kikos הושקעו אהבה ושאיפה להפוך את החיים היומיומיים לנוחים, קלילים ומלאי סטייל. עם אקססוריז המעוצבים ברוח צעירה ומשולבים בחיים היומיומיים, הרבה יותר כיף לפתוח את היום, להגיע לבית הספר, ליהנות משולחן עבודה מצויד ומאורגן תוך שמירה על רמת חיים גבוהה והקפדה על סטנדרט של איכות ופונקציונליות עד לפרט הקטן.

על ידי הקפדה על מוצרים איכותיים ומעוצבים, קיקוס-kikos מעניקה לנו הרוכשים את האפשרות ליצור את סביבת החיים האידאלית, בטעם האישי שלכם ובסגנון המועדף עליכם: מינימליסטי, רטרו, פסטורלי, ביתי, ילדותי או אקלקטי.

כל אחת מהמחלקות כוללת מוצרים שנבחרו תוך הקפדה על שאיפה ליצירת הרמוניה מושלמת בבית, סטייל מפנק ורמת חיים גבוהה. 

עוד לפני שאמשיך חייבת לציין כי האתר נוח וקליל מאוד למשתמש, מחולק לקטגוריות השונות והכל מסודר להפליא. כל אחד יכול להתמצא בקלילות. יש מגוון מאוד רחב של מוצרים ומותגים. בין מגוון המותגים באתר: NICI ניקיKitchen star ,joie ,TOPModel ,Sprayground ,Loopy ,Groopy ,Step By Step ,Converse all star, ועוד.

נסיך הבית כפי שציינתי מעלה חולה גיימינג ולכן לא היה מאושר ממנו כאשר ראה שבמקום אחד יכול למצוא את כל הפריטים המתבקשים והכל במיתוג האהוב עליו ביותר:







המחירים נוחים מאוד (יש המון מבצעים וישנם מוצרים שהרבה יותר זולים מכל מה שאתם מכירים). ישנם משלוחים לכל הארץ וזמן האספקה עומד על בין 2 ימי עסקים לכ-10. משלוחים חינם בקנייה מעל 299 ש"ח.

למותג יש מועדון לקוחות ולהם ישנם המון הפתעות, הטבות והנחות, קבלו את ההטבה הסופר משתלמת שיש כיום:

הפתעה לחברי וחברות מועדון קיקוס

בכל רכישה מעל 200 ש"ח

כל מוצרי החנות ב-15% הנחה

*ללא כפל מבצעים*
הקופון יאפשר את ההנחה
רק על הפריטים באתר שאינם במחיר מבצע

בהקשת קוד הקופון SUMMER15

רגע לפני סיום אני חייבת לשתף אתכם, בהזמנתי היו חסרים מספר פריטים, המענה בשירות הלקוחות היה מהיר ויעיל מאוד והובטחה לי ייתרת ההזמנה- שאפו גדול לשירות מעולה!! זה סופר חשוב, במיוחד כאשר מבצעים רכישות ברשת.

שירות לקוחות:
בימי א'-ה': 10:00 - 19:30, ו': 14:30-10:00
טלפון:
055-928-8052
מייל:
onlinekikos@gmail.com 

כמו כן ניתן לבצע הזמנה ולהגיע לאיסוף בתיאום מראש:
רחוב הסתת 17, חולון.

גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה